اگر صفحه اینستاگرام برند شما مملو از پستهای ارزشمند همراه با توصیهها، توصیهها، آموزشها و داستانهای مشتری است، به دنبالکنندگان خود کمک کنید تا در محتوا حرکت کنند و هر زمان که از صفحه شما بازدید کردند به راحتی آنچه را که در جستجوی آن هستند دریافت کنند.
به سادگی شروع به وارد کردن یک هشتگ کنید، ببینید چه تعداد نتیجه ایجاد می کند و چند مورد دیگر را برای کشف محتوای مرتبط با حساب خود اضافه کنید.

💡هشتگ های محبوب مرتبط با برند خود را مستقیماً در اینستاگرام یا در ابزارهای جستجوی تخصصی اینستاگرام مانند رشد ترکیبی پیدا کنید. نکته جالب در مورد Combin Growth این است که می توانید چندین هشتگ را با هم ترکیب کنید تا محتوای برچسب گذاری شده با آنها را پیدا کنید و ببینید رقبای شما از کدام هشتگ استفاده می کنند.

💡لیستی از این گونه هشتگ ها ایجاد کنید تا هرگز فراموش نکنید که از کدام هشتگ ها استفاده کنید. شما می توانید این لیست را در Combin Scheduler، یک ابزار برنامه ریزی رایگان اینستاگرام، نگه دارید. این نرمافزار به شما امکان میدهد هشتگهای خود را در قالبها مدیریت کنید و زمانی که پستهای فید خود را برای انتشار برنامهریزی میکنید، آنها را در زیرنویسها درج کنید که درست در زمان انتشار پست شما ظاهر میشوند.
هشتگی اضافه کنید که نظر فعلی شما را در پستها و استوریهایتان منعکس کند تا توسط افرادی که نظرات شما را به اشتراک میگذارند کشف شوند.
تقریباً در سال 2023 است و هشتگ ها هنوز هم در مورد ارتقاء و قابلیت کشف اینستاگرام مفید هستند. کمتر کسی پیدا می شود که نداند هشتگ چیست. با این حال، بسیاری از بازاریابان از آنها استفاده نمی کنند زیرا معتقدند این روش تبلیغات اینستاگرام دیگر کار نمی کند.
این به مخاطبان شما کمک می کند تا در صورت علاقه مندی به کمپین، به راحتی در محتوا حرکت کنند و این پست ها را کشف کنند. این به شما کمک زیادی خواهد کرد زیرا به شما امکان می دهد پست ها را به سرعت پیدا کنید و عملکرد آنها را جدا از سایر محتواها پیگیری کنید.

با Combin Scheduler میتوانید پستها، داستانها، پستهای مجدد را برنامهریزی کنید، پیوندی در بیو اضافه کنید که درست زمانی که پست منتشر میشود در آنجا نشان داده شود، و بسیاری موارد دیگر! این ابزار کاملا رایگان است و هیچ هزینه پنهان یا دوره آزمایشی ندارد.

هر یک از انواع محتوای خود را با یک هشتگ مشخص تگ کنید و لیستی از آنها را در پست های پین شده یا نکات برجسته خود ایجاد کنید تا به مردم اطلاع دهید از کدام هشتگ استفاده کنند. بنابراین، اگر مردم هنگام جستجوی چیزی که در آنجا دیده اند به صفحه شما مراجعه کنند، به سرعت پست را پیدا خواهند کرد.
هنگامی که یک محصول، خدمات، کمپین بازاریابی یا همکاری با یک تأثیرگذار یا نام تجاری جدید راه اندازی می کنید، مطمئناً می خواهید تا آنجا که ممکن است افراد زیادی در مورد آن بدانند. جدا از راه های تبلیغاتی دیگر، مانند تبلیغات هدفمند، ارسال منظم محتوا، فعال بودن با Reels و داستان ها، می توانید یک هشتگ مخصوص این کمپین ایجاد کنید و همه چیز را با این هشتگ پست کنید.
💡به کپشن خود هشتگ اضافه کنید، نه اولین کامنت، تا حداکثر تعامل و در معرض دید قرار بگیرید.
راه اندازی محصول یا کمپین
💡همه کلمات را در هشتگ با حرف بزرگ بنویسید. بنابراین شما آن را برای صفحهخوانها در دسترستر خواهید کرد.
ناوبر محتوا
این مشابه نکته قبلی است: هنگام راه اندازی فروش هالووین، جمعه سیاه یا کریسمس، یک هشتگ اختصاص داده شده به محتوای متمرکز بر این معامله ایجاد کنید. سپس مخاطبان شما به راحتی آن پست ها را با اطلاعات تخفیف ها و فروش پیدا می کنند، بنابراین DM های شما را با سوالات مشابه بمباران نمی کنند.

راه حل های Combin را به صورت رایگان امتحان کنید تا بازاریابی اینستاگرام خود را تقویت کنید