آموزش تصویری و ساده ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر | instaa

در مرحله‌ی بعد، باید نام و رمزعبورتان را وارد کنید. برای ذخیره‌ی رمزعبور، می‌توانید گزینه‌ی Remember Password را تیک بزنید. اگر می‌خواهید مخاطبانتان با حساب اینستاگرام همگام شود، روی دکمه‌ی Continue and Sync Contacts ضربه بزنید؛ درغیراین‌صورت، دکمه‌ی Continue without Syncing Contacts را انتخاب کنید. برای ساخت اکانت جدید اینستاگرام با کامپیوتر باید وارد سایت اینستاگرام به نشانی شوید. برای اینکار می‌توانید از مرورگر کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا حتی موبایل خودتان استفاده کنید.

مزایای ساخت اکانت اینستاگرام

اگر تاکنون ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام را تجربه نکرده‌اید، کافی است که مراحل ساده زیر را دنبال کنید. اگر به طور ناگهانی ایمیلی مبنی بر ساخت اکانت اینستاگرام با استفاده از آدرس ایمیل خود دریافت کردید، به هیچ وجه بر روی لینک تایید آن کلیک نکنید. به مجله خبری اینستا احتمال زیاد در این شرایط، شخصی که آدرس ایمیل مورد نظرش شبیه به آدرس ایمیل شما بوده اشتباه تایپی مرتکب شده و آدرس ایمیل شما را به جای آدرس ایمیل خود وارد کرده است. در این شرایط مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود و فرد سازنده اکانت به اشتباه خود پی خواهد برد.

دلیل تورم و باد کردن باتری گوشی چیست و برای رفع آن چه کنیم؟

حالا شما باید انتخاب کنید که با شماره تلفن میخاین ثبت نام کنید یا با ایمیل خود. برای ورود به بخش تنظیمات پیج خود و تغییر تصویر پروفایل، نام نمایشی، نام کاربری و وارد کردن سایر اطلاعات خود مجددا روی عکس پروفایل بالا صفحه کلیک کنید و گزینه Settings را انتخاب کنید. ما در این مقاله گفتیم که اولین قدم برای ورود به اینستاگرام ساخت اکانت است.

نحوه ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل

در مرحله بعدی زمان آن می‌رسد که شما تعیین می‌کنید اکانت اینستاگرام شما به صورت عمومی و یا به صورت خصوصی نمایش داده شود. در این مرحله صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که شما می‌توانید به دو صورت جداگانه شروع به ساختن اکانت جدید نمایید. در این مرحله باید در کادر اول، شماره تماس یا ایمیل خودتان را وارد کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

در قسمت full name یک اسم به دلخواه برای پیج خودتون بنویسید. در قسمت password یک پسورد عالی انتخاب کنید چون که انتخاب پسورد خوب میتونه خیلی به امنیت پیج تون کمک کنه. در کادر خالی بالا، نام کامل خود را و همچنین در قسمت پائین پسوردی که مدنظرتان است را وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید. دگردیسی، نخستین پلتفرم آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ در ایران است که با هدف ایجاد مرجعی کامل از آموزش‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ و حوزه‌های مرتبط ایجاد شده است.

  • با لمس آن، تنظیمات پروفایل شما قابل مشاهده و تغییر است.
  • اکنون اینستاگرام بر اساس نامی که وارد کرده اید، یک نام کاربری به شما پیشنهاد می دهد.
  • پس از وارد کردن اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود بر روی Continue and Sync Contact و یا Continue without Syncing Contact کلیک کنید.
  • روشی را انتخاب کنید که می‌دانید همیشه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
  • در این مرحله از شما تاریخ تولد را به صورت تاریخ میلادی می‌خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید