آنچه کارآفرینان می توانند از کمپین مرگ مایع و غوطه ور شدن وان بیاموزند بیاموزند

بنابراین دفعه بعد که یک تاکتیک یا همکاری هیجانی بازاریابی را زیر سوال می برید، از خود بپرسید که آیا کاملاً مخالف این کار هستید، با ترجیحات رو به رشد مصرف کننده همسو می شوید و آیا مشتریان شما احتمالاً با کمپین موافق هستند یا خیر. اگر می توانید آن جعبه ها را علامت بزنید، پیشنهاد می کنم آن را دنبال کنید. تا زمانی که کمپین شما معتبر، متمایز و مطابق با یک روند، علت یا رویداد باشد و بتوانید از نظر احساسی با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، باید آن را دنبال کنید!

زمان پایان تابستان ایده‌آل بود، با توجه به اینکه “قطو بزرگ” برای مهمانی‌های پشت دریچه‌ای در شروع فصل فوتبال، رویدادهای هالووین، و زمانی که مردم به طور کلی نیاز دارند به سلامت و تندرستی خود ادامه دهند، عالی است.

در حالی که مدیر عامل Liquid Death و مایک سساریو، اسکیت‌بردکار سابق پانک راک، قبلاً به خاطر خلاقیت و اشتیاق خود به سلامتی شناخته شده است، با توجه به افزایش روند فرو رفتن سرد در آمریکا، این همکاری درخشان بود. این دو برند قبلاً یک رابطه فوق العاده و احترام متقابل برای یکدیگر داشتند.

وان های سرد برای تقویت خلق و خو و متابولیسم و ​​فواید سلامت جسمانی شناخته شده اند. با محبوبیتی که Plunge ایجاد کرده است، این ایده مشارکتی نمی‌توانست به معنای واقعی کلمه برای بنیانگذاران Plunge در عصری که استودیوهای فرو رفتن سرد و غوطه‌وری سرد در حال افزایش هستند، جالب‌تر باشد.

هر دو Liquid Death و Plunge دنبال کنندگان زیادی، معتبر و وفادار در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اند. وقتی برای اولین بار نام Plunge را شنیدم، به یاد می‌آورم که آنها وان‌های خود را به بسیاری از متخصصان سلامت و ورزشکارانی که می‌شناختم یا می‌شناختم، از جمله اندرو هوبرمن، تونی هاوک، اوبری مارکوس، ریچ رول و برخی از مربیان تناسب اندام که تمریناتشان را انجام می‌دادند، فرستاده بودند. بخشی از رژیم من هستند، مانند Callie Gullickson Howell از Peloton و Courteney Fisher از Fit With Coco.

مطالب مرتبط: به گفته گری وی، یک کارآفرین سریالی با ارزش بیش از 200 میلیون دلار، چگونه بر سندرم ایمپوستر غلبه کنیم و کسب و کاری راه اندازی کنیم.

3. تأثیر را در رسانه های اجتماعی به حداکثر برسانید

با آوردن طنز و بی‌احترامی، این همکاری تعامل و قرار گرفتن در معرض دید قابل توجهی به دست آورد، و «آب سرد یخ» را به روشی کاملاً متفاوت با آنچه انتظار می‌رفت ارائه کرد – و مهم‌تر از آن، به روشی که قبلاً هیچ‌کس انجام نداده بود.

Plunge از طریق “Plunge for the Planet Program” خود به سازمان های مختلف زیست محیطی و بشردوستانه کمک مالی می کند. Liquid Death متعهد به پاکسازی آلودگی های پلاستیکی از طریق طرح های قوطی سرکش خود است. هر دو شرکت به دنبال الهام بخشیدن به مخاطبان برای انتخاب های پایدارتر برای مردم و کره زمین هستند. این به خودی خود یک پیروزی است، زیرا مصرف کنندگان بیشتر بر حمایت از مارک هایی متمرکز هستند که به مردم و کره زمین اهمیت می دهند و از آنها حمایت می کنند.

دنبال کنندگان و سفیران هر دو شرکت بلافاصله به حمایت از این کمپین کمک کردند، پست همکاری بیش از 21300 لایک و 342 نظر دریافت کرد، از جمله “نابغه عجیب” و “همکاری سال”. پست‌های جسورانه و عجیب و غریب همچنین باعث تعامل بین TikTok، Facebook و Linkedin شد.

4. از پس دادن و مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاری کنید

به روشی مشابه، وان‌های غوطه‌ور سرد Plunge با طراحی شیک‌ترین وان‌ها با قیمتی مقرون‌به‌صرفه نسبت به وان‌هایی با زیبایی‌شناسی مشابه، خود را به‌عنوان محبوب‌ترین و محبوب‌ترین وان غوطه‌وری در صنعت معرفی کردند.

مطالب مرتبط: مسئولیت اجتماعی شرکت چیزی فراتر از خیریه است – در اینجا دلیل مفید بودن آن برای تجارت است.

5. از ابرقدرت های خود استفاده کنید

برای این همکاری، برندها کاملاً نامرتبط بودند، با این حال هر دو این ایده را پذیرفتند که محصولی غیرمنتظره را عرضه می کنند. موضوع بازیابی یک بازی هوشمندانه بود، با توجه به اینکه هر دو برند را می توان از طریق هیدراتاسیون و سلامت کلی روحی و جسمی با ترمیم و بهبود خود مرتبط کرد.

آنها همچنین برنامه خود را طراحی و مدیریت می کنند که دما و تمیز کردن هوشمند را در کنار سایر ویژگی ها در داخل خانه کنترل می کند. علاوه بر این، سئوی آنها از روزهای اولیه راه اندازی خود یک ابرقدرت بوده و بوده است، با توجه به اینکه آنها نام شرکت خود را Plunge گذاشتند و در هنگام جستجوی عبارت “غوطه ور شدن سرد” به عنوان شماره 1 فهرست گوگل قرار گرفتند.

فاس این را برای من توضیح داد: “تلاش برای برنده شدن در اینترنت برای روز … به عبارت دیگر، رقابت با میم ها، افراد مشهور و سایر محتوایی که برای سرگرم کردن مخاطبان وجود دارد و به دنبال برنده شدن هستند!”

از پیام‌رسانی گرفته تا تصویرسازی و در نهایت، پذیرایی از سرگرمی‌های فراتر از موارد غیرمنتظره، وان سرما درمانی «Freeze to Death» مطمئناً برای هر دو شرکت که هرکدام در دسته‌بندی‌های خاص خود پیشرو هستند، سرنخ‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

چرا؟ چون چرا نه؟

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/5-lessons-from-the-liquid-death-and-plunge-tub-collaboration/480645

Liquid Death از طریق یک نام تجاری درخشان و یک برنامه بازاریابی به خوبی اجرا شده، جامعه ای از پیروان وفادار فرقه را برای کمک به ترویج این همکاری ایجاد کرد. از سوی دیگر، Plunge بر طراحی و مهندسی محصولات خود در داخل تمرکز داشت. هم بنیانگذاران به داشتن یک تیم داخلی که شامل یک شبکه پشتیبانی مشتری در سراسر کشور است افتخار می کنند.

مطالب مرتبط: 12 کاری که افراد قوی ذهنی انجام می دهند و هیچ کس انجام نمی دهد

2. از روندها و فصلی بودن استفاده کنید

بر کسی پوشیده نیست که Liquid Death صنعت نوشیدنی را با نام تجاری نامتعارف پرخطر و مخاطره آمیز خود، تاکتیک های بازاریابی دیجیتال بسیار جذاب و کمپین های بازاریابی سرکش، از جمله تصاویر جمجمه و رنگ های تیره که آنها را تنظیم می کند، مختل کرد. دور جدا از شرکت های آب سنتی.

خوشحالم که با بنیانگذاران و مدیران عامل پلنج، مایکل گرت و رایان دوئی، و مدیر بازاریابی Liquid Death، گرگ فاس، صحبت کردم. از مشاهدات من از این کمپین و گفتگو با آنها، در زیر 5 درس وجود دارد که کارآفرینان می توانند در مورد استراتژی بازاریابی به یاد ماندنی و موثر بیاموزند.

1. کاری را انجام دهید که هیچ کس دیگری انجام نمی دهد

به عنوان یک همکاری نسخه محدود، تنها 300 عدد از آن ساخته شد، برای استفاده در فضای باز طراحی شد و با قیمت 5990 دلار به فروش رسید. آنها شامل یک چیلر، درب عایق و گواهی اصالت بودند.

در ماه گذشته، Liquid Death و Plunge ذهن‌های دنباله‌دار خود را برای راه‌اندازی Cold Plunge «Freeze to Death» ترکیب کردند. پلانج در وب‌سایت خود به اشتراک گذاشت: «با Liquid Death x Plunge به ورطه قدم بگذارید – قوطی یخی که نه تنها سرد است، بلکه سردی مرگبار است»، علاوه بر این عبارت «این فرو رفتن سرد به شما امکان می‌دهد در یک ستون فقرات غوطه‌ور شوید. انجماد تمام بدن، مناسب برای کسانی که زندگی در لبه دارند.”

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

در این مورد، Liquid Death بر خلاف سایر برندهای آب موجود، زیبایی‌شناسی سرکش و پانک را در بر می‌گیرد. این برند با مأموریت «قتل» بطری‌های پلاستیکی با شعار نامتعارف آن‌ها، «مرگ بر بطری‌های پلاستیکی»، پیام‌های ارزش شوک خود را با کمپین «فریزی تا مرگ» حفظ کرد.

به‌عنوان انسان‌ها و کارآفرینان، همه ما تشویق می‌شویم که از «ابر قدرت‌هایمان» استفاده کنیم، چه توانایی در رویکرد تحلیلی به چالش‌ها، چه سابقه‌ای در مقیاس‌سازی کسب‌وکارها یا در مورد من، قدرت روابط شخصی و شبکه‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید