آمریکایی ها وقتی صحبت از مشاغل کوچک می شود ، یک نقطه کور دارند
بیشتر افراد احساس می کنند شخصاً و عاطفی با مشاغل کوچک در جوامع خود ارتباط دارند ، اما آنها دست کم می گیرند که چقدر مشاغل کوچک در مقیاس گسترده تری قرار دارند.
این مطابق گزارش جدیدی است که چهارشنبه توسط بازاریابی دیجیتال و پلتفرم اتوماسیون منتشر شده است. در این گزارش پاسخ بیش از 8000 نفر در ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا ، استرالیا و نیوزیلند جمع آوری شده است.
در این گزارش ، فقط 19 ٪ از پاسخ دهندگان آمریكا به درستی مشخص كردند كه 33 میلیون مشاغل كوچك در آمریكا وجود داشته اند كه بسیاری از پاسخ دهندگان این تعداد را “میلیون ها نفر” كار كرده اند. در همین حال ، بیش از دو در پنج آمریکایی گفتند که اگر تجارت کوچک مورد علاقه آنها بسته شود ، احساس “ویران می کنند”.
مرتبط: “برنامه ها در حال افزایش هستند”: مدیریت تجارت کوچک رشد قابل توجهی در مصوبات وام را گزارش می کند
فرانک ولا ، مدیرعامل تماس ثابت گفت: این تعداد نشان می دهد که بیشتر مصرف کنندگان در آگاهی از تعداد مشاغل کوچک موجود “یک نقطه کور” دارند.
ولا گفت کارآفرین در ایمیلی که مشاغل کوچک با مشتریان خود رابطه “شخصی” ایجاد می کنند. مشتریان فقط در حال خرید یک محصول یا خدمات نیستند بلکه در حال ایجاد یک رابطه هستند.
براساس این گزارش ، محبوب ترین انواع مشاغل کوچک در سطح جهان رستوران ها ، نانوایی ها ، فروشگاه های مواد غذایی ، فروشگاه های خرده فروشی ، حق رای دادن به محلی و مشاغل مراقبت شخصی یا سلامتی بود.
ولا گفت: “بسیاری از ما ارتباط شخصی با مشاغل محلی مورد علاقه خود احساس می کنیم ، اما تحقیقات ما نشان می دهد شکاف آگاهی قابل توجهی در مورد شیوع این مشاغل است.” “عدم شناخت مشاغل کوچک و نقش مهم آنها در جوامع و اقتصاد ما یک نقطه کور ایجاد می کند ، که باعث می شود از تأثیر آنها غافل شود.”
مرتبط: براساس گزارش جدید ، صاحبان مشاغل کوچک 3 اقدام خلاقانه برای دستیابی به اهداف خود انجام می دهند
در مقیاس جهانی ، 40 ٪ از مصرف کنندگان گفتند که حداقل یک بار در هفته از یک تجارت کوچک بازدید می کنند و بیش از 80 ٪ موافقت کردند که مشاغل کوچک بر زندگی آنها تأثیر مثبت بگذارد.
مشتریان گفتند که از مشاغل کوچک پشتیبانی می کنند زیرا از کیفیت محصولات و خدمات ، خدمات شخصی مشتری و تأثیر محلی برخوردار بودند. آنها همچنین گفتند که به دلیل حس جامعه ای که این مؤسسات ارائه شده است ، خرید در مشاغل کوچک را انتخاب کردند.
یکی دیگر از بررسی های تجاری کوچک که ماه گذشته از گلدمن ساکس منتشر شد ، نشان داد که بیشتر صاحبان مشاغل کوچک در ایالات متحده (69 ٪) نسبت به سلامت مالی مشاغل خود خوش بین هستند و 78 ٪ قصد دارند امسال مشاغل خود را رشد دهند. از 11188 مشاغل مورد بررسی ، تقریبا نیمی (46 ٪) گفتند که انتظار می رود امسال مشاغل جدیدی ایجاد کنند.
https://www.entrepreneur.com/business-news/americans-have-a-blind-spot-when-it-comes-to-small-business/490902