آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل و کامپیوتر دیدوگرام | instaa

حالا یک پسورد برای پیج جدید خودمون انتخاب میکنیم و روی گزینه next کلیک میکنیم. اولین قدم اینه که مثل تصویر زیر وارد صفحه پروفایل بشیم و بعد روی آیدی یا یوزرنام خودمون کلیک کنیم. در قدم اول از این لینــــــک، شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس بر روی گزینه آبی رنگ Next کلیک کنید. در مرحله بعد از شما سوال می‌شود که آیا می‌خواهید تماس‌های موجود در دفترچه تلفن گوشی را به اینستاگرام وارد کنید یا خیر . همانند ثبت نام در گوشی، در اینجا نیز از شما تقاضا می‌شود تا تاریخ تولد واقعی خودتان را وارد کنید. نکاتی که در ثبت نام اپلیکیشن در این خصوص گفته شد در ثبت نام با کامپیوتر نیز صادق است بنابراین حتما تاریخ تولد خود را بالاتر از 18 سال ثبت کنید و حتما تاریخ تولد واقعی خودتان را ثبت کنید.

راه برای هوشمندتر کردن سیری بر روی آیفون

بنابراین در باکس اول تنها ایمیل خود را وارد می‌کنیم و بدون نیاز به ثبت شماره، حساب اینستاگرام خود را می‌سازیم. یکی از مهم‌‎ترین مزایای اینستاگرام که آن را به یک شبکه اجتماعی جذاب و بی‌نظیر برای مخاطبان تبدیل می‌کند این است که محتوای دیداری در آن اهمیت زیادی دارد. در واقع اصل و اساس محتوا در اینستاگرام، محتوای دیداری (تصویر یا ویدیو) است. توییتر امکان انتشار متن به تنهایی را به کاربر می‌دهد، در حالی که در اینستاگرام چنین امکانی وجود ندارد. کاربر اگر بخواهد می‌تواند یک تصویر بگذارد و سپس محتوای متنی خودش را در بخش کپشن قرار دهد.

روش جالب ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره موبایل و با ایمیل

بسیاری از افراد بعد از دانلود و نصب اینستاگرام ، درگیر این موضوع بوده و میخواهند اکانت جدید برای خود بسازند تا بتوانند در آن فعالیت کنند. ساخت حساب کاربری هم از طریق وبسایت و هم از طریف اپلیکیشن اینستاگرام قابل انجام است که امروز در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم. پس اگر شما نیز به دنبال آموزش این موضوع هستید با ما همراه باشید. با من همراه باشید با مجله خبری اینستا بدون ایمیل و شماره تماس . آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن دقیقا مثل روش بالاست؛ با این تفاوت که به‌جای واردکردن ایمیل باید شماره موبایل خود را وارد کنید.

  • از بازار اپلیکیشن موبایل‌تان، اینستاگرام را دانلود کنید.
  • فقط کافی‌ست که روی گزینه تغییر نام کاربری کلیک کنید.
  • می توانید آن را از فیس بوک وارد کنید ، آن را از گالری عکس همراه خود انتخاب کنید یا همانجا سلفی بگیرید.
  • به شما امکان می دهد حساب هایی را که از قبل دنبال می کنید و حساب هایی را پیدا کنید که ممکن است بخواهید آنها را دنبال کنید.

این تاریخ را به‌دقت به یاد بسپارید که بعدها به مشکل برنخورید. در این مرحله اینستاگرام از شما میخواهد یک عکس پروفایل برای اینستاگرام خود انتخاب کنید . اینستاگرام سپس لیستی از افراد احتمالی را برای دنبال کردن به شما می دهد و یک بار دیگر ، پیشنهاد می دهد شما را به حساب Facebook یا مخاطبین تلفن خود متصل کنید.

http://amoozesh-agrcs.irدر مرحله اول باید با مرورگرهای موجود در کامپیوتر خود به سایت رسمی اینستاگرام مراجعه کنید. همچنین می‌توانید همان لحظه شروع به عکس گرفتن کنید و یا از Fasebook عکسی را وارد اکانت خود کنید. در آخرین مرحله از شما می‌خواهد تا عکسی برای پروفایل خود انتخاب کنید. شما می‌توانید عکس را از گالری خود انتخاب کرده و جای گذاری کنید. در این مرحله از شما تاریخ تولد را به صورت تاریخ میلادی می‌خواهد. شما می‌توانید روز و ماه و سال را از روی تقویم مشخص نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید