آموزش جامع ساخت اینستاگرام با شماره تلفن صفر تا صد آموزش اینستاگرام آکادمی همراه گرام | instaa

راهنمای کامل رفع بلاک اینستاگرام + ترفندهای جلوگیری از بلاک شدن… مخفی کردن اپلیکیشن های آیفون ؛ چگونه برنامه ها را پنهان … آموزش استفاده از واتساپ فیلتر دار در گوشی های اندروید … 8) و در این قسمت هم می توانید با ایمیل خود ثبت نام کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل

همه مراحل بالا را طی کنید، ولی وقتی وارد قسمت Password یا رمز عبور شدید، پایین صفحه روی فراموشی رمز عبور یا Forgot Passeord کلیک کنید. بعد از این مرحله اینستاگرام لینکی به شماره همراه یا ایمیلتان ارسال می‌کند. در بخش زیرین صفحه و رابط کاربری برنامه اینستاگرام، آیکون مجله خبری اینستا شبیه به سر انسان را انتخاب کنید. حال می‌توانید اطلاعات مورد نظرتان را در این بخش وارد کنید. پس از اعمال تغییرات مد نظرتان، گزینه Done یا Save را انتخاب کنید. اگر تمایل داشته باشید، با استفاده از سایت اینستاگرام هم قادر به ویرایش اطلاعات پروفایل خود خواهید بود.

http://amoozesh-agrcs.ir

روش های ساخت اکانت اینستاگرام بسیار متنوع هستند؛ شما می توانید به‌راحتی با موبایل در دستتان این کار را انجام دهید و یا با استفاده از کامپیوتر شخصی اکانت اینستاگرام بسازید. شاید بخواهید چندین اکانت جدا برای مقاصد شخصی و کاری خود داشته باشید. یا شاید اکانت اینستاگرام خود را به دلایل مختلفی از دست بدهید و موفق نشوید آن را برگردانید و مجبور شوید یک اکانت جدید باز کنید.

ساخت حساب کاربری اینستاگرام با گوشی

نحوۀ نوشتن اینستاگرام در جستجوی گوگل پلیحالا گزینۀ جستجو را بزنید تا با صفحۀ زیر روبرو شوید. سن شما باید حداقل 13 سال باشد، ولی برای مشاهده و فعال شدن تمامی بخش ها اینستاگرام باید حداقل 18 سال سن شما باشد. ما در این آموزش از روش سوم یعنی انتخاب عکس از گالری استفاده میکنیم. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. در صورت دلخواه می توانید عکسی را با عنوان عکس پروفایل خود آپلود کنید.

  • مواردی مانند عکس پروفایل، متن بایو و اطلاعات تماس به‌‌هیچ‌عنوان ضروری نیستند.
  • شرکت اینستاگرام برای افزایش سطح امنیت کاربران خود ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل را منع نموده است یعنی از طریق ایمیل متصل به مرورگر نمیتوانید روی حساب کاربری خود لاگین کنید.
  • عمده دلیل استفاده از این روش، کار با رباتهایی مثل ربات ارسال دایرکت انبوه V-User است.
  • ثبت نام، ساخت اکانت اینستاگرام و استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام هم از طریق مرورگر و هم از طریق اپلیکیشن اختصاصی آن قابل انجام است.
در مرحله بعدی وارد صفحه ای خواهید شد که دو زبانه (تب) مختلف برای ساخت حساب کاربری با ایمیل و یا شماره موبایل دارد. در صورتی که قصد ساخت اکانت با شماره موبایل را دارید روی تب اول یعنی Phone number و یا اگر قصد ساخت حساب کاربری اینستاگرام با ایمیل را دارید به تب Email address مراجعه کنید. حال کافیست شماره تماس و یا ایمیل خود را وارد کنید و روی next کلیک کنید. حداقل نیاز شما برای ساخت اکانت اینستاگرام، یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل و یک پسورد است. مواردی مانند عکس پروفایل، متن بایو و اطلاعات تماس به‌‌هیچ‌عنوان ضروری نیستند. درواقع می‌توانید بعداً هم آن‌ها را اضافه کنید یا تغییرشان دهید.

با آموزش ساخت اکانت توییتر، به جمع پرنده های خبر رسان، بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید