آنچه من از اولین بحران بزرگ خود به عنوان مدیر عامل آموختم

آنچه من از اولین بحران بزرگ خود به عنوان مدیر عامل آموختم

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

وقتی نقش مدیرعامل را به عهده می گیرید ، انتظار دارید که با چالش ها ، محورهای استراتژیک ، فشارهای رقابتی ، حتی یک رکود اقتصادی یا دو مورد روبرو شوید. اما هیچ چیز کاملاً شما را برای اولین بار آماده نمی کند واقعی بحران آن لحظه در اوایل دوره تصدی من فرا رسید و محور یک بازار کاملاً تعریف شده و پرجمعیت بود. آنچه در آنجا آشکار شد ، درسی در مورد مقاومت ، تصمیم گیری استراتژیک و اهمیت محافظت از افرادی که بیشتر روی شما حساب می کنند ، بود.

در آن زمان ، یکی از بزرگترین سرزمین های جغرافیایی ما تلاش می کرد. هنگامی که یک منطقه محکم و قابل اعتماد ، شروع به نشان دادن علائم پریشانی جدی کرد. ما شروع به شنیدن نگرانی های حق رای دادن کردیم. مشتریان قراردادهای تمدید نکردند. درآمد در حال کاهش بود. و در پشت صحنه ، ما علائم ناآرامی عملیاتی ، سوء مدیریت مالی و سایر مواردی را که می تواند بر کل برند ما تأثیر بگذارد ، کشف کردیم.

این یک وضعیت بسیار دشوار بود. فردی که منجر به بازار می شد روابط محکمی برقرار کرده بود و سالهاست که بخشی از سیستم ما بوده است. اما بازار در بحران بود و مشخص شد که ما مجبور شدیم قدم برداریم – نه فقط برای تثبیت تجارت ، بلکه برای محافظت از حق رای دادن که بدون پشتیبانی مناسب باقی مانده اند و مشتریانی که به خدمات مداوم وابسته بودند.

مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.

بدون کتاب بازی

پس از بحث و گفتگوهای گسترده با مشاور حقوقی ، تیم اجرایی و مشاوران قابل اعتماد ، ما تصمیم دشوار اما لازم را برای قدم گذاشتن و کنترل بازار برای حفظ برند ، مشتریان و منافع بلند مدت سیستم گرفتیم. ما عملیات را جذب کردیم و بدون قراردادهای موجود یا جریان درآمد شروع کردیم.

این به معنای پذیرش 50 ٪ از دست دادن تجارت در کوتاه مدت بود. اما این تنها راه برای برقراری مجدد اعتماد ، پاکسازی زباله های مالی و ایجاد پایه ای پایدار برای بازسازی حق رای دادن ما بود. ما یک کمپین دسترسی به مشتری تمام دست را بر روی عرشه ، شخصاً بازدید از حساب ها ، گوش دادن به شکایات و اطمینان از تعهد تجدید شده به خدمات ، آغاز کردیم. در داخل ، ما از نزدیک با حق رای دادن همکاری کردیم ، که بسیاری از آنها احساس خیانت و کور می کردند. بازگرداندن اعتماد به نفس آنها بسیار مهم بود ، اگر نه بیشتر ، از بازگرداندن درآمد. ما فقط اعتماد آنها را درخواست نکردیم ، ما آن را روز به روز ، از طریق شفافیت ، قابلیت اطمینان و پاسخگویی به دست آوردیم.

مرتبط: تغییرات بزرگ دولت برای مشاغل کوچک در حال آمدن است – آنچه شما باید بدانید

یک سال مثل یک دهه احساس می شد

لحظاتی بود که به نظر می رسید وزن اوضاع ممکن است ما را به خود جلب کند. اما رهبری به معنای ماندن در زمین است که زمین در زیر پاهای شما تغییر کند. این به معنای متعادل کردن شفقت با پاسخگویی و ترس از تصمیم گیری سخت در هنگام مناسب بودن است.

سرانجام ، یک فرصت جدید پدیدار شد. ما یک صاحب حق رای جدید استاد را امضا کردیم که یک رهبر کارآفرینی رانده و کارآفرینی با اشتیاق به تعالی و احترام عمیق به عملیات حق رای دادن بود. پس از یک سال تثبیت بازار ، ما آن را به او واگذار کردیم و آن لحظه آغاز چیز خارق العاده ای بود.

تحت رهبری جدید ، آن قلمرو به یک نیروگاه در سیستم حق رای دادن ما تبدیل شد. چرخش فقط ثابت نکرد که مدل کار می کند – این نوار را برای آنچه ممکن است بالا برد. صاحب جدید سختی ها را به شتاب تبدیل کرد و به نوشتن یک فصل جدید در داستان مقاومت و نوآوری آناگو کمک کرد.

با نگاهی به گذشته ، این بحران بیشتر از هر مطالعه موردی در مدرسه تجاری که تاکنون می تواند در مورد رهبری به من آموخت. این مرا مجبور به رشد کرد – و سریع. این به من اهمیت همدلی در تصمیم گیری ، ارزش قاطعانه در لحظه های عدم اطمینان و قدرت یک تیم قدرتمند را که در پشت یک مأموریت مشترک است ، نشان داد.

هر مدیرعامل لحظه ای خود را دارد ، همان چیزی که عزم شما را آزمایش می کند و رهبری شما را تعریف می کند. این لحظه مال من بود.

مرتبط: من مدیرعامل یک حق رای دادن بین المللی تمیز کردن تجاری هستم. در اینجا آمده است که من برای موفقیت شکست های خود را به سوخت تبدیل کردم.

دروس آموخته شده

پیمایش در یک بحران حق رای دادن بیش از تصمیمات سریع است-این امر مستلزم رهبری متفکرانه و ارزش محور است. این درسهایی است که من از یکی از دشوارترین فصل های حرفه ای خود دور کردم که هر یک از آنها به هدایت برند ما از بی ثباتی به قدرت کمک می کند.

1. دلسوزی و پاسخگویی باید همزیستی – رهبری بحران نیاز به همدلی و عمل دارد. اذعان به مسائل شخصی مالک سابق ، نیاز به اقدامات اصلاحی سریع برای محافظت از حق رای دادن و برند را بهانه نمی کند.

2. گاهی اوقات شما باید برای حرکت به جلو شروع کنید – بازسازی بدون وزن قراردادهای بد یا چمدان میراث (با وجود 50 ٪ از دست دادن مشاغل) فضایی برای بازگرداندن ثبات ایجاد کرد.

3. شفافیت اعتماد را بازسازی می کند – برقراری ارتباط صریح و صادقانه با مشتریان و حق رای دادن برای هوازدگی طوفان و به دست آوردن اعتماد به نفس در برند ضروری بود.

4. در حق رای دادن خود سرمایه گذاری کنید – با کار در کنار هم با حق رای دادن ، ما حضور محلی آن را حفظ کردیم و یک شبکه منطقه ای قوی تر و انعطاف پذیر تر ساختیم.

5. رهبری مناسب همه چیز را تغییر می دهد – قرار دادن شخص مناسب در مسئول – کسی که دارای درایو ، نظم و دیدگاه است – می تواند یک بازار مشکل دار را به الگویی از موفقیت تبدیل کند.

مرتبط: این دانشجوی کالج ، والدین خود را به یک ایده تجاری تبدیل کرد. اکنون ، او یک مارک بستنی 7 میلیون دلاری را اداره می کند.

0425_Franchise_Article Franchise Quiz Ad Unit VC

وقتی نقش مدیرعامل را به عهده می گیرید ، انتظار دارید که با چالش ها ، محورهای استراتژیک ، فشارهای رقابتی ، حتی یک رکود اقتصادی یا دو مورد روبرو شوید. اما هیچ چیز کاملاً شما را برای اولین بار آماده نمی کند واقعی بحران آن لحظه در اوایل دوره تصدی من فرا رسید و محور یک بازار کاملاً تعریف شده و پرجمعیت بود. آنچه در آنجا آشکار شد ، درسی در مورد مقاومت ، تصمیم گیری استراتژیک و اهمیت محافظت از افرادی که بیشتر روی شما حساب می کنند ، بود.

در آن زمان ، یکی از بزرگترین سرزمین های جغرافیایی ما تلاش می کرد. هنگامی که یک منطقه محکم و قابل اعتماد ، شروع به نشان دادن علائم پریشانی جدی کرد. ما شروع به شنیدن نگرانی های حق رای دادن کردیم. مشتریان قراردادهای تمدید نکردند. درآمد در حال کاهش بود. و در پشت صحنه ، ما علائم ناآرامی عملیاتی ، سوء مدیریت مالی و سایر مواردی را که می تواند بر کل برند ما تأثیر بگذارد ، کشف کردیم.

این یک وضعیت بسیار دشوار بود. فردی که منجر به بازار می شد روابط محکمی برقرار کرده بود و سالهاست که بخشی از سیستم ما بوده است. اما بازار در بحران بود و مشخص شد که ما مجبور شدیم قدم برداریم – نه فقط برای تثبیت تجارت ، بلکه برای محافظت از حق رای دادن که بدون پشتیبانی مناسب باقی مانده اند و مشتریانی که به خدمات مداوم وابسته بودند.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/franchises/what-i-learned-from-my-first-major-crisis-as-a-ceo/492381

دیدگاهتان را بنویسید