آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام ویرگول | instaa

در صورت نیاز به ورود به App Store ، رمز ورود خود را در پنجره ورود به فروشگاه iTunes وارد کنید. یا اگر از Touch ID استفاده می کنید ، به جای آن انگشت خود را روی دکمه Home قرار دهید. با استفاده از اکانت اینستاگرام می‌توانید با دوستان، خانواده و حتی همکاران‌تان در ارتباط باشید. می‌توانید بهترین لحظات زندگی خود را به دیگران نشان دهید و اتفاقات زندگی آنها را نیز ببینید. علاوه‌بر این، می‌توانید برای نشان دادن خلاقیت، عکاسی، آواز یا هر مهارت دیگری که دارید، از آن استفاده کنید.

شرکت چینی Tecno از گوشی جدید POP 5S رونمایی کرد

اگر مثل اکثر مردم دنیا، می‌خواهید عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شوید، باید با روند ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی محبوب آشنا باشید. در ادامه به آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر و آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل اشاره خواهیم کرد. حتی به شما می‌گوییم که آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در اندروید چگونه است. کمتر کسی پیدا می شود که این روز ها گوشی هوشمند اندروید و یا ios در اختیار نداشته باشد.

http://amoozesh-agrcs.irبرای ورود به اکانت اینستاگرام که ساختید به این اطلاعات نیاز دارید پس در نگهداری آنها دقت کنید. با استفاده از این راهکار میتوانید به هر تعداد که خواستید بدون مزاحمت برنامه اینستاگرام، داخل مرورگر کروم و به کمک موتور duckduckgo اکانت مجله خبری اینستا های اینستاگرام بسازید. در این مرحله دو کادر به شما نمایش داده خواهد شد که باید نام کاربری خود را در کادر اول و رمز عبور خود را در کادر دوم وارد نمایید. توجه کنید از رمزی استفاده نمایید که کمی سخت باشد ولی آن را فراموش نکنید.

دلیل تورم و باد کردن باتری گوشی چیست و برای رفع آن چه کنیم؟

اما در مقاله آموزش ساخت اکانت فقط آموزش ساخت اکانت شخصی قرار داده شده بود. اگر نحوه ساخت یکی هست و یا نکته خاصی دارد به نظرم باید توی این مقاله اشاره‌ای می‌شد. سومین گزینه هم برای کسانی است که هیچ حساب کاربری در اینستاگرام ندارند و تازه می‎‌خواهند یک حساب ایجاد کنند. در این آموزش ما به این گزینه احتیاج داریم و به همین خاطر روی «Sign Up» کلیک می‌کنیم. در صورتی که یک برند شخصی هستید مثل یک بازیگر یا یک اینفلوئنسر، می توانید حساب کاربری خود را از حالت شخصی و عادی به کریتور تغییر دهید. در این صورت گزینه Creator را لمس کنید؛ و در صورتی که مایل هستید پیج شما کاری یا Business باشد روی گزینه دوم یعنی Business کلیک نمایید.

چرا که اینستاگرام حساب‌های کاربری مرتبط با افرادی که کمتر از سن قانونی هستند، به خصوص حساب‌های کاربری زیر 13 سال را غیرفعال می‌کند و در آینده با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد. با توجه به زبان پیشفرض تلفن همراه شما این صفحه به فارسی یا انگلیسی به شما نمایش داده خواهد شد. اگر در حساب اینستاگرام خود عکس‌های فیک یا دروغین، عکس‌های آزاردهنده، عکس‌های نژادپرستانه، عکس‌های نامتعارف و سایر موارد این چنینی را آپلود کنید، اینستاگرام می‌تواند اکانت شما را غیر فعال یا بلاک نماید.

  • ما در این مقاله از مجله اینترنتی بیننده، به شما نشان خواهیم داد که چگونه سیگنال را بر روی دسکتاپ کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب نمایید.
  • آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن دقیقا مثل روش بالاست؛ با این تفاوت که به‌جای واردکردن ایمیل باید شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • (برای نصب و دانلود برنامه اینستاگرام می‌توانید از باکس دانلود در زیر همین مطلب نیز استفاده نمایید.) همچنین امکان نصب اینستاگرام بر روی ویندوزفون‌ها هم وجود دارد.
  • اگر در داخل فیس بوک یک حساب کاربری لاگین شده دارید، می‌توانید به کمک این بخش دوستان خودتان در فیس بوک را در اینستاگرام هم دنبال کنید، در غیر این صورت روی گزینه Skip بزنید تا از این مرحله عبور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید