آموزش ساخت اکانت و کار با اینستاگرام | instaa

در نظر داشته باشید که مراحل آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در اندروید و آموزش ساخت اینستاگرام از آیفون هیچ تفاوتی با هم ندارد. در صفحه‌ی بعدی، می‌توانید به‌ انتخاب خود با کمک شماره‌ تلفن‌همراه یا ایمیلتان حساب جدیدی ایجاد کنید. برای ایمن‌کردن حساب و بازیابی راحت‌تر آن در آینده، بسته به روش انتخابی (شماره یا ایمیل)، بهتر است پس از ساخت حساب ایمیل یا شماره تلفن‌همراهتان را وارد کنید. یعنی اگر به‌کمک شماره‌تلفن حساب را ایجاد کردید، پس از ساخت حساب، آدرس ایمیلتان را نیز اضافه کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

فهرست مطالب برای دسترسی آسان بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است ؟… در این مرحله باید تاریخ تولد خود را به روز ، ماه و سال وارد کنید . دقت کنید در این قسمت حتما سنتان را بالای 13 سال ثبت کنید. تنظیم حساب کاربری به حالت خصوصی ساده ترین کاری است که می توانید برای قفل کردن نمایه خود انجام دهید. این بدان معناست که ، هیچ کس نمی تواند عکس ها یا استوریهای شما را ببیند ، مگر اینکه آنها را تأیید کنید. اگر می خواهید به اینستاگرام اجازه دهید به مخاطبین شما دسترسی پیدا کند اولین چیزی که از شما خواسته خواهد شد.

  • چگونه بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم ؟ از میان انتخاب های جراحی زیبایی شما، مهمترین اصل انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران است.
  • داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که استفاده از آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد ضروری است.
  • برای انجام این عمل در برنامه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید.
  • در صورت دلخواه می توانید عکسی را با عنوان عکس پروفایل خود آپلود کنید.
  • نام کاربری ای که برای اکانت خود استفاده میکنید باید منحصر بفرد بوده و قبلا توسط کسی استفاده نشده باشید.

کافیست وارد وبسایت Temp-Mail شوید و به سادگی ایمیل ساخته شده را دریافت کنید و بوسیله آن در اینستاگرام اکانت ایجاد کنید. بقیه اطلاعات مورد نیاز را نیز میتوانید بصورت جعلی وارد کنید و به هر تعدا که خواستید اکانت های اینستاگرام فیک بسازید. برای رفع این مشکل و ساخت اکانت های زیاد اینستاگرام، باید ایمیل های جدید بسازید.

http://amoozesh-agrcs.irاستفاده بیش از حد از فضای مجازی می تواند به تحصیل، شغل و زندگی شخصی شما آسیب وارد کند. در مرحله پنجم از ساخت اکانت اینستاگرام وقت آن رسیده که تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید. ترجیحا سعی نمایید این تاریخ را به درستی وارد کنید.

روش اول: نصب و ساخت اکانت اینستاگرام از طریق موبایل

شما باید ساخت اکانت جدید یا گزینه create new account را انتخاب نمایید. در این صورت یک کد اعتبار سنجی برای شما ارسال می شود که باید آن را در صفحه ای که باز می شود وارد کنید و بعد ادامه مراحل مجله خبری اینستا را طی کنید. ادامه کار بسیار ساده میباشد و طبق معمول اطلاعات خواسته شده از جمله ایمیل یا شماره تلفن، نام کاربری و پسورد را وارد میکنید و اکانت اینستاگرام ایجاد میکنید.

اینستالیز

دیدگاهتان را بنویسید