چگونه یکی از بنیانگذاران در حال تجدید نظر در حال تجدید نظر با دیوید بکهام است

چگونه یکی از بنیانگذاران در حال تجدید نظر در حال تجدید نظر با دیوید بکهام است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

هنگامی که دنی یونگ برای شام با افسانه فوتبال دیوید بکهام نشست ، هیچ برنامه ای صورت نگرفت. بدون عرشه زمین. فقط دو پسر در حال سلامتی هستند.

آنها از طریق یک دوست متقابل در هنگ کنگ ملاقات کردند. یونگ ، مدیرعامل Prenetics ، یک شرکت فناوری بهداشت و درمانی متخصص در ژنومیک و تشخیص ، می خواست یک برند سلامتی ریشه در علم ایجاد کند. بکهام محصولی را می خواست که هر روز می توانست بدون آنکه قفسه ای را پر از قرص کند ، بگیرد.

این گفتگو منجر به ایجاد IM8 ، یک پودر مکمل برای پشتیبانی از انرژی ، سلامت روده ، ایمنی و تمرکز شد. در پنج ماه ، بیش از 3 میلیون وعده به مشتریان در 31 کشور جهان ارسال کرده است. رشد قابل توجه بوده است. در اولین سه ماهه کامل فروش خود ، IM8 5.7 میلیون دلار درآمد کسب کرده است و به پرانتیک کمک می کند تا پیش بینی تمام سال خود را بین 80 تا 100 میلیون دلار افزایش دهد.

البته تأیید بکهام کمک کرد. اما یونگ می گوید هدف فقط قرار دادن چهره معروف روی جعبه نبود. این برای ایجاد چیزی بود که بنیانگذار و ورزشکار هر دو بخواهند از آن استفاده کنند. بکهام روزانه محصول را می گیرد. بچه های او آن را می گیرند. والدینش نیز چنین می کنند.

یونگ می گوید: “اگر این محصول کار نمی کرد ، دیوید از آن استفاده نمی کرد – و نه من.” “ما ابتدا آن را برای خودمان ساختیم. همه چیز بعد از آن آمد.”

این چیزی است که یونگ در ساخت شرکت آموخته است.

درس 1: با علم شروع کنید

یونگ می گوید اکثریت قریب به اتفاق شرکت های مکمل به عقب کار می کنند – ابتدا مارک را طراحی می کنند و سپس مواد تشکیل دهنده را برای متناسب با یک قیمت خاص تهیه می کنند. او می گوید: “آنها با یک آرم هدایت می شوند و بعداً فرمول را می سازند.” “اینگونه نیست که باید کار کند.”

IM8 روند را معکوس کرد. قبل از طراحی یک بسته واحد ، این شرکت بیش از یک سال را برای تهیه فرمول با دانشمندان و پزشکان گذراند ، که بسیاری از آنها قبلاً هرگز با یک مارک مکمل همکاری نکرده بودند.

یونگ می گوید: “ما مانند یک شرکت بیوتکنولوژی به آن نزدیک شدیم.” “ما کارآزمایی بالینی واقعی ، داده های واقعی داشتیم. بدون کرک.”

مرتبط: تجارت مکمل یک مشکل اعتماد دارد. این راه اندازی فناوری می خواهد آن را برطرف کند.

درس 2: شفافیت اختیاری نیست

با بیش از 200،000 مکمل در بازار و نظارت کمی فدرال ، بسیاری از مصرف کنندگان به طور واضح شک و تردید دارند. یونگ می گوید: “شما می توانید گرد و غبار بفروشید و آن را پروتئین بنامید. این قانونی است. این واقعیت است.”

IM8 سعی می کند با شفافیت کامل آن را مقابله کند. این فرمول شامل بیش از 90 ماده از جمله COQ10 ، پربیوتیک ، پروبیوتیک و پساژیوتیک است. این NSF برای ورزش تأیید شده است. نتایج آزمایش آزمایشگاه به صورت آنلاین منتشر می شود. و این شرکت به طور عمومی شریک تولید خود را نامگذاری می کند.

درس 3: آن را ساده نگه دارید

بکهام در کارهای روزمره خود قرص کمتری می خواست. ایده پشت IM8 ملزومات نهایی روزانه برای ساده کردن مکمل بود: یک قاشق غذاخوری ، یک بار در روز ، نیازهای متعدد بهداشتی را پوشش می داد.

این برند قصد دارد گسترش یابد ، اما فقط با چند محصول بسیار بسیار مهم در سال. یونگ بر سرعت بر کیفیت تأکید می کند.

“ما شرکتی نیستیم که می خواهیم 50 محصول مختلف را راه اندازی کنیم. ما می خواهیم خیلی خوب روی انجام چند کار تمرکز کنیم. اگر فکر نمی کنیم چیزی در کلاس بهترین باشد ، ما این کار را نمی کنیم.”

یونگ همان طرز فکر را به سمت تجارت می برد. Prenetics در حال بحث و گفتگو با جانبازان صنعت رمزنگاری برای ادغام بیت کوین در استراتژی خزانه داری خود است.

مرتبط: در داخل دوره جدید مکمل های طول عمر

درس 4: یک شریک مشهور نمی تواند یک محصول بد را برطرف کند

یونگ می گوید بسیاری از بنیانگذاران به دنبال شرکای مشهور برای جلب توجه هستند ، نه برای ایجاد قدرت ماندن. او می گوید: “من نمی خواستم فقط یک مارک مشهور دیگر باشم. ما بسیاری از آنها را دیده ایم.”

به همین دلیل او بکهام را در یک تجارت قرار نداد. آنها از طریق شام ملاقات کردند. علم صحبت کرد. روال بهداشتی مبادله شده. یونگ می گوید: “این یک معامله نبود.” “این دو نفر بودند که می دانستند که آیا به همان چیز اعتقاد دارند.”

یونگ معتقد است که بکهام فقط به دلیل فرصت شغلی پیوسته بود ، بلکه به این دلیل که به علم اعتقاد داشت.

وی در این فرآیند شرکت کرده است ، تکرارهای محصول را مرور کرده ، بازخورد در مورد بسته بندی و پرچم گذاری واکنش های اولیه مشتری را ارائه می دهد.

درس 5: اعتماد باید به دست آورد

شما می توانید چهره معروف را روی برند خود قرار دهید ، اما اگر این کار نکند ، دوام نخواهید داشت. او می گوید: “مردم می دانند چه زمانی واقعی است.” “شما نمی توانید آن را جعلی کنید.”

یونگ IM8 را “محصول اعتماد” می نامد. مشتریان هر روز آن را در بدن خود قرار می دهند و این مسئولیت نحوه عملکرد تجارت را شکل می دهد.

مطالعه بالینی 12 هفته ای این برند نشان داد که 95 ٪ از شرکت کنندگان گزارش داده اند که احساس انرژی بیشتری دارند. حفظ مشتری قوی است. یونگ می گوید ، بازخورد از هر متریک بازاریابی معنی دار تر بوده است.

“اگر مردم هر روز این کار را در بدن خود قرار می دهند ، بهتر است آن را به درستی بدست آورید.”

مرتبط: اعتماد اکنون یک متریک تجاری است. در اینجا نحوه رهبران می تواند آن را بدست آورد.

هنگامی که دنی یونگ برای شام با افسانه فوتبال دیوید بکهام نشست ، هیچ برنامه ای صورت نگرفت. بدون عرشه زمین. فقط دو پسر در حال سلامتی هستند.

آنها از طریق یک دوست متقابل در هنگ کنگ ملاقات کردند. یونگ ، مدیرعامل Prenetics ، یک شرکت فناوری بهداشت و درمانی متخصص در ژنومیک و تشخیص ، می خواست یک برند سلامتی ریشه در علم ایجاد کند. بکهام محصولی را می خواست که هر روز می توانست بدون آنکه قفسه ای را پر از قرص کند ، بگیرد.

این گفتگو منجر به ایجاد IM8 ، یک پودر مکمل برای پشتیبانی از انرژی ، سلامت روده ، ایمنی و تمرکز شد. در پنج ماه ، بیش از 3 میلیون وعده به مشتریان در 31 کشور جهان ارسال کرده است. رشد قابل توجه بوده است. در اولین سه ماهه کامل فروش خود ، IM8 5.7 میلیون دلار درآمد کسب کرده است و به پرانتیک کمک می کند تا پیش بینی تمام سال خود را بین 80 تا 100 میلیون دلار افزایش دهد.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/living/how-one-founder-is-rethinking-supplements-with-david-beckham/494039

دیدگاهتان را بنویسید