چگونه مشاغل تحت مالکیت زنان می توانند با برداشتن این یک قدم ساده خود را از رقابت متمایز کنند

او بر اهمیت شروع با «چرا» هنگام برقراری ارتباط ارزش پیشنهادی یک برند تأکید می کند. به گفته سینک، «چرا نشان دهنده هدف اصلی، باورها و ارزش های یک سازمان است. این محرک عاطفی در پشت کاری است که آنها انجام می دهند. “چگونه” رویکرد یا فرآیند منحصر به فردی را توصیف می کند که سازمان را متمایز می کند. و “چه” به محصولات یا خدمات ملموس ارائه شده توسط سازمان اشاره دارد.

مطالب مرتبط: اگر زنان کارآفرین واقعاً آنچه را که برای کسب‌وکارشان نیاز داشتند به دست آورند، چه می‌شد؟

گواهینامه های برتر که باید در نظر بگیرید

گواهینامه های کسب و کار می تواند به صاحبان کسب و کار امکان دسترسی به شبکه ای از مشاغل دیگر را بدهد که ارزش های مشابهی دارند. با پیوستن به یک شبکه معتبر، به رویدادها، انجمن‌ها و مشارکت‌هایی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند به رشد و رونق کسب و کار شما با افراد همفکر کمک کنند. این جامعه می تواند منبع ارزشمندی برای حمایت، همکاری، مربیگری، فرصت های جدید و رشد باشد.

تقویت توسعه کسب و کار

دارای گواهینامه B Corporation

گواهینامه های تجاری به اشتراک گذاری و بیان ارزش های شرکت شما به فروشگاه کمک می کند. آن‌ها به مشتریان نشان می‌دهند که شما چه چیزی را مطرح می‌کنید و چه چیزی برای کسب و کار شما اهمیت دارد. وقتی مشتریان می بینند که کسب و کار شما دارای نشان گواهی است، متوجه می شوند که استانداردها و الزامات خاصی را برآورده می کند. این به ارتقای داستان برند شما کمک می کند.

ایجاد اعتماد از طریق شفافیت

دریافت گواهینامه های کسب و کار فقط در مورد اضافه کردن یک نشان به کسب و کار شما نیست. این در مورد تقویت داستان برند شما، ایجاد اعتماد مصرف کننده، پیوستن به یک جامعه حامی، تقویت توسعه کسب و کار و افزایش دید است. برای مشاغل تحت مالکیت زنان، این گواهینامه ها می تواند به آنها کمک کند تا بر چالش ها و موانع منحصر به فردی که در سفر تجاری خود با آن روبرو هستند غلبه کنند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-women-owned-businesses-can-set-themselves-apart-from/476982

مشتریان از شفافیت و تعهد به استانداردهایی که گواهینامه ها نیاز دارند و تلاش های انجام شده توسط کسب و کار شما برای رعایت آنها قدردانی خواهند کرد. با انجام فرآیند صدور گواهینامه، کسب و کار شما به الزامات و اهداف صدور گواهینامه مربوطه متعهد است. این اعتماد مصرف کننده را ایجاد می کند، زیرا آنها می دانند که از کسب و کاری حمایت می کنند که استانداردهای بالایی دارد.

پیوستن به جامعه ای از افراد همفکر

این گواهی تأیید می کند که یک کسب و کار حداقل 51٪ متعلق به یک زن یا زن است، کنترل و اداره می شود. این به مشتریان و سایر مشاغل کمک می کند تا از مشاغل تحت مالکیت زنان حمایت کنند. برای کسب‌وکارهای تحت مالکیت زنان، این شبکه می‌تواند قدرت‌بخش باشد، زیرا فرصت شبکه‌ای را برای ارتباط با زنان دیگر، به اشتراک گذاشتن تجربیات و حمایت از یکدیگر در جهت‌یابی چالش‌هایی که با آن‌ها روبرو هستند، ارائه می‌دهد.

شرکت‌های دارای گواهی B استانداردهای بالای عملکرد تأیید شده، پاسخگویی و شفافیت را در رابطه با عواملی مانند مزایای کارکنان و کمک‌های خیریه، شیوه‌های زنجیره تأمین و مواد ورودی رعایت می‌کنند. این گواهینامه برای مشاغلی که متعهد به تأثیر مثبت بر جامعه و محیط زیست هستند ایده آل است. داشتن گواهینامه ای مانند B Corporation به مخاطبان خود نشان می دهد که کسب و کار شما فقط کسب سود نیست، بلکه به ایجاد تأثیر مثبت بر جهان نیز اهمیت می دهد.

گواهینامه خنثی آب و هوا نشان می دهد که پایداری بخشی از ارزش های اصلی برند شما است. این گواهی تعهد شما را به کاهش و حتی حذف انتشار گازهای گلخانه ای کربن و کاهش تغییرات آب و هوایی ثابت می کند. این یک گواهینامه محبوب و شناخته شده است که می تواند مشتریان آگاه از محیط زیست را به مشاغل شما جذب کند.

هنگام انتخاب بهترین گواهینامه برای کسب و کارتان، ممکن است به خاطر داشته باشید مدل دایره طلایی Simon Sinek که از سه دایره متحدالمرکز تشکیل شده است: چرا، چگونه و چه چیزی.

مردم از اهداف، علل و باورهای مشترک الهام می گیرند. مشتریان فقط محصولات یا خدمات را نمی خرند. آنها هدف و ارزش های اساسی را خریداری می کنند. با به دست آوردن گواهینامه های مطابق با دیدگاه و ارزش های خود، شما به طور موثر “چرا” خود را به مشتریان خود منتقل می کنید و مبلغان برند وفاداری را جذب می کنید که به ماموریت شما اعتقاد دارند.

گواهینامه آب و هوای خنثی

یکی دیگر از چالش های دائمی برای مشاغل تحت مالکیت زنان، توانایی جلب اعتماد مصرف کننده است. حتی با وجود اینکه حدود 40٪ از کل مشاغل کوچک در ایالات متحده متعلق به زنان است، 46٪ گزارش کردند که هنگام اداره مشاغل خود سوگیری جنسیتی را تجربه کرده اند.

راه اندازی یک کسب و کار کار بزرگی است، به خصوص اگر شما یک زن کارآفرین هستید. با وجود پیشرفت در برابری جنسیتی در میان اکثر بخش‌های جامعه، مشاغل تحت مالکیت زنان هنوز با چالش‌های منحصر به فردی در بازار مواجه هستند.

گواهینامه های امروزی حوزه های مختلفی از جمله اثرات زیست محیطی، شیوه های تجاری اخلاقی و تنوع تامین کنندگان را پوشش می دهند. این گواهی‌ها می‌توانند به تعیین جایگاه، ارزش‌ها و اخلاق شما و همچنین سایر مشاغل در بازار کمک کنند. و در حالی که دریافت برخی گواهینامه ها سخت تر از سایرین است، انجام کارهای مورد نیاز می تواند در درازمدت با مزایای بسیاری که می تواند نتیجه کسب و کار شما را تقویت کند، نتیجه دهد.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

داشتن گواهینامه های تجاری می تواند تجارت شما را برای شرکت ها و مشتریانی که به دنبال شرکا یا تامین کنندگان با ارزش های مشابه هستند جذاب تر کند. گواهینامه های تجاری یک راه عالی برای برجسته شدن در بازاری است که پر از گزینه های مصرف کننده است. همچنین ارتباط کسب و کار شما با سایر شرکت های معتبر و معتبر ضرری ندارد.

گواهینامه متعلق به زنان

مطالب مرتبط: کسب و کار خود را رشد دهید و ذهنیت کارآفرینی خود را تقویت کنید – 3 استراتژی کلیدی برای زنان کارآفرین

تقویت داستان برند شما

این گواهینامه برای مشاغلی است که متعهد به منبع یابی اخلاقی هستند و اطمینان حاصل می کنند که محصولات با استانداردهای اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی دقیق مطابقت دارند. این یک راه قدرتمند برای نشان دادن تعهد شما به شیوه های تجارت منصفانه، به ویژه برای کارگران زن و اقلیت است.

گواهی تجارت منصفانه

یک نظرسنجی بانک آمریکا در سال 2023 نشان داد که 31 درصد از زنان صاحب مشاغل گفتند که در دسترسی به سرمایه با مشکل مواجه بوده اند، در حالی که 31 درصد احساس می کنند اطلاعات یا شرایط لازم برای اطمینان از درخواست سرمایه را ندارند.

درست مانند دیدن رتبه سلامت A+ در پنجره رستوران می‌تواند مشتریانی را که برای اولین بار در رستورانی جدید امتحان می‌کنند تشویق کند یا به حفظ مشتریان عادی کمک کند، کسب گواهی‌های شخص ثالث می‌تواند به کسب‌وکارهای تحت مالکیت زنان کمک کند تا مشتریان و وام‌دهندگان را نسبت به پیشنهادات خود اعتماد کنند.

یکی از راه‌های غلبه بر این موانع، گواهی‌نامه‌های کسب‌وکار مشتری است. این ارزیابی‌های مستقل و شخص ثالث می‌تواند اعتبار شما را نزد وام دهندگان و مشتریان بالقوه افزایش دهد.

کسب‌وکارهایی که دارای گواهینامه یکسان هستند، به احتمال زیاد با شما تجارت می‌کنند، زیرا ارزش‌ها و مأموریت‌های مشابهی دارند. این می تواند به شراکت و فرصت های همکاری جدید منجر شود و در نتیجه می تواند پایگاه مشتریان یک کسب و کار را افزایش دهد.

افزایش دید، آگاهی و ارتباط

دیدگاهتان را بنویسید