آموزش ساخت حساب کاربری اینستاگرام از طریق کامپیوتر و گوشی | instaa

اکنون شما یک اکانت اینستاگرام ساخته اید ، خوشحال میشویم به عنوان اولین کسی که در اینستاگرام دنبال میکنید ،پیج همراه گرامرا فالو کنید. سپس می توانید با وارد کردن شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود شروع به ایجاد حساب جدید خود کنید. به این ترتیب، اکانت اینستاگرام جدید خود را ایجاد مجله خبری اینستا می‌کنید. در صورت تمایل، می‌توانید اکانت‌های بیشتری نیز بسازید. حالا می‌توانید جزئیات پروفایل خود را ویرایش کنید و حتی احراز هویت دو مرحله‌ای (two-factor authentication) را قبل از شروع فعال کنید. در این روش، کاربران موبایل به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ کاربران iOS و اندروید.

http://amoozesh-agrcs.irچگونه بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم ؟ از میان انتخاب های جراحی زیبایی شما، مهمترین اصل انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران است. نام کاربری ای که برای اکانت خود استفاده میکنید باید منحصر بفرد بوده و قبلا توسط کسی استفاده نشده باشید. برای نام کاربری خود می توانید از حروف و اعداد ، نقطه و خط زیرین (ـ) استفاده کنید و کاراکتر های دیگر مجاز نمیباشند. من قبلا با اکانت اصلی خودم اینستا نصب کردم..هیچ مشکلی هم نداشتم..تا این که ی روز خراب شد و کلا…

ساخت اکانت دوم در اینستاگرام

نصب برنامه و ساخت یک اکانت در اینستاگرام هم در این دو پلتفرم (یعنی iOS و اندروید) کمی متفاوت است. در هر صورت ما اینجا هستیم تا شما را با نحوۀ ساختن حساب کاربری اینستاگرام آشنا کنیم. تا انتهای این مطلب از آکادمی کاپریلا با ما همراه باشید. 💡حتما از یک جیمیل یا ایمیل معتبر و دردسترس برای ایجاد اکانت در اینستاگرام استفاده کنید که اگر زمانی پیج تون به مشکل خورد یا رمز عبور خود را فراموش کردین بتوانید پسورد را بازیابی کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

الان دیگه تقریبا بیشتر مردم ۲ یا چند اکانت در اینستاگرام دارند. اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین برنامه های موبایلی شرکت فیسبوک ( متا ) میباشد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو ها خود بین کاربران و فالوور هایتان است. اگر شما حساب کاربری اینستاگرام دارید، می توانید با کلیک بر روی این لینـــک بصورت مستقیم وارد حساب کاربری خود با کامپیوتر شوید.

اما می توانید پروفایل خود را تبدیل به کاری یا برند شخصی کنید. در صورتی که مایل هستید اکانت شما خصوصی باشد ابتدا وارد قسمت تنظیمات پروفایل خود شوید. برای ساخت اکانت جدید باید روی دکمه create new account کلیک کنید. در صورتی که با ایمیل ثبت نام می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده اید و حتما ایمیلی را وارد کنید که تنها شخص شما به آن دسترسی دارید . Temp-Mail پیشرفته ترین سرویس ایمیل یکبار مصرف میباشد که میتوانید از آن برای ساخت ایمیل موقتی به تعداد نا محدود استفاده کنید و بوسیله این ایمیل ها اکانت فیک اینستاگرام ایجاد کنید. ضمنا ایمیل های ساخته شده بوسیله این سرویس، Unique و Session Based میباشند.

  • یکی دیگر از مزایای اینستاگرام همین نکته است که کاربران به هر شکل که تمایل داشته باشند می‌‎توانند با شما ارتباط برقرار کنند.
  • پس از آن باید اطلاعات مورد نیاز مثل دسته بندی کسب و کار، اطلاعات تماس و سایر جزئیات را تکمیل کنید.
  • پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و به صورت کامل و مرحله به مرحله ساخت اکانت اینستاگرام را یاد بگیرید.
  • در این زمینه وبسایت پلازا با بررسی تمامی موارد در زمینه ساخت حساب اینستا قصد دارد به شما در این زمینه کمک نماید که اگر با سوال یا مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید.
  • اگر می خواهید برای مقاصد مختلفی، اکانت های زیادی بسازید، حتماً از روش ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره موبایل و با ایمیل استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید