آموزش ساخت اکانت و کار با اینستاگرام | instaa

برای اطلاعات بیشتر در اینباره، حتما مقاله نام کاربری اینستاگرام چیست را مطالعه کنید، در این مقاله به تفاوت‌های نام کاربری با نام نمایشی در اینستاگرام پرداخته‌ایم. بعد از پشت سر گذاشتن مراحل مجله خبری اینستا بالا اکانت شما ساخته می‌شود، پیغامی به شما نمایش داده می‌شود که از شما می‌خواهد نام کاربری خود را تایید کرده و وارد برنامه شوید. با کلیک بر روی گزینه Sign Up وارد صفحه ورود می‌شوید.

  • این روزها آدم‌های متفاوت زیادی بر سر سفرۀ اینستاگرام نشسته‌اند و روزی‌شان را از این اپلیکیشن می‌خورند.
  • 14) اینجا می توانید با زدن برروی گزینه OK رمز عبور خود را ذخیره کنید در غیر اینصورت برروی Skip بزنید.
  • وقتی افرادی که دنبال می کنید محتوا اضافه می کنند ، آن را نیز در آنجا می بینید و می توانید درباره هر مطلب لایک کرده و نظر دهید.

درصورتی‌که در همین مرحله تصویر پروفایل را انتخاب کنید، می‌توانید آن را به‌عنوان اولین پست اینستاگرامتان به‌اشتراک بگذارید. اگر نمی‌خواهید تصویر پروفایل پست شود، باید تیک گزینه‌ی Also share this photo as a post را بردارید. در صفحه‌ی بعد، اینستاگرام از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید وارد حساب کاربری جدیدتان شوید یا خیر.

، آنالیز صفحات اینستاگرام

اگر با استفاده از ایمیل نسبت به ثبت نام در اینستاگرام اقدام کرده‌اید، باید فیلدهای ارائه شده را پر کنید. یک نام کاربری و رمز عبور برای حساب یا اکانت خود تعریف کرده و نهایتا گزینه Done را لمس کنید. سپس به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و لینک تایید ارسال شده را انتخاب کنید. اگر از اکانت فیسبوک خود به منظور ثبت نام در اینستاگرام استفاده کنید، باید در پنجره پاپ آپ نمایان شده مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. با انجام موارد فوق فرآیند ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام از طریق اپلیکیشن آن انجام می‌شود. برای این منظور در ابتدا باید وارد سایت instagram.com شوید و روی گزینه sign up کلیک کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای ورود به دنیای جذاب تصاویر

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟ آیا با خواندن این مقاله توانستید یک اکانت اینستاگرام برای خود بسازید؟ لطفاً نظرات و سوالات خود را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی در زیر همین پست به اشتراک بگذارید. ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر + آموزش تصویری… برای ساخت اکانت باید این اطلاعات را شامل شماره موبایل و یا ایمیل، نام کامل خود، نام کاربری و رمز عبور می شود را پر نمایید. بعد از وارد کردن کد وارد صفحه انتخاب نام کاربری یا همون انتخاب نام پروفایل اینستاگرام میشید.

http://amoozesh-agrcs.irالبته اگر مرحله مربوط به شماره تماس و یا ایمیل را به طور درست رد کرده باشید، در صورت فراموشی رمز عبور به راحتی می توانید آن را بازیابی کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود بر روی Continue and Sync Contact و یا Continue without Syncing Contact کلیک کنید. در صورت کلیک بر روی دکمه اول تمامی مخاطبین تلفن همراه شما توسط instagram سینک شده و در صورتی که مخاطبان شما از این شبکه اجتماعی استفاده کنند اکانت آن ها جهت دنبال کردن به شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید