آیا تجارت شما تلاش می کند؟ این مراحل را برای هدایت شرکت خود به سمت موفقیت بردارید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اداره یک تجارت به هیچ وجه یک مسیر شغلی آسان نیست. از مدیریت منابع گرفته تا خوشحال کردن کارکنان و ارائه یک محصول یا خدمات با کیفیت بالا ، این یک تلاش مداوم است که اوج ها و پایین ترین ها را ایجاد می کند.
مهم نیست که چقدر خوب یک سال را تمام کنید و زمان دیگری را شروع کنید ، بررسی عملکرد تجاری خود در طی 12 ماه گذشته از اهمیت حیاتی برخوردار است. با تجلیل از برنده ها و ارزیابی نقض کاستی ها ، می توانید یک برنامه قوی را نه تنها برای زنده ماندن بلکه پیشرفت کنید.
لیستی از آنچه هست و کار نمی کند تهیه کنید
نگاهی خوب و سخت به استراتژی تجاری خود و رمزگشایی آنچه در آن کار می کند و کار نمی کند بهترین راه برای از بین بردن غیر ضروری و ایجاد راهی برای بزرگتر و بهتر است. همیشه فراز و نشیب هایی وجود خواهد داشت ، اما نحوه مدیریت آنها چیزی است که باعث ایجاد تفاوت می شود.
بررسی شاخص های کلیدی عملکرد خود (KPI) از سال قبل ، از جمله اهداف مالی ، عملیاتی ، فروش ، بازاریابی و اهداف خدمات به مشتری ، راهی عالی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف شما و یادگیری از آنها است.
داده ها در طی این فرآیند تجزیه و تحلیل مهم هستند. دیدن جایی که جایی برای پیشرفت وجود دارد ، مطمئن ترین راه برای یادگیری از اشتباهات و ایجاد مشاغل شما برای رشد از آنها در سال آینده است.
مرتبط: چگونه KPI های حق رای خود را تعیین کنیم و به سودآوری برسیم
اهداف بزرگ و جسورانه را تعیین کنید
تعیین یک هدف تجاری که ممکن است تقریبا غیرممکن به نظر برسد ، یک انگیزه بزرگ برای رهبران تجارت و کارکنان به طور یکسان است. یک هدف بزرگ و جسورانه نوعی هدفی است که شجاع ، جسورانه و به اندازه کافی قانع کننده است تا تیم خود را توانمند کند تا در جهت دستیابی به آن تلاش کند.
این می تواند به یک میلیون دنبال کننده در بستر رسانه های اجتماعی شما ، افزایش درآمد 50 ٪ ، تبدیل به محصول شماره یک در بازار صنعت شما یا دستیابی به ظرفیت در مصرف مشتری شود.
یک هدف بزرگ و جسورانه برای هر مشاغل متفاوت به نظر می رسد ، بنابراین هیچ مجموعه ای از قوانین برای چگونگی وجود یا تجلی در طول سال وجود ندارد. بهترین راه برای ایجاد هدف ایده آل خود این است که بدانید چه چیزی برای تجارت شما واقع بینانه است ، اما هنوز هم به اندازه کافی ترسناک است که شما و مردم خود را به سمت تحقق آن سوق دهید.
با اعضای تیم خود صحبت کنید
بدون کارمندان خود ، تجارت شما زنده نمی ماند. ورود به اعضای تیم خود راهی عالی برای به دست آوردن بینش در مورد تجربه کار خود ، ایجاد روابط سودمند متقابل ، بهبود فرهنگ در محل کار و پرورش بهزیستی تجارت به عنوان یک کل است.
کارمندان ناراضی نتایج کسب و کار ضعیف ایجاد می کنند. هر رهبر خوب می داند که مراقبت از کارکنان شما ، گوش دادن به نیازهای آنها و درک انتظارات آنها نقش بزرگی در موفقیت یک تجارت دارد.
چه از طریق بررسی های یک به یک ، نظرسنجی های گسترده شرکت ، کارگاه های آموزشی و یا بازخورد ناشناس ، به تیم شما اجازه می دهد صدای آنها را شنیده شود برای تقویت یک محیط کار سالم بسیار مهم است.
تعیین اهداف برای کسب و کار شما یک چیز است ، اما تشخیص اینکه کارمندان اهداف خاص خود را دارند و فضایی برای آن ایجاد می کنند ، یک تغییر دهنده بازی است. نکته اصلی این است: اگر به کارمندان خود توجه کنید ، آنها از مشاغل شما مراقبت می کنند.
مرتبط: ساختن یک محل کار انعطاف پذیر – 5 استراتژی برای پرورش فرهنگ “پشت خود”
تقویم خود را پر کنید
گذراندن سال کار می تواند خسته کننده و استرس زا باشد ، به خصوص اگر احساس می کنید که فقط سعی می کنید هر روز را مدیریت کنید. قرار دادن چیزها در تقویم شما یک روش عملی برای شکستن سال ، داشتن چیزهایی است که باید منتظر آن باشید و برای رسیدن به اهداف خود در مسیر خود باشید.
علامت گذاری تاریخ در تقویم شما فقط به یادآوری خود در جلسه بعدی نیست. این در مورد ایجاد طرحی است که شما و تیم شما را هیجان زده می کند و تمایل به استفاده از هر روز را ترغیب می کند.
از کارکنان کارکنان گرفته تا رویدادهای شبکه ، نقاط عطف شرکت و کنفرانس های صنعت ، یک سال کامل برای بسته بندی همه چیز وجود دارد ، پس چرا برنامه خود را حساب نمی کنید؟ ناگفته نماند که اضافه کردن کمی سرگرم کننده به مخلوط ضروری است.
مرتبط: چرا داشتن “اهداف بزرگ و مبهم” برای الهام بخشیدن به مردم و پرورش ذهنیت رشد مهم است
شرکت خود را به موفقیت هدایت کنید
با کمی برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل زیاد و برخی مکالمات صادقانه ، می توانید اشتباهات سال گذشته را درست کنید یا شرکت خود را به موفقیت بیشتری تبدیل کنید. احساس شما در مدت زمان 12 ماه کاملاً بستگی به این دارد که چقدر مایل به پذیرش تغییر هستید و کار را برای به دست آوردن پاداش ها در آن قرار می دهید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/is-your-business-struggling-take-these-steps-to-drive-your/484242