آنچه مدیرعامل Kickstarter آرزو می کند کارآفرینان مشتاق بدانند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اورت تیلور از سنین جوانی ذهنیت کارآفرینی داشت و آب نبات را در فروشگاه خریداری می کرد و آن را برای سود در مدرسه می فروخت. در 19 سالگی ، او شغلی را تأسیس کرد که به نقاط قوت برنامه ریزی رویداد خود بازی کرد و یک طاقچه را در جامعه خود ، EZ Events پر کرد.
تیلور وقتی نوبت به فروش تجارت رسید ، درس مهمی در مورد ارزش آموخت. حدود شش ماه پس از فروش ، وی فهمید که این شرکت دوباره فروخته شده است – این بار برای پول بسیار بیشتری.
او می گوید: “این یک درس واقعاً ارزشمند برای من به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک بود ، تا ارزش من را درک کنم ، اما همچنان به نوآوری و کنجکاو بودن ادامه می دهم.”
برای تیلور ، ماندن کنجکاو به معنای تحقیق در صنعت خود و کشف راه های جدید برای رشد است ، در حالی که نوآوری می تواند به کارآفرینان کمک کند تا ارزش خود را در زمینه های خود بهتر درک کنند.
مرتبط: او با دنبال کردن این روند از مشتری به مدیرعامل یک زنجیره دسر در حال گسترش در حال گسترش رفت
این طرز فکر تیلور را در طول حرفه خود هدایت کرده است. او اکنون به عنوان مدیرعامل Kickstarter رهبری می کند ، جایی که او نه تنها نحوه تفکر مردم در مورد جمع آوری جمعیت را تغییر می دهد بلکه فرصت های جدیدی را برای صاحبان مشاغل کوچک و خلاقان در سراسر جهان ایجاد می کند.
به گفته تیلور ، سه شکل سرمایه گذاری وجود دارد: مبتنی بر اهدا (مانند GoFundMe) ، مبتنی بر سهام (مانند Wefunder) و مبتنی بر پاداش ، که الگویی است که توسط Kickstarter استفاده می شود.
او می گوید: “Kickstarter جمع آوری سرمایه گذاری مبتنی بر پاداش یا سرمایه گذاری خلاق است.” “ما افرادی داریم که همه کارها را از فیلم و تئاتر گرفته تا کمیک ها ، بازی ها ، مد ، محصولات فنی ، موسیقی انجام می دهند. اما شما هیچ درصد از شرکت خود را تسلیم نمی کنید.”
جمع آوری سرمایه گذاری مبتنی بر پاداش ، بنیانگذاران را به حفظ مالکیت کامل ، آزمایش ایده های خود در بازار و ایجاد جوامع وفادار ، همه بدون تسلیم عدالت یا گرفتن بدهی ، این امکان را می دهد.
تیلور می گوید: “با Kickstarter ، شما 100 ٪ از شرکت خود را دارید.” “این پول غیر رقیق است. و می توانید مبلغ باورنکردنی را روی سکو جمع کنید-حتی بیشتر از آنچه ممکن است از سرمایه گذاری دریافت کرده باشید.”
مرتبط: “سازندگان آنقدر پول را روی میز گذاشتند”: مدیرعامل Kickstarter داستان پشت بزرگترین تغییرات این شرکت در 15 سال را نشان می دهد
Kickstarter می تواند یک تغییر دهنده بازی برای صاحبان مشاغل کوچک با دسترسی محدود به سرمایه باشد ، خواه به دلیل عدم سابقه اعتبار و چه محدودیت وام های بانکی. تیلور دست اول را دیده است که چگونه مشاغل کوچک از یک فروشگاه بستنی سیاه در ریچموند ، ویرجینیا ، گرفته تا یک فضای گالری به رهبری هنرمند در شیکاگو ، از این سکو نه تنها برای زنده ماندن بلکه در مقیاس استفاده می کنند.
با این وجود ، رشد در Kickstarter یک شبه اتفاق نمی افتد. تیلور تأکید کرد که یک کمپین موفقیت آمیز برای جمع آوری کمک های مالی بیش از یک ایده عالی نیاز دارد. او می گوید: “Kickstarter یک تجارت است. در پایان روز ، مهم نیست که شما یک خلاق باشید ، پیشینه شما چیست ، باید یک استراتژی واقعی به بازار داشته باشید.”
برای آسانتر کردن این روند ، Kickstarter اخیراً ابزارهایی را راه اندازی کرده است که از سازندگان پشتیبانی می کند ، قبل ، حین و بعد از آن که کمپین هایشان به طور زنده انجام می شود. از گزینه های پرداخت اقساطی گرفته تا مدیران تعهد که حمل و نقل ، مالیات و افزودنی ها را کنترل می کنند ، این پلتفرم دیگر فقط یک لاشک نیست بلکه یک اکوسیستم کامل است.
تیلور می گوید: “با استفاده از این ابزارهای پس از کار ، ما به مردم اجازه داده ایم که در کل سفر خود موفق باشند.”
مرتبط: او استودیوی رقص مورد نظر خود را ایجاد کرد. اکنون ، این یک برند سراسر کشور است.
این نوآوری ها از جمع آوری بازخورد از سرمایه گذاران ، مشتریان ، پشتیبانان و جوامع ناشی می شود. برای تیلور ، ورودی مخاطبان Kickstarter ضروری است. او می گوید: “شما باید پوست سختی داشته باشید.” “شما باید همه خوب و بدی را که با آن مسیر همراه است ، در آغوش بگیرید. برای من ، من عاشق بازخورد هستم زیرا دائماً سعی می کنم هر روز یک فرد بهتر باشم.”
در مورد آنچه او آرزو می کند افراد بیشتری در مورد جمع آوری جمعیت درک کنند ، تیلور تأکید کرد که این روش تأمین مالی خیریه نیست. او می گوید: “این التماس برای پول نیست.” “شما ارزش را به جهان ارائه می دهید. شما چیز جدیدی را به همراه می آورید ، چیزی با ارزش که مردم می خواهند از آنها پشتیبانی کنند یا برای خودشان داشته باشند.”
مرتبط: او از معلم به داشتن یک تجارت در یک صنعت غیر منتظره رفت – و می خواهد دیگران نیز همین کار را انجام دهند: “فرصت زیادی وجود دارد”
از چرخیدن آب نبات و برنامه ریزی مهمانی تا در حال حاضر سکو که به سازندگان کمک کرده است تا میلیارد ها نفر از بودجه را جمع آوری کنند ، توصیه تیلور به کارآفرینان فعلی و آینده ساده و قدرتمند است:
- با آنچه دارید شروع کنید. برای ساختن چیزی معنی دار به بودجه خارج یا اعتبار فانتزی احتیاج ندارید. از استعداد خود استفاده کنید ، طاقچه خود را پیدا کنید و اولین قدم را بردارید.
- مالکیت خود را حفظ کنید. برای رشد لازم نیست از عدالت خودداری کنید. Crowdfunding مسیری را برای سازندگان برای افزایش سرمایه ، کنترل کنترل و ایجاد جامعه به یکباره فراهم می کند.
- ارزش خود را بدانید آنچه را که می سازید دست کم نگیرید یا برای کمتر حل و فصل کنید. خواه اولین شرکت شما باشد یا دهمین ، به دیدگاه خود اعتماد کنید و آن را با استراتژی بازگردانید.
- کنجکاو باشید و قابل تعلیم باشید. هر بازپرداخت ، فروش و بررسی فرصتی برای رشد است.
- سرب با ضربه. تجارت فقط مربوط به محصولات نیست ؛ این در مورد مردم است. وقتی چیزی را می سازید که یک نیاز واقعی را تأمین می کند ، پشتیبانی از آن پیروی می کند.
قسمت جدید بالا را تماشا کنید تا مستقیماً از اورت تیلور بشنوید و در آن مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر چهارشنبه.
مشارکتهای تحریریه جیا چو و کریستی لیندال
آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/what-the-ceo-of-kickstarter-wishes-aspiring-entrepreneurs/495237