آموزش تصویری ساخت اکانت اینستاگرام + ویدیو (به 2 روش)

مرحله پنجم: در مرحله بعد، باید تاریخ تولد خود را به میلادی انتخاب کنید. دقت کنید که حتماً تاریخ تولدتان را درست وارد کنید تا بعدا در مراحل بازیابی اکانت‌تان، با مشکل مواجه نشوید. البته اگر هم تاریخ تولد را غیر واقعی می‌زنید، حتماً آن را به خاطر بسپارید. سپس Next را بزنید.

برای ثبت نام در اینستاگرام می‌توان از دو راه اقدام کرد. شما هم می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام این کار را انجام دهید و هم از طریق سایت آن. اما اگر می‌خواهید با اپلیکیشن این کار را بکنید، ابتدا لازم است که اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید. دقت کنید که حتی اگر از طریق سایت اینستاگرام هم اقدام به ثبت‌نام کنید، باز هم باید از اپلیکیشن آن استفاده کنید، چون امکانات اینستاگرام در سایت آن بسیار محدود است. اما نصب اینستاگرام هم کار راحتی است.

اما برای ساخت اکانت در اینستاگرام شما می‌توانید با استفاده از شماره موبایل یا ایمیل‌تان این کار را انجام دهید. البته احتمالاً بتوانید بدون این دو هم در اینستاگرام ثبت‌نام کنید، اما بهتر است که حتماً از ایمیل یا شماره موبایل‌تان استفاده کنید. البته پیشنهاد خودم این است که پس از ثبت‌نام، هم ایمیل و هم شماره موبایلتان را از بخش پروفایل اضافه کنید.

گام پنجم: اگر می‌خواهید همینجا ایمیل یا شماره موبایلتان را اضافه کنید، پس از کلیک بر روی گزینه‌ی Add New Phone or Email وارد صفحه زیر می‌شوید که می‌توانید ایمیل یا شماره موبایلتان را اضافه کنید. در اینجا من شماره موبایل را اضافه می‌کنم و سپس بر روی گزینه‌ی Next کلیک می‌کنم. با این کار، ساخت اکانت اینستاگرام به طور کامل تمام می‌شود. (البته برای آموزش کامل‌تر و همچنین ویرایش پروفایل، پیشنهاد می‌کنم دوره آموزشی رایگان ۳ ساعته اینستاگرام را حتماً ببینید)

در ادامه، با آموزش ساخت حساب در اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن آن آشنا می‌شوید. دقت کنید که برای ساخت اکانت، می‌توان از طریق سایت آن هم اقدام کرد که در بخش بعدی می‌توانید آن را ببینید. همانطور که قبلاً هم گفتم، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید و سپس مراحل بعد را ببینید.

نحوه ساخت اکانت جدید اینستاگرام

مراحل ساخت حساب اینستاگرام

آموزش ویدیویی ساخت اکانت اینستاگرام

اگر دوست دارید در اینستاگرام فعالیت کنید یا حتی درآمد کسب کنید، همین حالا پیج‌تان را بسازید. در این مقاله، به طور کامل با ساخت اکانت اینستاگرام آشنا شدید و حالا می‌توانید به راحتی، هر تعداد پیج که بخواهید بسازید. اگر سؤال یا ابهامی در این مورد دارید، می‌توانید در قسمت نظرات، سؤال‌تان را مطرح کنید تا به آن پاسخ بدهیم.

اما شاید بخواهید پیج جدیدی را در اینستاگرام بسازید. در اینجا نیز کار چندان سختی را پیش رو ندارید. کافیست طبق مراحل زیر عمل کنید. در واقع شاید فقط صفحه‌ی ثبت‌نام را پیدا نکنید که در ادامه صفحه ثبت‌نام را مشاهده می‌کنید. بقیه‌ی مراحل ساخت اکانت دوم اینستاگرام مانند همان مراحل قبلی است و تفاوتی ندارد.

یک سوال: ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل یا شماره موبایل؟

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام Create Instagram Account

دانلود اینستاگرام برای گوشی‌های آیفون در اپ‌استور

پس از اینکه آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کردید، آن را نصب کنید و ادامه‌ی آموزش را ببینید.

نحوه ایجاد حساب اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام

آموزش تصویری ساخت پیج در اینستاگرام

دانلود اینستاگرام برای گوشی‌های اندروید:

مرحله چهارم: در ادامه ساخت اکانت در اینستاگرام، در این مرحله باید نام کاربری (آی‌دی) و پسورد را انتخاب کنید. در مورد انتخاب نام کاربری و پسورد، در قسمت‌های بالا مطالبی را توضیح دادم. دقت کنید که حتماً پسورد خوبی را انتخاب کنید. از انتخاب پسوردهایی مانند شماره موبایل یا تاریخ تولد و این موارد اجتناب کنید. پس از تکمیل کردن، گزینه‌ی Next را بزنید.

مرحله ششم: در صفحه‌ای که برایتان باز شده، اینستاگرام به شما خوش‌آمد می‌گوید. در اینجا، هم می‌توانید نام کاربری یا همان آی‌دی پیج خود را تغییر دهید و هم اینکه با کلیک بر روی گزینه‌ی Next، کار ساخت پیج‌تان را به اتمام برسانید.

شاید در ابتدا، ساخت حساب اینستاگرام کار مشکلی به نظر بیاید، اما این کار به قدری راحت است که پس از اینکه ادامه این آموزش را دیدید، خودتان به آسان بودن آن پی می‌برید. به هر حال شما با هر هدفی که بخواهید در اینستاگرام فعالیت کنید، ابتدا باید یک اکانت در آن ایجاد کنید. در این آموزش از مجله ترفند اینستا، با آموزش تصویری ساخت پیج در اینستاگرام آشنا می‌شوید و همچنین می‌توانید پیج دوم را هم به راحتی ایجاد کنید.

مراحل ساخت حساب اینستاگرام

آموزش ساخت پیج دوم در اینستاگرام

آموزش ساخت اکانت جدید اینستاگرام

مرحله سوم: سپس اینستاگرام، کدی را به شماره موبایلی که وارد کرده‌اید، پیامک می‌کند که باید کد را وارد کنید تا دکمه Next فعال شود. سپس بر روی دکمه آبی رنگ Next کلیک کنید.

آموزش ایجاد حساب اینستاگرام

نویسنده: سینا فرحی

آموزش نحوه ساخت اکانت اینستاگرام

ابتدا آموزش نصب اینستاگرام

گام دوم: سپس از شما می‌خواهد که Username یا نام کاربری را برای اکانت‌تان انتخاب کنید. دقت کنید که یوزرنیم انتخابی، همان آی‌دی پیج شما می‌باشد. البته بعداً می‌توانید آن را تغییر دهید. پس از اینکه آن را انتخاب می‌کنید، اگر قبلاً کسی آن را ثبت نکرده باشد، با تیک سبز به شما نشان داده می‌شود و کافیست بر روی گزینه‌ی آبی رنگ Next کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعدی بروید. اما اگر آن نام کاربری قبلاً توسط شخص دیگری ثبت شده باشد، به شما اجازه‌ی ورود به مرحله‌ی بعدی را نمی‌دهد و باید نام کاربری‌ای را انتخاب کنید که آزاد باشد.

ابتدا لازم است که اپلیکیشن آن را دانلود کنید. برای دانلود و نصب برنامه اینستاگرام، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه من برای شما: جذب ۱۰۰۰  فالوور اول اینستاگرام در ۴ گام + ویدیو

گام یکم: اگر به تازگی اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده باشید و قبلاً با هیچ اکانتی وارد آن نشده باشید، زمانی که اپلیکیشن را باز کنید، با صفحه‌ای مانند زیر روبه‌رو می‌شوید که باید بر روی گزینه‌ی Sign up در پایین صفحه کلیک کنید.

۲- اگر بخواهیم پسورد پیج را تغییر دهیم چکار کنیم؟

۳- اگر اطلاعات اکانت را فراموش کردیم چکار کنیم؟

منبع: مجله ترفند اینستا

نحوه ایجاد حساب در اینستاگرام

گام اول: بر روی سه خط بالا در سمت راست کلیک کنید و گزینه‌ی Settings (تنظیمات) را بزنید. سپس در پایین صفحه، بر روی گزینه Add or Switch Accounts کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در اینستاگرام

سوالات متداول در مورد ثبت نام در اینستاگرام

اگر در حال حاضر ایمیل دارید، می‌توانید در هنگام ایجاد حساب اینستاگرام یا پس از آن، از ایمیلتان استفاده کنید و آن را قرار دهید. اگر هم ایمیل ندارید، فعلاً با شماره موبایل ثبت‌نام کنید و سپس ایمیل‌تان را هم اضافه کنید. چون در هنگام بازیابی رمز عبور و موارد دیگر خیلی به کارتان می‌آید. همچنین اگر آنها را اضافه نکنید، احتمالاً خیلی زود اکانتتان مسدود می‌شود.

مرحله یکم: ابتدا وارد سایت اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com بشوید و بر روی گزینه Sign up کلیک کنید.

بعد از اینکه کار ثبت‌نام را به اتمام رساندید، وارد پروفایل‌تان شوید و بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید. در این بخش می‌توانید نام، نام کاربری (آی‌دی پیج)، بیو و اطلاعات پیج مثل ایمیل و شماره موبایل را تغییر دهید.

سپس وارد پیج‌تان می‌شوید و می‌توانید اطلاعات آن را تغییر دهید. مثلاً می‌توانید پروفایل‌تان را ویرایش کنید یا بیو را تغییر دهید. همانطور که دیدید ایجاد حساب اینستاگرام کار چندان سختی نیست. من سعی کردم هر دو روش را به صورت کامل توضیح بدهم. دقت کنید که روش‌های توضیح داده شده، مطابق با آخرین تغییرات اینستاگرام است.

آموزش ساخت اکانت در اینستاگرام

۱- پس از ساخت حساب جدید در اینستاگرام چگونه اطلاعات آن را ویرایش کنیم؟

گام چهارم: اگر مراحل قبل را به درستی انجام داده باشید، تا به اینجا کار ساخت اکانت اینستاگرام شما به پایان رسیده است. در این صفحه، شما با عبارت Welcome to Instagram مواجه می‌شوید که یعنی اینستاگرام به شما خوش‌آمد می‌گوید. اما برای اتمام ساخت اکانت، دو راه دارید. هم می‌توانید بر روی دکمه‌ی آبی رنگ Complete Sign up کلیک کنید و بعداً ایمیل و شماره موبایلتان را اضافه کنید و هم می‌توانید با کلیک بر روی گزینه‌ی Add New Phone or Email در همینجا ایمیل و شماره موبایلتان را اضافه کنید.

راهنمای ساخت اکانت در اینستاگرام

جمع‌بندی نهایی

ساخت حساب جدید در اینستاگرام

در ادامه به صورت گام به گام، نحوه ساخت اکانت را بررسی می‌کنیم.

چند نکته در مورد ساخت اکانت اینستاگرام

  • حتماً از پسوردی قوی برای اکانت‌تان استفاده کنید. البته بعداً هم می‌توانید آن را ویرایش کنید.
  • نام کاربری که انتخاب می‌کنید، نباید قبلاً توسط شخص دیگری ثبت شده باشد.
  • ایمیلی که می‌خواهید برای اکانت‌تان استفاده کنید، نباید قبلاً در اکانت دیگری استفاده شده باشد.
  • بهتر است در هنگام ساخت اکانت اینستاگرام از فیلترشکن استفاده نکنید.
  • برای ساخت حساب اینستاگرام محدودیتی وجود ندارد، یعنی شما می‌توانید بی‌اندازه اکانت بسازید. به شرطی که از ایمیل‌های متفاوتی استفاده کنید.
  • برای راحتی کارتان، پیشنهاد می‌کنم با استفاده از اپلیکیشن، اقدام به ساخت اکانت کنید.

۵/۵ – (۱ امتیاز)





مجله ترفندهای اینستاگرام

پیشنهاد ویژه من برای شما: راهنمای کامل کسب درآمد از اینستاگرام + ۱۰ ایده درآمدزایی

اگر در زمان ساخت پیج، پسوردی را انتخاب کرده‌اید که حالا می‌خواهید آن را تغییر دهید، می‌توانید از قسمت تنظیمات، به راحتی این کار را انجام دهید که در مقاله روش‌های تغییر رمز اینستاگرام، آن را توضیح داده‌ایم.

احتمالاً نام اینستاگرام را شنیده‌اید. اینستاگرام شبکه‌ای اجتماعی است که کاربران می‌توانند به صورت رایگان در آن ثبت‌نام کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. ثبت نام در اینستاگرام کار چندان سختی نیست، اما شاید برخی از افراد با آن آشنایی نداشته باشند. اینستاگرام امکانات و قابلیت‌های فراوانی دارد که به شما اجازه می‌دهد نهایت استفاده را از آن ببرید. همچنین بحث کسب درآمد از اینستاگرام نیز مطرح است که شما می‌توانید با فعالیت خوب در آن، درآمد هم کسب کنید. اما در اینجا، قصد نداریم در مورد درآمدزایی صحبت کنیم، بلکه می‌خواهیم نحوه ساخت اکانت اینستاگرام را با هم ببینیم.

گام دوم: سپس گزینه Add Account را بزنید و در پایان بر روی گزینه Create New Account کلیک کنید تا وارد صفحه ساخت اکانت جدید اینستاگرام شوید.

تا به اینجا کار ثبت نام در اینستاگرام با اپلیکیشن به پایان رسیده است. اما اگر دوست دارید می‌توانید از روش دوم ساخت اکانت اینستاگرام از طریق سایت آن هم استفاده کنید. این روش بیشتر برای زمان‌هایی مناسب است که به اپلیکیشن اینستاگرام دسترسی ندارید. البته همانطور که قبلاً هم گفتم، بهتر است که پس از ثبت‌نام، پروفایل‌تان را در اینستاگرام تکمیل کنید.

در این حالت، شما تنها با استفاده از مرورگر موبایل یا کامپیوتر خود و ورود به سایت اینستاگرام، می‌توانید اکانت جدیدی را بسازید که در اینجا مراحل آن را با هم دنبال می‌کنیم.

آموزش ساخت پیج دوم در اینستاگرام

در قسمت‌های بالا هم گفتم که حتماً شماره موبایل و ایمیلی را اضافه کنید. این اطلاعات زمانی به کار می‌آیند که مثلاً آی‌دی پیج‌تان را فراموش کرده باشید یا بخواهید پسوردتان را تغییر دهید. با داشتن ایمیل یا شماره موبایل بر روی پیج، خیلی راحت می‌توانید اطلاعات پیج‌تان را بازیابی کنید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با اپلیکیشن اینستاگرام

مرحله دوم: در این مرحله، باید با استفاده شماره موبایل یا ایمیل خود، ادامه ثبت نام در اینستاگرام را انجام دهید. هم می‌توانید ایمیلتان را وارد کنید و هم شماره موبایلتان را. من در اینجا شماره موبایلم را وارد می‌کنم و بر روی گزینه‌ی Next کلیک می‌کنم.

نحوه ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل

گام سوم: سپس وارد مرحله‌ی ساخت پسورد می‌شوید. در این مرحله، باید رمز عبور قوی را برای اکانت‌تان انتخاب کنید. سعی کنید پسوردی را انتخاب کنید که قوی باشد و قابل حدس نباشد. البته پسورد را هم می‌توانید به راحتی تغییر دهید. (می‌توانید آموزش روش‌های بازیابی و تغییر رمز عبور اینستاگرام را ببینید)

دیدگاهتان را بنویسید