آموزش جامع ساخت اینستاگرام با شماره تلفن صفر تا صد آموزش اینستاگرام آکادمی همراه گرام | instaa

12) در اینجا می توانید اکانت خود را به فیسبوک متصل کنید، در غیر اینصورت برروی گزینه Skip بزنید. کمی تغییرات در نام خود بدهید و یا آن را با شماره ادغام کنید. معمولاً در 80 درصد مواقع، اضافه کردن یک عبارت عددی می تواند چاره مجله خبری اینستا کار شما باشد! اگر با افزودن عدد هم مشکل شما حل نشد، می توانید یک خط تیره و یا نقطه استفاده کنید. نکته جالب‌توجه اینجا است که شما در اینستاگرام هم می توانید از نقطه، هم از خط تیره و هم از علامت آندرلاین استفاده کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر هم نمی خواهید، روی گزینه ادامه بدون پیدا کردن مخاطب یا Continue Without Syncing Contacts کلیک کنید. پس از این مراحل هم باید همانند ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر، تاریخ تولد و اطلاعات دقیق خود را وارد کنید تا اکانت شما ساخته شود. ثبت نام اکانت اینستاگرام از طریق وبسایتاطلاعات خواسته شده را برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام وارد کنید. در صفحه‌ای که پیش روی خود مشاهده می‌کنید، باید اطلاعاتی مثل شماره موبایل یا ایمیل، نام، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. در نظر داشته باشید که به جز نام اصلی، سایر اطلاعات را هر چند بار که خواستید می‌توانید بعدا تغییر دهید. برای ساخت یک اکانت جدید در اینستاگرام، شما پیش از هرچیز باید اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید.

  • اکنون حساب کاربری اینستاگرام شما آماده استفاده است.
  • رمز عبور وارد شده باید شامل 8 کاراکتر ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای خاص باشد.
  • حتما توصیه می‌شود که بعد از ثبت نام، برای امنیت بیشتر رمز عبور دو مرحله‌ای اکانت اینستاگرام خود را نیز فعال کنید.
  • درصورتی‌که در همین مرحله تصویر پروفایل را انتخاب کنید، می‌توانید آن را به‌عنوان اولین پست اینستاگرامتان به‌اشتراک بگذارید.
بخش تبلیغ ویژه در اینستاگرام برای کاربران ایرانی در دسترس نیست و نمیتونید از این ویژگی استفاده کنید. اما میتونید با ابزارهای تغییر آی‌پی پیج خودتون رو به یک حساب فیسبوک (ترجیحا مرتبط به پیج) همگام سازی کنید و بسیار هم پیشنهاد میشه. ممنون میشم توضیحات بیشتری در مورد بخش همکاری با شرکا در اختیار بنده قرار بدید تا بهتر منظورتون رو متوجه بشم. به عنوان مثال شما یک تصویر از محصول خودتان منتشر می‌کنید و در بخش کپشن، کیفیت و فواید محصول خود را بیان می‌کنید.

گام اول آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

بعد از پشت سر گذاشتن مرحله قبلی تقریبا فرایند ساخت حساب کاربری به پایان رسیده است. اینستاگرام قابلیت ساختن و داشتن چند اکانت همزمان را در اختیار کاربرانش قرار داده و البته راه بسیار ساده ای هم برای فعال سازی چند حساب کاربری روی یک گوشی وجود دارد. این موضوع رو هم بگم که شما روس یک کامپیوتر هم میتونید چند حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید.

از بازار اپلیکیشن موبایل‌تان، اینستاگرام را دانلود کنید.

آموزش صفر تا صد ساخت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری و ویدیویی + نکات مهم ساخت حساب اینستاگرام رو یاد میگریم. به همین سادگی و با طی‌کردن چند مرحله‌ی کوتاه گفته‌شده می‌توانید حساب کاربری جدیدی در اینستاگرام ایجاد کنید. اگر هنگام ساخت حساب کاربری اینستاگرام با سؤالی مواجه شدید، می‌توانید آن را با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید. در این مقاله، با مراحل ساخت حساب کاربری اینستاگرام با کمک گوشی هوشمند آشنا خواهید شد. برای عضویت در اینستاگرام و ساخت یک اکانت جدید، شما یا به یک شماره همراه و یا یک ایمیل نیاز دارید. به این ترتیب در صورتی که در ورود به اینستاگرام با مشکل رو به رو شوید، به کمک شماره تلفن همراه معرفی شده و یا از طریق ایمیل‌تان، قادر به بازیابی اکانت اینستاگرام خود خواهید بود.

آیفون SE دو ماه دیگر عرضه می‌شود | اولین رویداد سال اپل نزدیک است

دیدگاهتان را بنویسید