آنچه من در مورد رشد از بنیانگذاران که کوچک شروع کرده اند آموختم

آنچه من در مورد رشد از بنیانگذاران که کوچک شروع کرده اند آموختم

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

راه اندازی یک تجارت با منابع محدود جاده ای است که بسیاری از سولفنرها آشنا می دانند – خودم شامل می شوم. من بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک را مشاهده کرده ام که استارتاپ های متوسط ​​را به داستانهای موفقیت تبدیل می کنند ، اما این یک شبه اتفاق نمی افتد. آنها ایده های فروتنانه خود را با مقاومت ، خلاقیت ، استفاده از فناوری هوشمند و نگرش هرگز ناکام به سرمایه گذاری های موفق تبدیل می کنند.

برای این مقاله ، تجربیات شخصی خود و داستانهای پنج بنیانگذار را که کوچک شروع کرده اند ، ترسیم می کنم. این دروس عملی در مورد سفر کارآفرینی شما نیز صدق می کند.

مرتبط: با این 3 نکته اثبات شده ، تجارت Solopreneur خود را تقویت کنید

با حل مشکلات معتبر شروع کنید

سارا Blakely Spanx را در سال 2000 هنگامی که زیر 30 سال داشت ، راه اندازی کرد و 5000 دلار به نام خود داشت. اما سفر خود اشتغالی او با یک مفهوم ساده آغاز شد: ناامیدی شخصی او از عدم پیدا کردن لباس زیر راحت و تمسخرآمیز برای پوشیدن. حتی اگر ایده او ، که بعداً معلوم شد 1 میلیارد دلار ارزش دارد ، توسط چندین تولید کننده رد شد ، محکومیت وی او را پایدار نگه داشت تا اینکه سرانجام کسی پیدا کرد که مایل است فرصتی برای او بگیرد.

داستان او به من می گوید که کارآفرینان باید با مشکلی که در واقع با آنها آشنا هستند و عمیقاً درک می کنند ، شروع کنند. اصالت با مخاطبان اصلی شما طنین انداز است. این اعتماد از روز اول را ایجاد می کند. هنگامی که محصول شما از تجربیات و ناامیدی های شخصی شما ناشی می شود ، شما با خریداران احتمالی خود ارتباط فوری ایجاد می کنید و منجر به دهان شدید می شود.

اشکالاتی را به پله های پله تبدیل کنید

مارک کوبا با نام خود را به عنوان کارمند شیطنت می نامد ، اعتراف می کند که حفظ یک کار ثابت برای او دشوار است. اما کوبایی هرگز خود را ترک نکرد و در نهایت میکروسول ها را با قیمت 6 میلیون دلار تأسیس و فروخت. آنچه من از مثال او می آموزم این است که اشکالاتی اجتناب ناپذیر است – و لازم است. مهم این است که چقدر سریع از شکست و چه درسهایی از اشتباهات گذشته خود یاد می گیرید.

دفتر آمار کار می گوید که 20 ٪ از مشاغل کوچک در یک سال یا همین حدود تعطیل می شوند. اما سولفرونهای موفق این مشکلات را به عنوان آزمایش رفتار می کنند. هنگامی که شروع به درمان موانع به عنوان پله های پله می کنید ، می توانید پس از خرابی به راحتی سازگار شوید و یک محصول کار را راه اندازی کنید.

کوچک را راه اندازی کنید و از آنچه دارید استفاده کنید

بنیانگذار Fubu ، Daymond John ، این مارک مد را در دهه 1990 با دوختن کلاه و پیراهن در اتاق نشیمن مادرش آغاز کرد. او بودجه زیادی یا امکانات پیشرفته نداشت. اما او به بازاریابی مردمی و پشتیبانی جامعه متکی بود تا در سال 2024 به فروش 6 میلیارد دلار ارزش محصول بپردازد و یک فشار آشپزخانه را به یک نیروگاه جهانی تبدیل کند.

داستان جان به من می گوید که کمبود سرمایه نباید سولپرونرها را عقب نگه دارد. درعوض ، آنها باید به مهارت های خود ، شبکه فوری خود و هر منابع موجود در دسترس باشند. رنده و خلاقیت اغلب از پول فراتر می رود. این درس شخصاً با من صحبت می کند ، زیرا من در حالی که به بازخورد مشتری برای بهبود تکیه می کردم ، Selzy را با حداقل محصول مناسب ساختم.

مرتبط: ایجاد شغل خود با منابع محدود؟ در اینجا طرز فکر لازم برای موفقیت وجود دارد.

رشد دیجیتال-اول و لاغر

اتوماسیون ، رسانه های اجتماعی و مقیاس گذاری کارآمد. اینگونه است که هر کسی می تواند بودجه زیر 10،000 دلار را راه اندازی کند. فناوری به مشاغل کوچک اجازه می دهد تا در بازارهای دیگر رشد و گسترش پیدا کنند. می توانید از ابزارهای بازاریابی ایمیل استفاده کنید تا به پیشبردهای بالقوه دسترسی پیدا کرده و تجارت خود را تبلیغ کنید. WPforms سید بلکی یک نمونه عالی در اینجا است. وبلاگ آموزش وردپرس Balkhi منجر به ایجاد یک شرکت نرم افزاری 1 میلیارد دلاری شد و او تمام این کارها را بدون جمع آوری یک دلار واحد از خودش انجام داد.

این همان تعداد سلوفرونهای مدرن است که شش چهره گذشته را مقیاس می دهند. این فناوری به بنیانگذاران اجازه می دهد تا زودتر از آنچه ممکن بود یک دهه پیش به جهانی بروند. تقسیم بندی مشتری هوشمند و ارتباطات شخصی به آنها کمک می کند تا تعامل بیشتری داشته باشند. و با ابزارهای مناسب ، حتی تیم های کوچک که از راه دور کار می کنند می توانند با منابع کمتری به رشد چشمگیر دست یابند.

اشتباهات خود را به فرصت های یادگیری تبدیل کنید

مثال سوفیا آموروسو به ما می آموزد که موفقیت های آینده خود را با شکست گذشته تقویت کنیم. هنگامی که استارتاپ او ، Nasty Gal ، پس از تبدیل شدن به یک برند 100 میلیون دلاری ، لرزان شد ، او به سادگی با محوریت و راه اندازی برند دیگری به نام Girlboss ، سکویی که بر تعریف مجدد موفقیت برای نسل جدید زنان متمرکز شده بود ، راه اندازی کرد.

Solopreneurs همیشه باید آماده اختراع و سازگاری با تغییر خواسته های مصرف کننده باشد تا تجارت خود را برای ارتباط و موفقیت طولانی مدت قرار دهد. قبول آن ایده من کار نکرد به شما کمک می کند تا در یک صنعت رقابتی پیشرفت کنید.

مرتبط: چگونه اشتباهات خود را به فرصت ها تبدیل کنیم

تمام این درس های زندگی واقعی را عملی کنید

رشد در مورد بینش ، مقاومت و یادگیری مداوم شما است – نشانه یک سولپرنر که آماده خم شدن برای نوسان استانداردهای بازار و انتظارات مشتری است. در حقیقت ، تجربه من در مورد بازاریابی دیجیتال و رشد دارای هوش مصنوعی به من می گوید که این اصول در سراسر جهان قابل اجرا است.

شروع كوچك محدودیتی برای سلوفرونهای آماده آینده نیست. این فرصتی برای ساختن پایه های قوی است. این چقدر بزرگ نیست که شما شروع کنید (برخی از بزرگترین مارک های جهان توسط بنیانگذاران آنها در گاراژها آغاز شده است) ، اما شما به یادگیری و پیشروی ادامه می دهید. من شکست را چشیدم و با مشکلات روبرو شده ام – سازگاری را توصیه می کنم.

راه اندازی یک تجارت با منابع محدود جاده ای است که بسیاری از سولفنرها آشنا می دانند – خودم شامل می شوم. من بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک را مشاهده کرده ام که استارتاپ های متوسط ​​را به داستانهای موفقیت تبدیل می کنند ، اما این یک شبه اتفاق نمی افتد. آنها ایده های فروتنانه خود را با مقاومت ، خلاقیت ، استفاده از فناوری هوشمند و نگرش هرگز ناکام به سرمایه گذاری های موفق تبدیل می کنند.

برای این مقاله ، تجربیات شخصی خود و داستانهای پنج بنیانگذار را که کوچک شروع کرده اند ، ترسیم می کنم. این دروس عملی در مورد سفر کارآفرینی شما نیز صدق می کند.

مرتبط: با این 3 نکته اثبات شده ، تجارت Solopreneur خود را تقویت کنید

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/what-i-learned-about-growth-from-founders-who-started-small/495676

دیدگاهتان را بنویسید