آموزش کامل نحوه ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر | instaa

از لیست خود پیمایش کنید و روی دکمه بزرگ “Remove” در کنار نام هرکسی که می خواهید خلاص شوید ، ضربه بزنید. به نمایه خود بروید و روی تعداد دنبال کنندگان خود ضربه بزنید. در گوشه بالا سمت چپ صفحه ، روی «Supports» ضربه بزنید. اینستاگرام هنوز یک برنامه بومی برای iPad ایجاد نکرده است. با این حال ، می توانید از برنامه iPhone در iPad استفاده کنید.

آموزش پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام (Search History)

نصب برنامه و ساخت یک اکانت در اینستاگرام هم در این دو پلتفرم (یعنی iOS و اندروید) کمی متفاوت است. در هر صورت ما اینجا هستیم تا شما را با نحوۀ ساختن حساب کاربری اینستاگرام آشنا کنیم. تا انتهای این مطلب از آکادمی کاپریلا با ما همراه باشید. 💡حتما از یک جیمیل یا ایمیل معتبر و دردسترس برای ایجاد اکانت در اینستاگرام استفاده کنید که اگر زمانی پیج تون به مشکل خورد یا رمز عبور خود را فراموش کردین بتوانید پسورد را بازیابی کنید.

http://amoozesh-agrcs.irالان دیگه تقریبا بیشتر مردم ۲ یا چند اکانت در اینستاگرام دارند. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه های موبایلی شرکت فیسبوک ( متا ) میباشد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو ها خود بین کاربران و فالوور هایتان است. اگر شما حساب کاربری اینستاگرام دارید، می توانید با کلیک بر روی این لینـــک بصورت مستقیم وارد حساب کاربری خود با کامپیوتر شوید.

آموزش ساخت حساب اینستاگرام

اما می توانید پروفایل خود را تبدیل به کاری یا برند شخصی کنید. در صورتی که مایل هستید اکانت شما خصوصی باشد ابتدا وارد قسمت تنظیمات پروفایل خود شوید. برای ساخت اکانت جدید باید روی دکمه create new account کلیک کنید. در صورتی که با ایمیل ثبت نام می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید و حتما ایمیلی را وارد کنید که تنها شخص شما به آن دسترسی دارید . Temp-Mail پیشرفته ترین سرویس ایمیل یکبار مصرف میباشد که میتوانید از آن برای ساخت ایمیل موقتی به تعداد نا محدود استفاده کنید و بوسیله این ایمیل ها اکانت فیک اینستاگرام ایجاد کنید. ضمنا ایمیل های ساخته شده بوسیله این سرویس، Unique و Session Based میباشند.

  • راستی ما در همیار آکادمی برای حفظ و حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی، یک راهکار فوق‌العاده برای مدت محدود داریم که هم سایت شما رو راه اندازی می کنیم و هم یادمی گیرید چگونه سایت‌تون رو مدیریت کنید.
  • اگر هنگام ساخت حساب کاربری اینستاگرام با سؤالی مواجه شدید، می‌توانید آن را با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.
  • در این مرحله یک کد تایید برای شما به آدرس ایمیل یا شماره تماسی که داده‌اید، ارسال می‌شود.
  • با وجود اینکه هم اکنون افراد بسیار زیادی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ممکن است عده‌ای از کاربران اطلاعات دقیقی در مورد نحوه ثبت نام و استفاده از این شبکه اجتماعی نداشته باشند.
  • از آنجا ، آنها می توانند درخواست کنند که شما را دنبال کننددو شما باید درخواست آنها را تأیید کنید تا آنها عکس ها یا استوریهای شما را ببینند.

اکنون اینستاگرام بر اساس نامی که وارد کرده اید، یک نام کاربری به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید با لمس دکمه change username نام کاربری خود را تغییر دهید و یا اینکه با لمس دکمه next، نام کاربری را پذیرفته و این مرحله را به پایان برسانید. در صفحه بعد شما باید نام خود و مجله خبری اینستا رمز عبور مورد نظر که باید حداقل شامل 6 کاراکتر باشد، را وارد نمایید. اینجا دو گزینه قابل انتخاب هستند یکی continue and sync contacts و یکی هم continue without syncing contacts. به هیچ عنوان نمیخواهیم اینستاگرام اطلاع و دسترسی داشته باشه به کاری که قصد انجامش رو داریم.

دسترسی سریع

دیدگاهتان را بنویسید