این روش به شما امکان می دهد یک موضوع را از منظرهای متعدد مورد بحث قرار دهید و زوایای غیر واضح آن را لمس کنید.
اسکمپر
برنامه ریزی پست های اینستاگرام از قبل باعث صرفه جویی در زمان می شود، محتوای شما را در کانون توجه نگه می دارد و بهره وری شما را افزایش می دهد.
اکنون که ایدههای تازه و جدید زیادی دارید، زمان ایجاد محتوا و زمانبندی آن برای انتشار در اینستاگرام فرا رسیده است. Combin Scheduler در مورد دومی به شما کمک می کند.
Combin Scheduler، برخلاف بسیاری از ابزارهای برنامهریزی محتوا، در واقع محتوا را برای شما پست میکند، نه اینکه یادآوریهایی برای ارسال آن به صورت دستی برای شما ارسال کند. از Combin Scheduler برای انتشار خودکار پست ها و داستان ها در حالی که خواب هستید یا خارج از خانه هستید، استفاده کنید.
امروزه همه یک تولیدکننده محتوا هستند. فرقی نمیکند که یک تأثیرگذار رسانههای اجتماعی باشید، صاحب کسبوکاری که نیاز به تبلیغ صفحه اینستاگرام برند دارید یا فقط فردی که عاشق ارسال در رسانههای اجتماعی است، شما محتوا تولید میکنید. و برای انجام این کار به طور منظم، داشتن انباری از ایدهها در جایی بسیار مهم است. برای اینکه محتوا کار کند و نتایجی مطابق با اهداف استراتژیک شما به ارمغان بیاورد، نباید آشفته باشد، بلکه سیستماتیک باشد.
اینستاگرام همیشه ویژگی های جدیدی را اضافه می کند. در حال حاضر، می توانید به اشتراک بگذارید:
- یک عکس تک، چرخ فلکهای عکس، و کلیپهای ویدیویی کوتاه در فید شما. با حساب های دیگر پست های متقابل ایجاد کنید.
- داستانها، از جمله گزینههایی برای لنزهای AR، نظرسنجیها، پرسشها، پیوندها، خرید و برچسبهای جمعآوری سرمایه.
- نکات برجسته داستان
- قرقره ها
- پخشهای ویدیویی لایو اینستاگرام، از جمله پخشهای اشتراکگذاری شده با حسابهای دیگر.
- راهنماها، که مجموعه ای از پست ها در مورد یک موضوع خاص هستند.
- محصولات در فروشگاه اینستاگرام
برای کمک به شما در یافتن ایدههای کارآمدتر، ما این تکنیکها را به اشتراک میگذاریم.
تکنیک هایی برای هماهنگ شدن با یک جریان خلاق
Combin Scheduler را تا زمانی که پستهای شما در اینستاگرام قرار نگیرد، راهاندازی کنید. اگر ظاهر پنجره Scheduler باز شده شما را آزار می دهد، به جای خروج از برنامه، برنامه را در پس زمینه در حال اجرا بگذارید.
حال بیایید مثال خود را در نظر بگیریم: بیایید تصور کنیم که در حال ایجاد محتوا برای یک صفحه تجاری اینستاگرام هستیم که هدف آن فروش خدمات مربیگری به افرادی است که می خواهند شروع به تغذیه سالم کنند. مراحل ما چیست؟
وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، معمولاً به کسب و کارها توصیه می شود که یک یا دو کانال را برای تمرکز روی آن انتخاب کنند. اما در آن کانال، باید از تمام قالبهای مختلف موجود برای به حداکثر رساندن تأثیر خود استفاده کنید. پست کردن در این قالبها حضور ثابت و جریان ثابتی از محتوا را ایجاد میکند و تضمین میکند که به دنبالکنندگان بالقوه در هر کجای پلتفرم دسترسی پیدا کنید.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: 8 راه برای یافتن ایده های محتوای اینستاگرام
🔵کلاه آبی برای مدیریت و فرآیند است: تعریف هدف و جریان بحث.
گام 2. فرم های محتوا را بیایید و آنها را در هر ستون وارد کنید.
⛔️موضوع قبل: یک مربی تغذیه در مورد نحوه کنترل سطح انسولین توصیه می کند.
این تکنیک به شما کمک میکند که بحث را در زمانی که چندین مجری وجود دارد (مانند یک پخش زنده با یک سخنران یا مهمان دعوت شده) ساختار دهید. شش کلاه چیست؟
کلاه سبز برای خلاقیت است: کاوش و جستجوی ایده های جایگزین جدید.
در اینجا دو تاکتیک وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید و هرگز احساس نکنید که ایده هایتان تمام شده است. اینها همچنین به شما کمک می کنند تا ایده های موجود خود را به چیز جدیدی تبدیل کنید و از زوایای مختلف به موضوع نگاه کنید.
🎩روش شش کلاه تفکر
🔴کلاه قرمزی برای عواطف و احساسات است: به اشتراک گذاشتن احساسات خود در طول بحث، دادن فضا برای شهود.
ماتریس محتوا همچنین به شما امکان می دهد تخمین بزنید که آیا ایده ای که به تازگی به ذهن شما رسیده است با اهداف شما و الگوی کلی محتوا مطابقت دارد یا خیر.
توسعه ماتریس محتوا: مراحل آماده سازی
💡فرم محتوا بسته ای است که محتوای شما در آن پیچیده شده است. به عنوان مثال، دستور پخت کیک بدون گلوتن ممکن است در یک چرخ فلک با یک آموزش گام به گام، به عنوان یک قرقره، یا به عنوان یک پست خوراک معمولی با تصویر کیک آماده و مراحل تهیه آن در شرح ارائه شود.
⚪️کلاه سفید برای اطلاعات و حقایق است: جمع آوری اطلاعات در مورد موضوع شما.
مرحله 1. با یک الگوی خالی شروع کنید – یک برگه مثلاً با پنج ستون و پنج ردیف.
✅موضوع بعد: یک دانشمند تغذیه با تمرکز ویژه بر غدد درون ریز توصیه های واقعی در مورد چگونگی کنترل سطح انسولین افراد سالم بدون دیابت و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را به اشتراک می گذارد.
با Combin Scheduler یک روال ارسال محتوا ثابت بسازید
کلاه زرد برای منافع و خوش بینی است: به دنبال حمایت و امتیاز مثبت، ارائه استدلال منطقی.
قبل از نوشتن ایده ها در ماتریس خود، موارد زیر را انجام دهید:
- به اهدافی که می خواهید با محتوا به آنها برسید فکر کنید.
- تصویر واضحی از مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.
- در مورد فرمتهای محتوایی که میتوانید در پلتفرمی که هدف آن هستید تحقیق کنید و در مورد فرمهای محتوایی که میخواهید ایجاد کنید فکر کنید: خواندن طولانی، ویدیو، اینفوگرافیک، مصاحبه، اخبار کوتاه و غیره.
ماتریس محتوا به ما کمک می کند تا بفهمیم چه چیزی باید پست کنیم – قالب ها و موضوعات – و چگونه آنها را متنوع کنیم.
یکی از راه های انجام این کار، ایجاد یک ماتریس محتوا است. بیایید ببینیم چگونه می توانید این کار را در مثال توسعه یک صفحه برای صفحه اینستاگرام خود انجام دهید.
ماتریس محتوا برای اینستاگرام: این چیست و چرا به آن نیاز دارید
ماتریس محتوا اساساً مجموعهای از ایدهها است که بر اساس فرم محتوا، موضوع و هر جنبه دیگری که مرتبط میدانید مرتب شدهاند. ماتریس محتوا نقطه شروعی است که شما در حال ایجاد یک برنامه محتوا هستید. همچنین به شما کمک میکند تا ایدههایی برای محتوا پیدا کنید، قالبهای بهینه را برای آنها انتخاب کنید، و بین اهدافی که محتوایتان باید به آنها خدمت کند تعادل برقرار کنید: سرگرمی، آموزش، فروش، ویروسی بودن، جذب سرنخ و غیره.
💡برای اینکه گیج نشوید، هنگام ارائه یک فرم، از «چگونه» می خواهید محتوای شما منتشر شود، بپرسید. وقتی صحبت از موضوعی به میان میآید، بپرسید «درباره چیست».
در نوار منو، کلیک کنید ابزار و انتخاب کنید اولویت ها. تنظیم را فعال کنید زمانی که Combin Scheduler بسته است، آن را در پسزمینه اجرا کنید. پس از آن، با کلیک بر روی X برای خروج از آن، Scheduler به حداقل می رسد.