آموزش ساخت اکانت اینستاگرام برای ورود به دنیای جذاب تصاویر : لرن دی ال | instaa

یکی دیگر از مزایای اینستاگرام همین نکته است که کاربران به هر شکل که تمایل داشته باشند می‌‎توانند با شما ارتباط برقرار کنند. این تعامل و ارتباط باعث می‌شود که اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان و مخاطبان خود کسب کنید و بفهمید که چه خواسته و تقاضایی دارند و بهترین راه برای پاسخ‌گویی به تقاضای آن‌ها چیست. در مرحله اول باید مرورگر خودتان را باز و به سایت اصلی شبکه اجتماعی اینستاگرام مجله خبری اینستا مراجعه کنید. انتخاب گذرواژه برای حساب اینستاگرام خودوقتی گذرواژه را ایجاد کنید، اینستاگرام به شما خوش‌آمد می‌گوید و حالا برای ادامه کار باید تکمیل نام‌نویسی را انتخاب کنید. درضمن در هر دو روش امکان استفاده از اکانت فیسبوک برای وارد شدن به اینستاگرام وجود دارد. همچنین در این نوع اکانت، دکمه call یا تماس وجود دارد که کاربران شما می توانند با لمس آن مستقیما با شما تماس بگیرند.

مرحله دوم :

در مرحله‌ی سوم، تصویر زیر به شما نمایش داده می‌شود و شما باید شماره تماس خودتان را در کادر مربوطه وارد کنید. در صورتی که بخواهید می‌توانید روی زبانه ایمیل بزنید و ایمیل خودتان را هم وارد کنید. برای ساخت این اکانت باید از طریق تلفن همراه یا از طریق کامپیوتر اقدام کنید. ما در این مقاله هردوی این روش‌ها را به شما آموزش می‌دهیم. علاوه بر این قسمت، در بخش تنظیمات، در قسمت Account نیز امکان این تغییر فراهم است. پس از آن باید اطلاعات مورد نیاز مثل دسته بندی کسب و کار، اطلاعات تماس و سایر جزئیات را تکمیل کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

یکی از چالش‌های پر تکرار مردم در هنگام استفاده از بزنامه اینستاگرام، ساخت اکانت اینستاگرام می‌باشد. امروزه اینستاگرام به قدری پرطرفدار است و کاربران به آن علاقمند هستند که به عنوان بهترین شبکه اجتماعی در ایران شناخته شده است و همچنین یکی از بهترین رسانه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود. هر روز کسب و کارها و مشتریان بیشتری به این رسانه اجتماعی اضافه می‌شوند پس اگر زودتر وارد این رسانه نشوید و هدف خود را دنبال نکنید ممکن است رقبای شما بیایند و کار را برای شما مشکل کنند. در این مرحله از شما خواسته می‌شود که یک گذرواژه برای حساب کاربری خودتان ایجاد کنید.

  • همچنین می‌توانید همان لحظه شروع به عکس گرفتن کنید و یا از Fasebook عکسی را وارد اکانت خود کنید.
  • به‌علاوه، ممکن است برای ساخت حساب کاربری اینستاگرام به کامپیوتر دسترسی نداشتید؛ بنابراین باید با گوشی اکانت اینستاگرام خود را بسازید.
  • اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید نگران نباشید.
  • اگر از طریق برنامه مراحل ساخت اکانت اینستاگرام را انجام دهید هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد اما اگر از سایت اینستاگرام اقدام به ساخت حساب کنید فقط با یک ایمیل میتوانید یک اکانت بسازید.

در صفحه بعدی اطلاعات خود شامل ایمیل و یا شماره موبایل ، نام ، رمز عبور و … روند ساخت اکانت اینستاگرام در سایت ، تقریبا همانند مراحل اپلیکیشن است و تنها در برخی جزئیات تفاوت دارد. از آن جایی که تمامی کاربران این روز ها از گوشی های اندروید و یا ios استفاده میکنند، پیشنهاد ما دانلود اینستاگرام و اسفاده از اپلیکیشن آن است تا کاربری بهتری را تجربه نمایید. شرکت اینستاگرام برای افزایش سطح امنیت کاربران خود ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل را منع نموده است یعنی از طریق ایمیل متصل به مرورگر نمیتوانید روی حساب کاربری خود لاگین کنید. در این زمینه باید یوزر و رمز خودرا روی برنامه ذخیره سازی یا وارد نمائید تا بطور کامل تائید شود که شما مدیر اصلی اکانت مربوط هستید. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله ایجاد اکانت اینستا با موبایل باما همراه باشید که به اطلاعات خوبی در این زمینه اشاره شده است که نباید آنهارا ساده از دست داد.

نکاتی که در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام باید رعایت گردد

ساخت اکانت اینستاگرام شاید یکی از مهم ترین سوالاتی باشد که کاربران مبتدی ممکن است با آن روبرو شده باشند و به دلیل عدم آشنایی با این شبکه مجازی نتوانند به سادگی مراحل اولیه را پشت سر بگذارند. اگر شما بنابر دلایلی قادر به عضویت در اینستاگرام با موبایل نیستید، می توانید در این مطلب با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر آشنا شوید. در صورتی که علاقه‌مند به خاطر سپردن رمز عبور اکانت خود در اینستاگرام هستید تیک گزینه به خاطر سپردن گذرواژه را بزنید. به کمک این قابلیت در دفعات بعدی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را داشته باشید، بدون نیاز به رمز عبور می‌توانید وارد حساب خود شوید. حتما توصیه می‌شود که بعد از ثبت نام، برای امنیت بیشتر رمز عبور دو مرحله‌ای اکانت اینستاگرام خود را نیز فعال کنید. اما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر یا گوشی خود و با مراجعه به سایت اینستاگرام هم نسبت به ثبت نام در این شبکه اجتماعی اقدام کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید