💡برای اینکه گیج نشوید، هنگام ارائه یک فرم، از «چگونه» می خواهید محتوای شما منتشر شود، بپرسید. وقتی صحبت از موضوعی به میان میآید، بپرسید «درباره چیست».
کلاه سبز برای خلاقیت است: کاوش و جستجوی ایده های جایگزین جدید.
✅موضوع بعد: یک دانشمند تغذیه با تمرکز ویژه بر غدد درون ریز توصیه های واقعی در مورد چگونگی کنترل سطح انسولین افراد سالم بدون دیابت و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را به اشتراک می گذارد.
با Combin Scheduler یک روال ارسال محتوا ثابت بسازید
مراحل زیر را برای برنامهریزی پستها در حساب اینستاگرام خود دنبال کنید.
- Combin Scheduler را نصب کنید. برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است.
- وارد حساب اینستاگرام خود در Scheduler شوید.
- هنگامی که وارد سیستم شدید، Scheduler به طور خودکار شما را در صفحه زمان بندی پست ها قرار می دهد. کلیک افزودن پست جدید در پایین پنجره برنامه برای شروع برنامه ریزی پست خود.
- تصاویر را بکشید و رها کنید یا کلیک کنید عکس را انتخاب کنید برای انتخاب تصاویر برای پست
- متنی را برای عنوان در قسمت ورودی اضافه کنید. فواصل زمانی، شکست پاراگراف ها، نمادها و ایموجی ها در پست منتشر شده بدون تغییر باقی می مانند.
- اگر می خواهید، می توانید مکان را در پست تگ کنید. نام مکان را در آن تایپ کنید محل فیلد ورودی
- تاریخ و زمان ارسال را انتخاب کنید. زمانبند با منطقه زمانی سیستم عامل شما همگام می شود.
- کلیک اکنون پست کنید. پست شما در زمان مقرر منتشر خواهد شد.
قبل از نوشتن ایده ها در ماتریس خود، موارد زیر را انجام دهید:
- به اهدافی که می خواهید با محتوا به آنها برسید فکر کنید.
- تصویر واضحی از مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.
- در مورد فرمتهای محتوایی که میتوانید در پلتفرمی که هدف آن هستید تحقیق کنید و در مورد فرمهای محتوایی که میخواهید ایجاد کنید فکر کنید: خواندن طولانی، ویدیو، اینفوگرافیک، مصاحبه، اخبار کوتاه و غیره.
⚪️کلاه سفید برای اطلاعات و حقایق است: جمع آوری اطلاعات در مورد موضوع شما.
ماتریس محتوا همچنین به شما امکان می دهد تخمین بزنید که آیا ایده ای که به تازگی به ذهن شما رسیده است با اهداف شما و الگوی کلی محتوا مطابقت دارد یا خیر.
توسعه ماتریس محتوا: مراحل آماده سازی
چگونه کار می کند؟ هر مهمان یا مجری کلاهی (در واقع یا مجازی) با رنگ خاص از بالا بر سر می گذارد. کسی که کلاه آبی بر سر دارد، ناظری است که جریان بحث را تعریف می کند. کسی که کلاه سفید دارد حقایق و تحقیقاتی را که در این مورد پیدا کرده است بیان می کند. کلاه سیاه از اظهارات سفیدپوش انتقاد می کند و غیره. رنگ سبز غذای تازه ای برای فکر می دهد و غیره.
Combin Scheduler، برخلاف بسیاری از ابزارهای برنامهریزی محتوا، در واقع محتوا را برای شما پست میکند، نه اینکه یادآوریهایی برای ارسال آن به صورت دستی برای شما ارسال کند. از Combin Scheduler برای انتشار خودکار پست ها و داستان ها در حالی که خواب هستید یا خارج از خانه هستید، استفاده کنید.
برای کمک به شما در یافتن ایدههای کارآمدتر، ما این تکنیکها را به اشتراک میگذاریم.
تکنیک هایی برای هماهنگ شدن با یک جریان خلاق
گام 2. فرم های محتوا را بیایید و آنها را در هر ستون وارد کنید.
🔵کلاه آبی برای مدیریت و فرآیند است: تعریف هدف و جریان بحث.
ماتریس محتوا اساساً مجموعهای از ایدهها است که بر اساس فرم محتوا، موضوع و هر جنبه دیگری که مرتبط میدانید مرتب شدهاند. ماتریس محتوا نقطه شروعی است که شما در حال ایجاد یک برنامه محتوا هستید. همچنین به شما کمک میکند تا ایدههایی برای محتوا پیدا کنید، قالبهای بهینه را برای آنها انتخاب کنید، و بین اهدافی که محتوایتان باید به آنها خدمت کند تعادل برقرار کنید: سرگرمی، آموزش، فروش، ویروسی بودن، جذب سرنخ و غیره.
اکنون که ایدههای تازه و جدید زیادی دارید، زمان ایجاد محتوا و زمانبندی آن برای انتشار در اینستاگرام فرا رسیده است. Combin Scheduler در مورد دومی به شما کمک می کند.
یکی از راه های انجام این کار، ایجاد یک ماتریس محتوا است. بیایید ببینیم چگونه می توانید این کار را در مثال توسعه یک صفحه برای صفحه اینستاگرام خود انجام دهید.
ماتریس محتوا برای اینستاگرام: این چیست و چرا به آن نیاز دارید
⛔️موضوع قبل: یک مربی تغذیه در مورد نحوه کنترل سطح انسولین توصیه می کند.
کلاه زرد برای منافع و خوش بینی است: به دنبال حمایت و امتیاز مثبت، ارائه استدلال منطقی.
حال بیایید مثال خود را در نظر بگیریم: بیایید تصور کنیم که در حال ایجاد محتوا برای یک صفحه تجاری اینستاگرام هستیم که هدف آن فروش خدمات مربیگری به افرادی است که می خواهند شروع به تغذیه سالم کنند. مراحل ما چیست؟
مرحله 3. موضوعات خاصی را برای وبلاگ اینستاگرام خود ایجاد کنید تا فرم های محتوا را بر اساس موضوعات تقسیم کنید.
مرحله 4. اکنون برای هر پست ایده های موضوعی خاصی (سرفصل ها، حتی) بیاورید و جدول را پر کنید.
💡فرم محتوا بسته ای است که محتوای شما در آن پیچیده شده است. به عنوان مثال، دستور پخت کیک بدون گلوتن ممکن است در یک چرخ فلک با یک آموزش گام به گام، به عنوان یک قرقره، یا به عنوان یک پست خوراک معمولی با تصویر کیک آماده و مراحل تهیه آن در شرح ارائه شود.
این روش به شما امکان می دهد یک موضوع را از منظرهای متعدد مورد بحث قرار دهید و زوایای غیر واضح آن را لمس کنید.
اسکمپر
در نوار منو، کلیک کنید ابزار و انتخاب کنید اولویت ها. تنظیم را فعال کنید زمانی که Combin Scheduler بسته است، آن را در پسزمینه اجرا کنید. پس از آن، با کلیک بر روی X برای خروج از آن، Scheduler به حداقل می رسد.