چگونه در اقتصاد خالق یک شغل پایدار بسازیم

چگونه در اقتصاد خالق یک شغل پایدار بسازیم

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

آیا تولید محتوا تبدیل به 9 به 5 جدید می شود؟ مطمئناً اینطور به نظر می رسد. ما از بچه‌هایی که رویای فضانورد شدن را در سر می‌پرورانند به یوتیوب‌برهای مشتاق تبدیل شده‌ایم – و همان‌قدر که من زندگی را به عنوان یک حرفه‌ای تمام وقت در اینترنت دوست دارم، ماندن در این بازی به معنای یادگیری کار کردن مانند یک تجارت است. زیرا واقعیت این است: اقتصاد سازندگان به سرعت در حال پیشرفت است، و ادامه دادن به این معنی است که راه‌های جدیدی برای جلوتر ماندن و کسب درآمد پیدا کنید.

بنابراین، چه خالقی باشید که هدفش پیشرفت است، چه تبلیغ‌کننده‌ای باشید که می‌پرسد سازندگان به چه ابزارهایی نیاز دارند یا صاحب کسب‌وکاری که در حال کاوش در حرفه‌ای با دوربین است، در اینجا راهنمای شما برای پیمایش اقتصاد سازندگان است.

مطالب مرتبط: 5 نکته سریع برای دستیابی به موفقیت فوری در اقتصاد خالق

اولین چیز اول: با آن مانند یک تجارت رفتار کنید

موفق‌ترین سازندگان می‌دانند که بیش از یک نمایه هستند – آنها یک کسب‌وکار هستند. به MrBeast، Alex Cooper و Marques Brownlee نگاه کنید. آنچه به عنوان بیان خلاق و ایجاد جامعه برای آنها آغاز شد، به امپراتوری های رسانه ای تبدیل شد.

برخلاف سازندگان سنتی که ماهیت زودگذر رسانه‌های اجتماعی را به خطر می‌اندازند، این سازندگان از فرصت‌ها، تیم‌ها و استراتژی‌های مناسب استفاده کردند تا کاری را که انجام می‌دهند به چیزی بسیار بزرگ‌تر تبدیل کنند. بنابراین، همانطور که در مورد آن “TikToks کوچک احمقانه” یا “یک پادکست دیگر” فکر می کنید، طرز فکر خود را اصلاح کنید. این می تواند شانس شما برای ساختن زندگی ای باشد که در مورد آن هیجان زده اید.

مرحله بعدی: سهام را بالا ببرید

من بخشی از تیمی بودم که یک برنامه تلویزیونی واقعی را در آمازون پرایم تولید می‌کرد، و اگر یک چیز باشد که تلویزیون واقعیت به من آموخت، این است که باید دائما خطرات را افزایش دهید هر قسمت باید کمی شدیدتر از قسمت قبلی باشد. رسانه های اجتماعی هم تفاوتی ندارند.

این ممکن است به معنای معرفی محتوای طولانی برای تعمیق ارتباطات، شروع یک خبرنامه برای بینش منظم یا گسترش فراتر از یک پلتفرم باشد. این وظیفه شماست که مطمئن شوید تاثیر شما در یک فضا قرار نمی گیرد.

روی ابزارها و تیم های مناسب سرمایه گذاری کنید

به‌عنوان سازندگانی که نیروگاه‌های تولید را درست در جیب خود داریم، به ما آموزش داده شده است که 100 درصد درآمد، سهام و IP خود را راه‌اندازی کرده و نگه داریم. و در حالی که حفظ کنترل تا آنجا که می توانید عاقلانه است، اگر می خواهید رقابتی بمانید، همکاری ضروری است.

من دو سال پس از اینکه شروع به جدی گرفتن محتوایم کردم، تیم مدیریتم را وارد کردم، و درآمد آن 10 برابر بیشتر از درآمد من است، البته به تقویت برند من در صنعت شلوغ اشاره نکنیم. اما علاوه بر منابع انسانی، سرمایه گذاری بر روی ابزارهای مناسب نیز می تواند تحول آفرین باشد.

عوامل Breeze جدید مبتنی بر هوش مصنوعی HubSpot به طور خاص برای حمایت از سازندگان در مناطق حیاتی طراحی شده اند. نماینده کاوشگر Breeze با تجزیه و تحلیل سیگنال‌های هدف و ارسال پیام‌های دسترسی شخصی‌سازی‌شده به ساده‌سازی تولید سرنخ کمک می‌کند، و به آسانی می‌توانید مشارکت مشتری را مقیاس‌بندی کنید و پایگاه خود را بدون کار دستی ایجاد کنید.

علاوه بر آن، نمایندگی مشتری Breeze پشتیبانی خودکار مشتری را در تمام ساعات شبانه روز ارائه می‌کند – برای سازندگانی که محصولات یا دوره‌ها را می‌فروشند، بسیار عالی است، زیرا به سؤالات رایج رسیدگی می‌کند و مسائل پیچیده را به شخص مناسب هدایت می‌کند. این باعث صرفه جویی در زمان می شود و به شما امکان می دهد با حفظ تجربه مشتری یکپارچه روی ایجاد تمرکز کنید.

اگر هدف شما گسترش دامنه دسترسی به محتوای شماست، نماینده محتوای Breeze استفاده مجدد محتوا را به تجربه کارآمدتری تبدیل می کند. برای مثال، یک ویدیو را آپلود کنید و می‌تواند پست‌های وبلاگ، قطعه‌های اجتماعی و صفحات فرود را با صدای برند شما ایجاد کند و در ساعاتی که در غیر این صورت برای قالب‌بندی مجدد صرف می‌کردید، صرفه‌جویی کند. استفاده از ابزارهایی مانند این، بهره‌وری را به حداکثر می‌رساند و شما را آزاد می‌کند تا روی منطقه نبوغ و کار خلاق خود تمرکز کنید. در واقع باعث رشد می شود

مطالب مرتبط: 6 مهارتی که برای تبدیل شدن به یک سازنده محتوای آنلاین موفق نیاز دارید

و به یاد داشته باشید – شما همیشه پول را روی میز می گذارید

سازندگان جدید اغلب فکر می کنند تنها راه کسب درآمد از طریق مشارکت برند و برنامه های وابسته است، اما حقیقت این است که فرصت های شما بی پایان است.

به‌عنوان یک «خلاق‌آفرین»، برنامه‌های مربیگری، محصولات دیجیتالی را راه‌اندازی کرده‌ام. اما حتی آن نیز به سختی سطح را خراش می دهد. وقتی قصد راه اندازی دارید، به جای اینکه از خود بپرسید چه چیزی بفروشید، سعی کنید «مفاهیم برنده» را شناسایی کنید. برای مثال، یکی از محبوب‌ترین سری‌های TikTok من روی قدرت بردهای بینایی تمرکز داشت. سه سال متوالی در فضای مجازی پخش شد و آن موقع بود که متوجه شدم در فرصتی دست نخورده نشسته ام.

بنابراین، یک ساعت را برای طرح و فیلمنامه یک دوره کوتاه، یک ساعت دیگر را برای فیلمبرداری و دو ساعت دیگر را برای ویرایش و ایجاد قطعات تبلیغاتی اختصاص دادم. با قیمت 11.11 دلار (برای همه بدهای معنوی)، هزاران نفر تولید شده است و اکنون به عنوان یک جریان درآمد غیرفعال زندگی می کند.

من نیازی به اختراع مجدد چرخ یا طوفان فکری برای ساعت ها نداشتم – این ایده سال ها پیش روی من بود. و هر بار که پست می‌کنم، مفاهیم برنده جدیدی را برای ساختن پیدا می‌کنم.

ساختن یک شغل پایدار به عنوان یک خالق فقط در مورد پست کردن محتوا و تبدیل شدن به دختر بعدی نیست – بلکه درک این است که این می تواند سرمایه گذاری بزرگ بعدی شما و کلیدی باشد که ما در این اقتصاد برای ایجاد ثروت نسلی به آن نیاز داشتیم.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/how-to-build-a-lasting-career-in-the-creator-economy/482421

دیدگاهتان را بنویسید