چگونه معیارهای مهم اینستاگرام را با رشد ترکیبی افزایش دهیم

از آنجایی که اینستاگرام به کاربرانش اجازه نمی‌دهد لینک‌های قابل کلیک را در زیرنویس اضافه کنند، می‌توانید درست زمانی که برای انتشار بعدی خود برنامه‌ریزی می‌کنید، یک لینک سفارشی در بیو خود اضافه کنید. ترکیب زمانبندی.

با ترکیب زمانبندی، می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

پس از تعامل با کاربران در برنامه Combin Growth، می‌توانید نحوه عملکرد آن را در برنامه پیگیری کنید تجزیه و تحلیل برگه

دو بخش در برگه آمار نمایش داده می شود. بخش بالایی حاوی اطلاعاتی درباره تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام و نرخ رشد و همچنین اقدامات دریافتی است: تعداد لایک ها، نظرات، فالوورهای جدید و از دست رفته.

مرحله 2. با مرتبط ترین کاربران پیدا شده تعامل کنید.

برای انجام این کار، Combin Scheduler را باز کنید، روی آن ضربه بزنید نوشته ها را بزنید و فرآیند برنامه ریزی را شروع کنید. یک تصویر را انتخاب کنید، یک مکان را انتخاب کنید، تاریخ و زمان را تنظیم کنید، یک عنوان جذاب با CTA بنویسید و یک پیوند به صفحه فرود اضافه کنید.

حتما آنها را نیز بررسی کنید! در این بخش، ما بر روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد که چگونه می توانید معیارهای مهم اینستاگرام را با نرم افزار Combin تقویت کنید.

چگونه معیارها و KPI های اینستاگرام را با رشد ترکیبی افزایش دهیم

Combin Growth به شما امکان می دهد با معیارهای هدف گیری محدود، مخاطبان مرتبط را جستجو کنید، مانند تعداد لایک ها و نظرات، زبان و جنسیت کاربران، فعالیت اخیر نمایه، و جستجو بر اساس هشتگ ها، مکان، فالوورها، فالوورها، لایک کننده ها و نظر دهندگان یک اینستاگرام خاص. کاربر، و همچنین کلمات کلیدی زیستی.

هنگامی که نتایج جستجو را بر اساس معیارهای مرتبط مرتب کردید، می‌توانید با آن‌ها تعامل برقرار کنید: پست‌های آن‌ها را دوست داشته باشید، آن‌ها را به صورت انبوه دنبال کنید، در مورد محتوای آن‌ها نظر بدهید و داستان‌های آن‌ها را مشاهده کنید. مورد دوم ممکن است تعداد بازدیدهای استوری شما را افزایش دهد.

وقتی مخاطب را پیدا کردید، نتایج جستجو را بر اساس فیلترهای مختلف مرتب کنید تا مرتبط ترین یافته ها را به دست آورید.

فقط به حرف ما اعتماد نکنید – در عوض راه حل های Combin را به صورت رایگان امتحان کنید👇

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/grow-instagram-metrics/

مرحله 1. کاربران مرتبط اینستاگرام را برای تعامل پیدا کنید.

این ابزار همچنین شما را قادر می سازد تا مخاطبان رقبای اینستاگرام خود را پیدا کنید و با آنها درگیر شوید از طریق تعامل با رقبا پیروان، دنبال کنندگان، نظر دهندگان، و لایک ها، بنابراین به افزایش فالوورهای شما کمک می کند.

💡ما قبلا نحوه تقویت این موارد را پوشش داده ایم:

با استفاده از این ویژگی، نیازی نیست وقت خود را با افزودن لینک به صورت دستی پس از انتشار تلف کنید. فقط لینک را در فیلد زیر کپشن خود تایپ کنید و پس از نمایش پست در اینستاگرام به طور خودکار در بیو شما ظاهر می شود. تغییر دادن پیوند در بیو به صورت دستی هر بار که می خواهید ترافیک را به یک صفحه وب سایت خاص هدایت کنید ممکن است دلهره آور باشد، بنابراین این عملکرد به شما کمک زیادی می کند.

پایین ترکیب فعالیت بخش عملکردهای نتیجه را برای فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برنامه پردازش شده از طرف حساب اینستاگرام شما نمایش می دهد.

افزایش ترافیک وب سایت از اینستاگرام با Combin Scheduler

با تعامل با کاربرانی که در Combin با این معیارها پیدا کردید، ER، دسترسی و برداشت خود را افزایش خواهید داد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چندین کاربر را به صورت دستی انتخاب کنید یا به طور خودکار همه آنها را انتخاب کنید و وظیفه مورد نیازی که Combin Growth باید انجام دهد را تنظیم کنید: نظر دادن، لایک کردن، دنبال کردن و مشاهده داستان. سپس برنامه فقط بقیه کارها را انجام می دهد.

💡اگر می خواهید حساب اینستاگرام تجارت الکترونیک خود را رشد دهید، توصیه می کنیم به جای آن این راهنما را بررسی کنید.

در اینجا نحوه رشد گام به گام معیارهای Insta با Combin آورده شده است:

در یکی از پست‌های اخیرمان، در مورد شاخص‌های کلیدی عملکرد اینستاگرام و معیارها صحبت کرده‌ایم. قبل از شروع، در اینجا یک مرور کلی از معیارهایی که در پست های قبلی خود ذکر کرده ایم آورده شده است:

  • رسیدن
  • برداشت ها
  • پیروان
  • معیارهای تعامل (لایک، نظر، بازدید، ذخیره، اشتراک گذاری)
  • نرخ تعامل
  • نماهای داستان ها
  • نماهای قرقره

شما می توانید نتایج را در یک بازه زمانی خاص نشان دهید و نحوه تغییر آمار خود را پیگیری کنید.

Combin Growth، یک ابزار رایگان بازاریابی اینستاگرام، می تواند به شما در افزایش آن کمک کند رشد فالوورها، تعامل، دسترسی، برداشت ها، و بازدید از داستان ها.

مرحله 3. اقدامات خود را تجزیه و تحلیل کنید.

اگر وبلاگ یا فروشگاهی دارید که مخاطبان اینستاگرام خود را در آن هدایت می کنید، ترافیک وب سایت از اینستاگرام یک معیار حیاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید