آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر | instaa

کادر بعدی مربوط به نام کامل شما است، سپس در کادر بعدی نام کاربری شما قرار می‌گیرد و در کادر آخر هم باید گذرواژه خودتان را وارد کنید. اگر گوشی موبایلتان آیفون از برند اپل است، باید به مجله خبری اینستا اَپ‌استور بروید و پس از جست‌و‌جوی واژه Instagram برنامه را دانلود کنید. برای سیستم عامل IOS هم برنامه‌های مشابه ایرانی وجود دارند که می‌توانید این اپلیکیشن را از آن‌ها دانلود کنید.

خیر، برای انتخاب نوع اکانت اینستاگرام اول باید اکانت آن را ساخت سپس به بخش تنظیمات آن رفت و از قسمت Account می‌توان نوع اکانت را به سه روش شخصی، تجاری و سازندگان می‌توان مشخص کرد. در این مرحله یک کد تأیید به شماره‌ای که در ابتدا به اینستاگرام دادید، ارسال می‌شود که باید آن کد را در کادری که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، وارد کنید. دومین گزینه که پیش روی شما قرار دارد «Log in with Facebook» است. این گزینه مربوط به کسانی است که یک حساب کاربری در فیسبوک دارند و اکنون می‌خواهند که آن حساب با همان مشخصات در اینستاگرام هم ایجاد شود.

  • شما در هر زمان می توانید نام کاربری خود را در اینستاگرام ویرایش کنید.
  • مراحلی که در ادامه توضیح داده شده است در اینستاگرام‌های فارسی و انگلیسی و سیستم عامل اندروید و iOS عینا یکسان است.
  • در آخرین مرحله از شما می‌خواهد تا عکسی برای پروفایل خود انتخاب کنید.
اگر تا کنون برای ساخت اکانت اینستاگرام اقدام نکرده‌اید و با روند مراحل ساخت اکانت آشنایی ندارید، با همیاب24 همراه باشید تا بتوانید از طریق گوشی یا کامپیوتر اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید. وقتی مرحله قبل را انجام دادید، تقریباً مرحله اصلی ساخت اکانت اینستاگرام را پشت سر گذاشته‌اید و اکنون وارد جزئیات شده‌اید در این مرحله باید تاریخ تولد خودتان را وارد کنید و سپس روی دکمه Next کلیک کنید. همان‌طور که گفتیم لازم نیست هم ایمیل و هم شماره موبایلتان را وارد کنید، استفاده از یکی از آن‌ها کافی است. فقط درنظر داشته باشید که ایمیل یا شماره‌ تلفن ثبت شده باید معتبر باشند؛ چراکه برای تائید هویت، کدی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن فرستاده می‌شود که برای تکمیل فرایند ثبت‌نام به آن نیاز دارید.

نکاتی که در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام باید رعایت گردد

آیا شما نیز از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربه‌های خود را با ما و دیگر خوانندگان مجله به اشتراک بگذارید. انتخاب بین همگام‌سازی مخاطبان با اکانت اینستاگرام یا عدم همگام‌سازی، مرحله بعد شما در روند ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره است! اگر می خواهید مخاطبان خود را به‌راحتی پیدا کنید، روی گزینه ادامه و پیدا کردن مخاطبان یا Continue and sync Contacts کلیک کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر در این زمینه و ترجمه توضیحات با مشکل مواجه هستید میتوانید در ادامه که آموزش ساختن اکانت اینستاگرام بطور کامل برای شما بازگو شده است دسترسی داشته باشید. بسیاری از افراد بعد از دانلود و نصب اینستاگرام ، درگیر این موضوع بوده و میخواهند اکانت ج… برای ساختن اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر، باید یک دستگاه متصل به اینترنت داشته باشید. شما می‌توانید از طریق وب وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید. حالا دیگه رسیدیم به مرحله آخر نحوه ساخت اکانت اینستاگرام.

ساخت چند اکانت اینستاگرام – اموزش داشتن چند اکانت همزمان اینستاگرام در گوشی و کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید