مرتبط: گزارش شده است که آمازون کارگران «بادینگ قهوه» و ساعات کاری واقعی آنها را در دفتر ردیابی می کند.
آمازون از کارمندان خود می خواهد که به جای ChatGPT از سدریک استفاده کنند
https://www.entrepreneur.com/business-news/amazon-asks-its-employees-to-use-cedric-instead-of-chatgpt/480647
مرتبط: مدیر عامل آمازون به کارمندان دستور می دهد از ژانویه 5 روز در هفته در دفتر کار کنند: “تقویت فرهنگ ما اولویت اصلی است”
احتیاط آمازون در مورد چت ربات های شخص ثالث چیز جدیدی نیست. در یک سند ژانویه 2023، یک وکیل آمازون به کارمندان هشدار داد که کد یا اطلاعات محرمانه آمازون را با ChatGPT به اشتراک بگذارند و نوشت که قبلاً مواردی وجود داشته است که خروجی ChatGPT با دادههای داخلی مطابقت داشته باشد.
گزارش روز سهشنبه Business Insider نشان داد که آمازون یک ربات هوش مصنوعی داخلی جدید به نام سدریک دارد که به طور ایمن به کارمندان اجازه میدهد به سوالات خود پاسخ داده و خلاصه اسناد را بدون ChatGPT تولید کنند. آمازون این مقایسه را در یک سند داخلی فاش شده انجام داد و بیان کرد که سدریک “ایمن تر از ChatGPT” است و هدف این ابزار افزایش بهره وری است.
آمازون به شرکت هایی مانند Accenture و Edelman در ایجاد ابزارهای AI سفارشی برای کارمندان می پیوندد.
در سه ماهه دوم سال 2024، آمازون بیش از 1.5 میلیون کارمند داشت.
او گفت که مهندسان نرم افزار بیشتر وظیفه نوآوری و تفکر در مورد نیازهای مشتری را بر عهده خواهند داشت تا کدنویسی.
آمازون همچنین قصد دارد هوش مصنوعی را در بخشهای دیگر تجارت خود بگنجاند. مت گارمن، مدیر عامل خدمات وب آمازون، در ماه آگوست به کارمندان گفت که در دو سال آینده، “ممکن است اکثر توسعه دهندگان برنامه نویسی نکنند” زیرا هوش مصنوعی شکاف ها را پر می کند.
آمازون نمیخواهد کارمندانش با هیچ ربات چت هوش مصنوعی دیگری به جز سدریک صحبت کنند.