آموزش ساخت اکانت اینستاگرام و روش های ورود به آن همیار آکادمی | instaa

سعی کنید که تا حد ممکن است ترکیب اعداد و حروف به منظور ساخت اکانت اینستاگرام استفاده کنید. همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، ثبت نام در برنامه اینستاگرام به دو طریق قابل انجام است. در اولین روش با استفاده از برنامه اینستاگرام در این شبکه اجتماعی ثبت نام می‌کنید و در روش دوم بدون نیاز به این برنامه و از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود قادر به ثبت نام در اینستاگرام خواهید بود.

مراحل ثبت نام در اینستاگرام

از این مرحله به بعد می‌توانید تنظیمات حساب کاربری خودتان را انجام دهید و حساب‌هایی که تمایل دارید را دنبال کنید. پس از ورود به سایت روی گزینه Sign Up کلیک کنید و سپس برای خود نام کاربری یا همان Username و پس از آن رمز عبور یا Password انتخاب کنید. سپس باز هم روی گزینه Sign Up کلیک کنید و وارد اکانت تازه تاسیس خود شوید. پس از دانلود و نصب اینستاگرام، وارد این برنامه شوید. در اولین مرحله باید گزینه Sign up with Email or Phone number برای سیستم عامل اندروید و Create New Account برای IOS را لمس کنید. اگر نکته ای در خصوص ساخت حساب اینستا مدنظرتان است میتوانید آنرا برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

  • مجددا تایید کنید که علاقه‌ای به اضافه کردن دوستان فیس بوک خود به اکانت اینستاگرام ندارید.
  • از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.
  • حالا می‌توانید جزئیات پروفایل خود را ویرایش کنید و حتی احراز هویت دو مرحله‌ای (two-factor authentication) را قبل از شروع فعال کنید.
  • با موبایل کمک و آموزش نحوه ثبت نام و شروع استفاده از برنامه اینستاگرام همراه باشید.
  • برای ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام روی گزینه آبی رنگ sign up کلیک کنید.
در بالای صفحه اصلی ، می توانید به استوریهای ارسال شده توسط خود یا کسانی که دنبال می کنید نیز دسترسی داشته باشید. (استوریها ورودی هایی مانند Snapchat هستند که در عرض 24 ساعت ناپدید می شوند.) یک نماد در گوشه بالا سمت راست به شما امکان می دهد پیام های خصوصی ارسال کنید. بعد از اینکه برنامه را برای دستگاه Android یا iOS دانلود کردید. اگر قبلاً حساب کاربری دارید ، از شما دعوت می شود وارد سیستم شوید یا حساب جدیدی راه اندازی کنید. در این حالت ، البته ، ما در حال شروع یک مورد جدید هستیم. بعد از اینکه اینستاگرام از توسعه برنامه خود در آیفون راضی بود ، کارمندان توجه خود را به توسعه اینستاگرام برای پلتفرم اندروید معطوف کردند.

تنظیمات پروفایل

اگر به محصولات و خدمات ما نیاز دارید، از طریقسایت انگلیسیبا ما در ارتباط باشید. ما برای شما هموطنعزیز❤️ راهنمای فارسی محصولات را ارسال می‌کنیم و امکان خرید ریالی با تخفیف ویژه را برایتان فراهم می‌نماییم. فهرست مطالب برای دسترسی آسان تقویم محتوایی اینستاگرام چیست ؟نوشتن یک تقویم محتوایی اینستاگرام یکی… لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

http://amoozesh-agrcs.irاطلاعات خواسته‌شده را وارد کنیدطبق تصویر بالا هر اطلاعاتی که نیاز است را وارد کنید. گزینۀ Remember password که تیک آبی خورده است، برای زمانی است که شما می‌خواهید رمزعبورتان در موبایل‌تان حفظ شود و هرباری که وارد برنامۀ اینستاگرام می‌شوید نیاز به درج مجدد آن نباشد. 💡اگر اکانت خود را با شماره تلفن ساخته اید حتما ایمیل خود را هم ثبت و تایید کنید و برعکس اگر با ایمیل ثبت مجله خبری اینستا نام کردین شماره تلفن خود را هم ثبت و تایید کنید. حالا یک کد جهت تایید اکانت به شماره ای که در مرحله قبل نوشتیم ارسال میشود، کد را در اینجا وارد کنید و بعد روی گزینه submit کلیک کنید تا حساب شما تایید شود. الان وقتشه که تاریخ تولد مون رو به میلادی ثبت کنیم و بعد روی گزینه next بزنید. برای راحتی کار میتوانید از ابزار تبدیل تاریخ شمسی به میلادی میتونید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید