کیافسی ساوسی، یک اسپیناف متمرکز بر مناقصه مرغ را اعلام کرد
KFC با معرفی مفهوم جدید خود با تمرکز بر مناقصه مرغ، Saucy، چشم انداز فست فود را متحول می کند. این زنجیره که مدتها به خاطر مرغ سرخشده با دستور اصلی خود شناخته میشد، در حال ایجاد یک محور استراتژیک برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای غذاهای قابل تنظیم و سس سنگین است. با این حرکت، KFC قصد دارد بخشی از بازار فست فود را در دست بگیرد و در عین حال موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در نوآوری مرغ تقویت کند.
مطالب مرتبط: در نظر گرفتن مالکیت فرانشیز؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی سازی شده خود را از حق رای دادن پیدا کنید که با سبک زندگی، علایق و بودجه شما مطابقت دارد.
کریستف پویریر، مدیر مفهومی جدید KFC، به Nation’s Restaurant News (NRN) گفت: «همه به سس وسواس دارند – بیشتر، بیشتر است». با Saucy، ما دستور اصلی معروف KFC را انتخاب کردیم و آن را با یک مفهوم کاملاً جدید تقویت کردیم که به مصرف کنندگان اجازه می دهد با طعم و مزه بازی کنند.
NRN گزارش داد که Saucy دارای گوشت مرغ و 11 سس است – با طعم هایی از جمله Chimichurri Ranch، Jalapeño Pesto Ranch، Spicy Mango Chutney و Sweet Teriyaki. اولین مکان قرار است در 10 ژانویه 2025 در اورلاندو، فلوریدا افتتاح شود، و آن را به قطب اولیه برای چیزی که این برند به عنوان “مقصد غذاخوری با طعم و مزه” توصیف می کند، تبدیل شود.
Saucy به موجی از آزمایش های مشابه توسط بازیگران اصلی در فضای رستوران خدمات سریع (QSR) می پیوندد. Taco Bell مفهوم Cantinas خود را دارد که بر روی آیتمهای منوی مرتفع و مکانهای به سبک شهری تمرکز میکند، و همچنین یک مفهوم قهوه جدید، Live Más Café. در همین حال، مکدونالد در حال آزمایش یک مفهوم نوشیدنی اسپینآف، CosMc است، که رستورانهای حومه شهر را با برندهای نوستالژیک و ارائه منوی منحصر به فرد هدف قرار میدهد.
مطالب مرتبط: ببینید چه کسی تالار مشاهیر 500 را در سال جاری ساخته است
این حرکتها روند گستردهتری را در صنعت QSR نشان میدهد: دنبال کردن مفاهیم خاص که برندها را در یک بازار شلوغ فزاینده متمایز میکند. با توجه به ترجیحات خاص مصرف کننده – مانند تمرکز KFC بر روی مناقصه مرغ تند – مارک ها امیدوارند وفاداری ایجاد کنند و سهم بازار را در بخش های دست نخورده به دست آورند.
این رویکرد می تواند به ویژه برای KFC سودآور باشد. Food & Wine اخیرا گزارش داد که بخش مناقصه مرغ با سس ها و سفارشی سازی محرک های کلیدی رضایت مصرف کننده به طور پیوسته در حال رشد است. ارزش ویژه برند KFC و توانایی اثبات شده نوآوری – که در آثار قبلی مانند ساندویچ مرغ و ناگت های گیاهی دیده شده است – زنجیره را برای موفقیت با این سرمایه گذاری قرار می دهد. اگر مکان اورلاندو موفقیت آمیز باشد، می تواند راه را برای عرضه گسترده تر هموار کند و جایگاه KFC را به عنوان پیشرو در فست فودهای متمرکز بر مرغ تثبیت کند.
مطالب مرتبط: گرگ فلین مالک 1245 رستوران است و سالانه 2 میلیارد دلار درآمد دارد. در اینجا او چگونه این کار را انجام داد.
بیشتر بخوانید: اخبار رستوران ملت
https://www.entrepreneur.com/franchises/kfc-announces-saucy-a-chicken-tenders-focused-spinoff/484589