چگونه می توان از مشارکتهای تأثیرگذار در دوره جدید رسانه های اجتماعی استفاده کرد

چگونه می توان از مشارکتهای تأثیرگذار در دوره جدید رسانه های اجتماعی استفاده کرد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

در حالی که رسانه های اجتماعی فقط چند دهه است که وجود دارد ، اما جهان را به روش های مختلفی تغییر داده است ، از گسترش دسترسی و اثربخشی مشاغل کوچک گرفته تا هدایت تغییرات اساسی فرهنگی و ژئوپلیتیکی. هیچ پنهانی نیست که رسانه های اجتماعی یکی از جذاب ترین و مؤثرترین راه ها برای استارتاپ ها و شرکت های بزرگ برای رسیدن به مخاطبان هدف خود است. با این حال ، مانند اکثر فناوری ها ، رسانه های اجتماعی با گذشت زمان تکامل یافته اند و با نسخه های اولیه بسیار متفاوت به نظر می رسند. نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی به سرعت در حال تغییر است.

در حالی که بیشتر به اشتراک گذاری محتوا و تعامل یک بار در خود بستر رسانه های اجتماعی محدود شده بود ، بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان تصمیم می گیرند از طریق کانال های خصوصی مانند متن یا ایمیل ، محتوای خود را با دوستان و خانواده در خارج از سیستم عامل به اشتراک بگذارند. این عمل به عنوان Dark Social شناخته می شود و پیگیری عملکرد رسانه های اجتماعی و تعامل با مخاطبان خود را برای مشاغل دشوار می کند. تغییر دیگر ظهور محتوای تولید شده AI است. تمایز بین محتوای واقعی و ساختگی در نظر گرفته شده برای تولید لایک یا تولید خشم ، برای مخاطبان رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای دشوار می شود.

برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک ، پیمایش این چشم انداز جدید اجتماعی نیاز به یک رویکرد تازه دارد. امروزه مصرف کنندگان به جای محتوای عمومی و عمومی ، ارتباطات واقعی با مارک ها و تولید کنندگان محتوا دارند. بازاریابی Influencer ، هنگامی که درست انجام شود ، روشی قدرتمند برای سازگاری ، ایجاد اعتماد و تقویت روابط معنی دار با مخاطبان هدف خود ارائه می دهد.

مرتبط: بازاریابی تأثیرگذار 101: طرح برای اجرای یک کمپین موفق

1. مخاطب هدف خود را تعریف کنید و تأثیرگذار مناسب را انتخاب کنید

قبل از اینکه به دنبال تأثیرگذار باشید ، اطمینان حاصل کنید که اهداف روشنی برای استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود دارید. وقت بگذارید تا مشتری ایده آل خود را به وضوح تعریف کنید و تصمیم بگیرید که هنگام تعامل با محتوای شما ، چه اقداماتی را می خواهید انجام دهند. آیا می خواهید آنها تا حد امکان با بسیاری از افراد به اشتراک بگذارند؟ آیا می خواهید یک احساس یا تصویری خاص برای برند خود ایجاد کنید؟ این اهداف به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خود را ایجاد کنید.

وقتی نوبت به انتخاب تأثیرگذار برای برند شما می رسد ، بسیاری از شرکت ها اشتباه می کنند که بیش از حد روی تعداد پیروان این تأثیرگذار تمرکز کنند. در حالی که این می تواند یک معیار مهم باشد ، فقط یک قطعه از معما است. اگر مخاطب خیلی گسترده باشد ، رسیدن به بسیاری از افراد مؤثر نخواهد بود. در بسیاری از موارد ، میکرو نفوذ کنندگان با کمتر از 100000 دنبال کننده ، مخاطبان طاقچه بهتری در مقابل کلان های کلان با میلیون ها دنبال کننده و درگیری کم دارند.

درعوض ، روی تأثیرگذار که محتوا ایجاد می کنند که بیشتر مربوط به مخاطبان هدف شما باشد ، تمرکز کنید. در حالی که ممکن است به افراد کمتری برسید ، محتوای معنی دار برای مخاطبان تأثیرگذار بسیار تأثیرگذار خواهد بود. بهترین روش این است که به جای قرار دادن تخم های خود در یک سبد ، بودجه خود را در چندین تأثیرگذار اختصاص دهید.

2. با تأثیرگذار خود روابط واقعی برقرار کنید

ایجاد روابط محکم با تأثیرگذار که انتخاب می کنید ، کلید یک استراتژی موفق بازاریابی تأثیرگذار است. در حالی که برای تبلیغ محصول خود به آنها پرداخت می کنید ، با مشارکت خود به عنوان معامله ای کاملاً رفتار نکنید. ارائه ارزش برای تأثیر گذاران فراتر از جبران خسارت پولی می تواند مسیری طولانی را برای بهبود نتایج کمپین شما طی کند. ارائه امکان شرکت در فرآیند خلاق ، دسترسی منحصر به فرد به محصولات یا خدمات جدید و درگیر کردن آنها در داستان برند شما می تواند باعث افزایش حس مالکیت و غرور در برند مورد نظر خود شود.

مرتبط: اعمال قدرت نفوذ: چگونه یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار قوی می تواند به برند شما کمک کند تا به ارتفاعات جدید برسد

3. همکاری کنید ، اما آزادی خلاقانه بدهید

تأثیرگذار تأثیرگذار هستند زیرا آنها در ایجاد محتوای معتبر و بسیار جذاب استاد هستند. در حالی که ممکن است یک تیم بازاریابی ماهر داشته باشید ، نمی خواهید ورودی یا فرصتی را برای همکاری با تأثیرگذار منتخب خود در پیام های بازاریابی تخفیف دهید. از این گذشته ، آنها مخاطبان خود را بهتر از شما می شناسند ، و شما می خواهید بر خلاف یک تجارت آشکار ، محتوای شما معتبر و طبیعی باشد. علاوه بر محتوای مؤثرتر ، اجازه دادن به تأثیرگذار برخی از کارهای خلاقانه می تواند فشار تیم داخلی شما را کاهش دهد.

هنگام ایجاد محتوا ، اطمینان از شفافیت کمپین شما بسیار مهم است و افشای مناسبی را برای مخاطبان هدف فراهم می کند. در نهایت ، هدف از بازاریابی تأثیرگذار ارائه یک تجربه واقعی و قابل اعتماد برای کاربران رسانه های اجتماعی است. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که با شفاف بودن در مورد رابطه بین تأثیرگذار و برند خود ، این اعتماد را بشکنید. این نه تنها یک عمل اخلاقی است ، بلکه یک الزام قانونی در بسیاری از مناطق در سراسر جهان است.

4. اندازه گیری و ردیابی کمپین

ردیابی اثربخشی کمپین های بازاریابی تأثیرگذار شما می تواند مشکل باشد ، به خصوص با استفاده از روشهای معمول اجتماعی تاریک. برای مبارزه با این امر ، روی معیارهایی مانند ترافیک وب سایت از پیوندهای تأثیرگذار ، ذکر برند در کانال های رسانه های اجتماعی تأثیرگذار ، نرخ تعامل در پست های خاص یا محتوا و استفاده از کدهای تخفیف منحصر به فرد تمرکز کنید. با استفاده از نقاط داده مناسب ، مارک ها می توانند به طور مداوم استراتژی مبارزات انتخاباتی خود را بهبود بخشیده و اصلاح کنند.

مرتبط: 40 ٪ از خریداران آنلاین خریدهای خود را بر اساس توصیه های رسانه های اجتماعی پایه گذاری می کنند. در اینجا نحوه کار بازاریابی تأثیرگذار برای تجارت خود آورده شده است.

شکی نیست که رسانه های اجتماعی ابزاری ارزشمند برای استارتاپ ها و مشاغل کوچک برای تولید فروش و آگاهی از برند در آینده نزدیک خواهند بود. پیمایش در چشم انداز جدید رسانه های اجتماعی نیاز به تغییر ذهنیت از تاکتیک های سنتی به رویکردهای خلاقانه تر دارد. اگر به درستی انجام شود ، بازاریابی تأثیرگذار می تواند روشهای منحصر به فرد و قدرتمندی برای ارتباط واقعی با مخاطبان برند ایجاد کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-leverage-influencer-partnerships-in-the-new-era-of/486473

دیدگاهتان را بنویسید