آموزش ساخت اکانت اینستاگرام و روش های ورود به آن همیار آکادمی | instaa

بعد از پر کردن این فرم، حالا روی دکمه sign up کلیک کنید. رمز عبور وارد شده باید شامل 8 کاراکتر ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای خاص باشد. آدرس ایمیل وارد شده نباید قبلا توسط اکانت دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد. در این مرحله یک کد تایید به شماره‌ای که وارد کردید ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید. اگر تمایلی به این کار نداشتید می‌توانید بر روی گزینه Skip کلیک کنید تا از این مرحله عبور کنید.

http://amoozesh-agrcs.irاگر افرادی در این لیست هستند که به شما علاقه مند هستند ، فکر بدی نیست که چند نفر را انتخاب کنید. در صفحه بعدی ، می توانید عکس نمایه خود را اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا برای فالورهای خود شناسایی شوید. عکس نمایه می تواند مربوط به شما ، حیوان خانگی مورد علاقه شما یا هرکسی (یا هر چیزی) باشد که می خواهید.

  • بعد از ساخت اکانت، اطلاعات پیج خود را تکمیل کنید، برخی از این اطلاعات شامل بایوگرافی، جنسیت، تصویر پروفایل و نام نمایشی پیج است.
  • حالا که تمام مراحل ساخت حساب اینستاگرام با موفقیت انجام شد، اینستاگرام به ما پیشنهاد میدهد اگر میخواهید اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک خود متصل کنید.
  • در قسمت بالا می توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.
در صورتی که می‌خواهید اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام با شماره را انجام دهید، می‌توانید از بخش Phone number استفاده کرده و شماره تماس خود را در فیلد موجود وارد کنید. در صورت انتخاب زبان فارسی، همه گزینه های پیش رو به زبان فارسی برای شما نمایش داده خواهد شد.ولی در این مطلب مجله خبری اینستا، به صورت پیش فرض انگلیسی در نظر گرفته می شود. ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام را از مارکت های معتبر، مثل play store دریافت کرده و سپس در گوشی خود نصب کنید و مجوز های مورد نیاز را به آن بدهید. همان ابتدا صفحه ای به شکل زیر نمایش داده می شود که در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد نرم افزار شوید. در قسمت بالا می توانید زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اهمیت سفارش غذا آنلاین بر کسب و کارها

به شما ساخت اکانت از طریق اپلیکیشن و سایت اینستاگرام را یاد دادیم و گفتیم که می‌توانید در اینستاگرام چند اکانت با هم داشته باشید و روش ساختن اکانت دوم را هم گفتیم. در این مرحله یک کد تایید برای شما به آدرس ایمیل یا شماره تماسی که داده‌اید، ارسال می‌شود. آن کد را در فیلد مشخص شده جای‌گذاری کرده و بر روی دکمه next کلیک کنید. در ادامه درمورد چگونگی ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر صحبت خواهیم کرد. در مقاله فوق بطور کامل آمزوش ساخت اکانت برای شما عزیزان قرار گرفت که اگر هنوز با سوال چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم؟ مواجه هستید میتوانید سوالات خودرا در بخش نظرات باما در میان بگذارید. دقت داشته باشید که در آموزش ذکر شده نحو ساخت اکانت با کامپیوتر و اندروید و ایفون ذکر شده که پیشنهاد میشود بار دیگری مقاله را مطالعه کنید.

جدیدترین مطالب

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر و ساخت اکانت با موبایل، دو روش اصلی برای ایجاد اکانت در اینستاگرام است. اگر می خواهید برای مقاصد مختلفی، اکانت های زیادی بسازید، حتماً از روش ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره موبایل و با ایمیل استفاده کنید. مرحله ی بعد بعد پنجره ای به ما نشان داده می شود که دارای دو گزینه میباشد. در این مقاله شما را با نحوۀ ساختن اکانت اینستاگرام آشنا کردیم. از زمانی که حساب کاربری اینستاگرام می‌سازید، وارد دنیایی از ناشناخته‌ها می‌شوید که کم‌کم با آن‌ها آشنا خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید