کتاب جامع نسخه پیچی در داروخانه خرید کتاب پزشکی , فروشگاه کتاب پزشکی , کتاب پزشکی با تخفیف، انتشارات پزشکی

طول دوره تکنسین داروخانه حدود دو ماه است که با توجه یه شرایط جهت شاغلین، دانشجویان و … مدرک ارائه شده پس از پایان دوره ها برای اولین بار ارائه میشود که دائمی، رسمی و قابل ترجمه می باشد که دارای فرصت شغلی جهت علاقمندان به کار در داروخانه ها بوده و مباحث توسط دکترای داروساز تدریس می شود. تدریس شده و کارگاه نسخه خوانی نیز همراه با کار با نرم افزار در داروخانه ارائه می شود. علاقه مندان به یادگیری نسخه خوانی ، دستیاری داروخانه یا تکنسین داروخانه می توانند لیست دوره تکنسین داروخانه را مشاهده و در دوره های آموزش تکنسین داروخانه ثبت نام نموده و در صورت کسب نمره قبولی مدرک بین المللی و قابل ترجمه دریافت نمایند .

نظر در “تکنسینی دارو یا نسخه پیچ(شغل،رشته،بازار کار،مزایا و معایب)”

کتاب جامع نسخه پیچی در داروخانه خرید کتاب پزشکی , فروشگاه کتاب پزشکی , کتاب پزشکی با تخفیف، انتشارات پزشکی طول دوره تکنسین داروخانه حدود دو ماه بوده که سه روز در هفته هم روزهای زوج و هم روزهای فرد می باشد، کلاسها هم صبح و هم بعدازظهرها تشکیل شده و جمعه ها ( حدود 2/5 ماه) نیز جهت شاغلین، دانشجویان و … کل داروهای رایج در ایران حدود 400 قلم ( شامل داروهای شیمیایی و گیاهی) و داروهای ترکیبی، مواد آرایشی- بهداشتی، تجهیزات پزشکی جهت نسخه قیمت زنی و … تدریس شده و کارگاه نسخه خوانی و نسخه پیچی نیز همراه با کار با نرم افزار در داروخانه ارائه می شود.

ما در این مقاله با معرفی دروه تکنسین داروخانه و شرح شرایط کاری، سرفصل های آموزشی و شرایط بازار کار اطلاعات لازم برای ورود به این حرفه را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با تماس با متخصصین و مشاورین با تجربه ما در مرکز الو سلام ابهامات خود را بر طرف کنید. برای حرفه ای شدن در شغل نسخه پیچی نیاز به تمرین و تکرار زیاد می باشد تا فرد در خواندن نسخه های پزشکان مختلف مسلط شود. بنابراین طبیعتا در دست داشتن تعداد زیادی نسخه لازمه مسلط شدن در این شغل می باشد. اما باید بدانید که به طور کل یک تکنسین داروخانه بعد از گذشت مدتی از کار کردن در یک داروخانه بر چگونگی نوشتن و دست خط پزشک آن محدوده آموزش تکنسین داروخانه آشنا میشود.

لیست دوره آموزش تکنسین داروخانه

قیمت این دوره ها در جهاد دانشگاهی و مجتمع های فنی متفاوته ولی حدودی کلا دوره مقدماتیش در تهران 800 تومن. باسلام میخواستم راهنمایی کنید که کمک پرستاری بهتره یاتکنسین داروخانه ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که بهتره توکدوم دوره شرکت کنم . مدرک جهاد دانشگاهی هم معتبر هست و توسط داروخانه ها پذیرفته میشه.

  • با شرکت در دوره کمک های اولیه ، در مواقع ضروری و و قوع حوادثی از قبیل تصادفات زلزله و… می توانید از خود و اعضای خانواده خود محافظت کنید.
  • این مهارت موجب بهبود عملکرد فرد، ارتقا وضعیت، حل مشکلات و ابراز رضایت مراجعین و داروساز می‌شود.
  • بله شما پس از گذراندن دوره توسط موسسه به مراکز معتبر معرفی به کار میشوید.
  • متقاضیان این دوره بعد از ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه و گذراندن واحد های مورد نیاز می توانند با استناد به این مدرک در داروخانه ها مشغول به کار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید