آموزش ساخت حساب کاربری اینستاگرام از طریق کامپیوتر و گوشی | instaa

در مرحله بعدی زمان آن می‌رسد که شما تعیین می‌کنید اکانت اینستاگرام شما به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی نمایش داده شود. در این مرحله صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید به دو صورت جداگانه شروع به ساختن اکانت جدید نمایید. در این مرحله باید در کادر اول، شماره تماس یا ایمیل خودتان را وارد کنید.

  • ساخت حساب کاربری اینستاگرام با گوشیپس از دانلود و نصب اپ اینستاگرام آن را اجرا کنید.
  • بر روی نوار کناری آیکون ذره‌بین در بالای صفحه مشاهده می‌شود کلیک کنید.
  • شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را تایپ کرده و Next را بزنید.
  • در صورتی که در اکانت اینستاگرام خود Log out کرده اید و رمز خود را فراموش کرده اید ، برای بازیابی رمز اینستاگرام خود باید به ایمیل تان دسترسی داشته باشید .

اینجا می توانید با کلیک روی edit profile برخی اطلاعات پروفایل خود را تغییر دهید. همچنین برای سایر موارد، باید روی منوی سه خطی بالا کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود. در قسمت پایین آن دکمه ای با آیکون تنظیمات مشاهده خواهید کرد. با لمس آن، تنظیمات پروفایل شما قابل مشاهده و تغییر است.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر شما هنوز به این شبکه بزرگ و موثر اجتماعی، نپیوستید، می توانید برای ورود به دنیای جذاب و سرگرم کننده اینستاگرام، همراه ما باشید با مجله خبری اینستا. در توضیحات فوق ایجاد حساب کاربری اینستا با کامپیوتر به شما عزیزان آموزش داده شد که اگر در این خصوص با مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید. همچنین در ادامه میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت با گوشی دسترسی داشته باشید که تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهند داشت اما برای راحتی شما عزیزان آموزش ساخت با گوشی نیز در ادامه قرار گرفته است. آموزش ساخت اکانت اینستاگرام جدید روند ساده‌ای دارد و در چند دقیقه می‌توانید یک حساب کاربری برای خودتان درست کنید. البته توجه کنید که برای داشتن حساب کاربری در اینستاگرام باید ایمیل داشته باشید. ساخت حساب کاربری اینستاگرام با گوشیپس از دانلود و نصب اپ اینستاگرام آن را اجرا کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر + آموزش تصویری

در مرحله‌ی بعد، باید نام و رمزعبورتان را وارد کنید. برای ذخیره‌ی رمزعبور، می‌توانید گزینه‌ی Remember Password را تیک بزنید. اگر می‌خواهید مخاطبانتان با حساب اینستاگرام همگام شود، روی دکمه‌ی Continue and Sync Contacts ضربه بزنید؛ درغیراین‌صورت، دکمه‌ی Continue without Syncing Contacts را انتخاب کنید. برای ساخت اکانت جدید اینستاگرام با کامپیوتر باید وارد سایت اینستاگرام به نشانی شوید. برای اینکار می‌توانید از مرورگر کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا حتی موبایل خودتان استفاده کنید.

جدیدترین مطالب

در قسمت full name یک اسم به دلخواه برای پیج خودتون بنویسید. در قسمت password یک پسورد عالی انتخاب کنید چون که انتخاب پسورد خوب میتونه خیلی به امنیت پیج تون کمک کنه. در کادر خالی بالا، نام کامل خود را و همچنین در قسمت پائین پسوردی که مدنظرتان است را وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید. دگردیسی، نخستین پلتفرم آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ در ایران است که با هدف ایجاد مرجعی کامل از آموزش‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ و حوزه‌های مرتبط ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید