آموزش ساخت اکانت اینستاگرام 2022 + آموزش قدم‌به‌قدم مج‌هنگ | instaa

اما قبل از هر چیزی بهتر است پروفایل اینستاگرام‌تان را به‌درستی کامل کنید. برای نوشتن بیو اینستاگرام هم زمان بگذارید و به‌دقت کلمات خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید در بیو اینستاگرام لینک هم قرار بدهید. البته اینستاگرام برای درج لینک در بیو محدودیت گذاشته است، اما با کمک ابزاری مثل بهلینک، می‌توانید چندین لینک را در آن قرار بدهید. در صورت کلیک روی دکمه اولی مخاطبان تلفن همراه شما با اکانت اینستاگرامتان سینک می شوند.

آموزش گام به گام ساخت اکانت اینستاگرام

خوشبختانه رسیدن به مخاطبان هدف در اینستاگرام کار چندان سختی نیست. نحوه پیدا کردن مخاطب هدف یکی از اصلی‌ترین دغدغه های افرادی است که در اینستاگرام فعالیت دارند و تنها با هدف گذاری و تولید محتوا و تبلیغات اصولی می‌توان به این اهداف رسید. در نسخه وب هم می‌توانید به‌جای ثبت‌ نام از طریق اکانت فیسبوکتان وارد شوید.

http://amoozesh-agrcs.ir

پیشنهاد می‌کنیم در این مرحله با استفاده از ابزار یا اپلیکیشن lastpass یک گذرواژه بسیار قوی برای خود انتخاب کنید. در صفحه‌ی آموزش lastpass به طور کامل به معرفی و توضیح این ابزار پرداخته‌ایم. دقت داشته باشید که ساخت اکانت جدید در اینستاگرام ایفون و اندروید تفاوت بسیاری ندارد که در این زمینه با بررسی موارد ذکر شده میتوانید یک اکانت ساده و رایگان برای خود راه اندازی کنید. لازم به ذکر است بدانید اگر در این خصوص با سوال یا مشکلی مواجه شدید میتوانید در بخش نظرات باما همراه باشید که به تمامی سوالات شما در این خصوص پاسخ داده میشود.

  • همان‌طور که گفتیم لازم نیست هم ایمیل و هم شماره موبایلتان را وارد کنید، استفاده از یکی از آن‌ها کافی است.
  • در مرحله اول باید مرورگر خودتان را باز و به سایت اصلی شبکه اجتماعی اینستاگرام مراجعه کنید.
  • پس از ورود به اپ اینستاگرام، گزینه Sign up را انتخاب کنید.
  • مخفی کردن اپلیکیشن های آیفون ؛ چگونه برنامه ها را پنهان …
در این مرحله از ساخت اکانت دوم اینستاگرام باید یک آیدی یا یوزرنام برای پیج خودمون بسازیم. آیدی مورد نظر خود را بنویسید و روی گزینه next بزنید. اگر گزینه اول رو انتخاب کردین باید به برنامه اینستاگرام اجازه دسترسی به مخاطبین خود رو بدهید.

حرفه‌ای‌ترین مسیر برای یادگیری مهارت‌های ادمینی اینستاگرام

کمی صبر کنید تا به شماره تلفن وارد کرده، رمز یکبار مصرف ارسال شود. بعد از دریافت رمز یکبار مصرف، در کادر خالی وارد کنید و بر روی Next کلیک کنید. حالا باید نام کاربری را به همراه رمز عبور وارد کنید. نام و نام کاربری مجله خبری اینستا که موقع ثبت نام وارد کرده‌اید را در پروفایل اکانت خود می‌توانید مشاهده کنید. افزودن عکس نمایه یا انتخاب عکس پروفایل هم یکی از اقداماتی است که همین حالا می‌توانید آن را انجام دهید و یا انجام آن را به بعد موکول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید