آموزش یوتیوب صفر تا صد آموزش یوتیوب تا کسب درآمد مهدی زردکانلو | WikiHola

ما می‌خواهیم که شما بعد از اتمام دوره، کانالی حرفه‌ای در یوتیوب داشته باشید. تمرینات و راهکارهای عملیاتی ما، به شما کمک می‌کنند تا قدم به قدم در این مسیر پیش بروید و خیلی زود به درآمد دلاری از یوتیوب برسید. فعلا تمرکز شما روی تولید محتوای یونیک و جذب بازدید باشه به حد مناسب که رسیدید راهشو پیدا می کنید یا بهتون کمک می کنیم. شرایط فعال سازی درامدزایی در یوتیوب داشتن حداقل 1000 سابسکرایبر و 4000 ساعت تماشای ویدئوی شما توسط کاربران در یک سال گذشته هست. اضافه کردن ادمین به کانال یوتیوببعد از کلیک کردن setting صفحه ی زیر به شما نمایش داده می شود. شما هم اگر سوالی برایتان پیش آمده در نظرات بنویسید تا کم کم این آموزش را تبدیل به یک مقاله ی فوق العاده کنیم.

ترفند افزایش سابسکرایب در یوتیوب

آموزش یوتیوب صفر تا صد آموزش یوتیوب تا کسب درآمد مهدی زردکانلو | WikiHola

شاید ویدئو های جذابی ارائه نمیدید یا عنوان جذابی نداره ویدئو های شما. اگر در 90 روز 3 اخطار پیاپی دریافت کنید کانال شما حذف خواهد شد. برخی از شرکت های داخلی با گرفتن مبلغی این کار رو براتون انجام میدن.

یک منوی دراپ دان می‌بینید که سه انتخاب دارد، این گزینه‌ها نحوه دسترسی ویدئو را تعیین می‌کنند. روزانه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان با سایت یوتیوب کار می‌کنند و به گذاشتن ویدئو یا تماشای ویدئوهای دیگران می‌پردازند. بسیاری هم این کار را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند که به آن‌ها یوتیوبر گفته می‌شود که اغلب درآمدهای بسیار خوبی نیز از این راه کسب می‌کنند. این روزها هر چیزی که در گوگل جستجو کنید می‌توانید حداقل یک ویدئو درباره آن در یوتیوب پیدا کنید. انواع و اقسام ویدئوها در یوتیوب وجود دارد که مخاطبین بسیار زیادی هم دارند.

برای کسب درآمد از یوتیوب باید چه شرایطی داشت؟

دوره‌ی “آموزش درآمد دلاری از یوتیوب”؛ راهنمایی کامل و جامع برای یادگیری زیر و بم “یوتیوبر شدن” و “تولید محتوای ویدیویی” است. پس از وارد شدن به حساب کاربری و بازگشت به صفحه اصلی یوتیوب شاهد تغییراتی در نوار ابزار بالای این سایت خواهید بود. دکمه sign in حذف شده و به جای آن عکس پروفایل شما به نمایش درآمده ودر کنار آن یک دکمه به شکل فلش رو به بالا نیز اضافه شده که با کلیک روی آن می‌توانید ویدئوهای خود را آپلود کنید.

🔴 آنچه درباره بازدید و سابسکرایب فیک باید بدانید!

همچنین کسانی که در ابتدای کار هستند، به یوتیوب برای معرفی خود نیاز دارند و با ساخت ویدئوهای خلاقانه می‌توانند بازار کار خود را رونق ببخشند. اما قبل از شروع کار باید اصول کار در یوتیوب را بدانید و آموزش‌های تخصصی در این زمینه را کسب کنید. با راه­‌اندازی کانال شما می‎‌­توانید از طریق تبلیغات، فروش کالا، حمایت مالی طرفداران، عضویت ویژه، اسپانسری و موارد دیگر درآمد داشته باشید. مثلا درآمد از تبلیغات به موضوع کانال شما، شرکت تبلیغ‌­دهنده و کشور بازدید‌کننده بستگی دارد.

  • به دنبال یادگیری اصولی تولید محتوای ویدیویی هستید و قصد دارید به شکل جدی یوتیوبر شوید.
  • تعداد بازدیدها، لایک و کامنت­‌ها، تعداد کلیک‌­های روی تبیلغ، مدت زمان تبلیغ و کیفیت آن هم در درآمد شما تاثیرگذار هستند.
  • شما می توانید اگر دوست یا آشنایی در خارج از کشور دارید از او بخواهید تا حساب را به نام خود ایجاد کند تا شما بتوانید از آن استفاده کنید.
  • 20 درصد افراد در یوتیوب پس از دیدن 10 ثانیه از ویدئوها، صفحه آن ویدئو را می‌بیندند.

دیدگاهتان را بنویسید