آموزش ساخت اکانت اینستاگرام و روش های ورود به آن همیار آکادمی | instaa

بنابراین در باکس اول تنها ایمیل خود را وارد می‌کنیم و بدون نیاز به ثبت شماره، حساب اینستاگرام خود را می‌سازیم. یکی از مهم‌‎ترین مزایای اینستاگرام که آن را به یک شبکه اجتماعی جذاب و بی‌نظیر برای مخاطبان تبدیل می‌کند این است که محتوای دیداری در آن اهمیت زیادی دارد. در واقع اصل و اساس محتوا در اینستاگرام، محتوای دیداری (تصویر یا ویدیو) است. توییتر امکان انتشار متن به تنهایی را به کاربر می‌دهد، در حالی که در اینستاگرام چنین امکانی وجود ندارد. کاربر اگر بخواهد می‌تواند یک تصویر بگذارد و سپس محتوای متنی خودش را در بخش کپشن قرار دهد.

مرحله ششم :

چرا که اینستاگرام حساب‌های کاربری مرتبط با افرادی که کمتر از سن قانونی هستند، به خصوص حساب‌های کاربری زیر 13 سال را غیرفعال می‌کند و در آینده با مشکلات مختلفی رو به رو خواهید شد. با توجه به زبان پیشفرض تلفن همراه شما این صفحه به فارسی یا انگلیسی به شما نمایش داده خواهد شد. اگر در حساب اینستاگرام خود عکس‌های فیک یا دروغین، عکس‌های آزاردهنده، عکس‌های نژادپرستانه، عکس‌های نامتعارف و سایر موارد این چنینی را آپلود کنید، اینستاگرام می‌تواند اکانت شما را غیر فعال یا بلاک نماید.

  • ۱ – ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را بسته به نوع سیستم‌عامل گوشی خود، از اپ استوریا سیب اپ برای گوشی‌های اپل apple و IOS و از پلی استوریا بازار برای گوشی‌های اندروید android دانلود کنید.
  • شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین و پرطرفدارترین رسانه‌های اجتماعی بوده که تاکنون وارد بازار شده و مورد استفاده قرار گرفته است و روش های ساخت اکانت اینستاگرام نیز بسیار زیاد است.
  • فقط درنظر داشته باشید که ایمیل یا شماره‌ تلفن ثبت شده باید معتبر باشند؛ چراکه برای تائید هویت، کدی به آدرس ایمیل یا شماره تلفن فرستاده می‌شود که برای تکمیل فرایند ثبت‌نام به آن نیاز دارید.
  • با توجه به زبان پیشفرض تلفن همراه شما این صفحه به فارسی یا انگلیسی به شما نمایش داده خواهد شد.
  • اگر تیک Remember password فعال کنید اطلاعات حساب شما در گوشی تون ذخیره میشه و دفعه بعد که خاستین وارد حساب بشید نیازی به وارد کردن پسورد نیست.
برای ورود به اکانت اینستاگرام که ساختید به این اطلاعات نیاز دارید پس در نگهداری آنها دقت کنید. با استفاده از این راهکار میتوانید به هر تعداد که خواستید بدون مزاحمت برنامه اینستاگرام، داخل مرورگر کروم و به کمک موتور duckduckgo اکانت های اینستاگرام بسازید. در این مرحله دو کادر به شما نمایش داده خواهد شد که باید نام کاربری خود را در کادر اول و رمز عبور خود را در کادر دوم وارد نمایید. توجه کنید از رمزی استفاده نمایید که کمی سخت باشد ولی آن را فراموش نکنید.

پیش نیاز ها ساخت پیج اینستاگرام

بسیاری از افراد بعد از دانلود و نصب اینستاگرام ، درگیر این موضوع بوده و میخواهند اکانت جدید برای خود بسازند تا بتوانند در آن فعالیت کنند. ساخت حساب کاربری هم از طریق وبسایت و هم از طریف اپلیکیشن اینستاگرام قابل انجام است که امروز در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم. پس اگر شما نیز به دنبال آموزش این موضوع هستید با ما همراه باشید. با من همراه باشید با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تماس . آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن دقیقا مثل روش بالاست؛ با این تفاوت که به‌جای واردکردن ایمیل باید شماره موبایل خود را وارد کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

در صورت نیاز به ورود به App Store ، رمز ورود خود را در پنجره ورود به فروشگاه iTunes وارد کنید. یا اگر از Touch ID استفاده می کنید ، به جای آن انگشت خود را روی دکمه Home قرار دهید. با استفاده از اکانت اینستاگرام می‌توانید با دوستان، خانواده مجله خبری اینستا و حتی همکاران‌تان در ارتباط باشید. می‌توانید بهترین لحظات زندگی خود را به دیگران نشان دهید و اتفاقات زندگی آنها را نیز ببینید. علاوه‌بر این، می‌توانید برای نشان دادن خلاقیت، عکاسی، آواز یا هر مهارت دیگری که دارید، از آن استفاده کنید.

ثبت نام با ایمیل یا شماره تلفن

دیدگاهتان را بنویسید