گزارش استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی 2024

برای بازاریابان، این یک فراخوان برای اقدام است که پاسخ دادن به آن سخت‌تر می‌شود. بدون بینش و جهت‌گیری صحیح، تیم‌های اجتماعی با افزایش فرسودگی شغلی و خستگی خلاقانه‌ای مواجه می‌شوند که تلاش می‌کنند تا با خواسته‌های بیشتر مخاطبان خود همگام شوند. ما بیش از 4500 مصرف‌کننده را مورد بررسی قرار دادیم تا بفهمیم کاربران واقعاً از برندها در شبکه‌های اجتماعی چه می‌خواهند و چگونه پاسخ‌های آنها از شبکه‌ای به شبکه دیگر متفاوت است. این یافته‌ها نشان می‌دهد که تیم‌های اجتماعی با بودجه و پهنای باند محدود چه نوع محتوایی را باید در اولویت قرار دهند و چگونه می‌توان بیشترین بازگشت سرمایه را از تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی خود به دست آورد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/data/2024-social-content-strategy-report/

کاربران رسانه های اجتماعی اشتهای سیری ناپذیری برای محتوا دارند – حتی با پیچیده تر شدن اکوسیستم اجتماعی. با وجود محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، شبکه های نوظهور که چشم انداز را به لرزه در می آورند و الگوریتم هایی که به اندازه یک سکه تغییر می کنند، مصرف کنندگان هرگز به این اندازه به شبکه متصل نبوده اند و مشتاق تعامل با برندهای مورد علاقه خود در هر کانالی نبوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید