💡همه کلمات را در هشتگ با حرف بزرگ بنویسید. بنابراین شما آن را برای صفحهخوانها در دسترستر خواهید کرد.
ناوبر محتوا
اگر صفحه اینستاگرام برند شما مملو از پستهای ارزشمند همراه با توصیهها، توصیهها، آموزشها و داستانهای مشتری است، به دنبالکنندگان خود کمک کنید تا در محتوا حرکت کنند و هر زمان که از صفحه شما بازدید کردند به راحتی آنچه را که در جستجوی آن هستند دریافت کنند.
تقریباً در سال 2023 است و هشتگ ها هنوز هم در مورد ارتقاء و قابلیت کشف اینستاگرام مفید هستند. کمتر کسی پیدا می شود که نداند هشتگ چیست. با این حال، بسیاری از بازاریابان از آنها استفاده نمی کنند زیرا معتقدند این روش تبلیغات اینستاگرام دیگر کار نمی کند.
در این بخش، چندین مورد را نشان خواهیم داد که در آن ها نباید قدرت هشتگ ها را نادیده بگیرید، حتی اگر به طور منظم از آن ها در محتوای خود استفاده نکنید و بهترین روش ها برای توسعه استراتژی هشتگ مناسب در سال 2023 و بعد از آن را به اشتراک می گذاریم. .
هدیه دادن
با Combin Scheduler میتوانید پستها، داستانها، پستهای مجدد را برنامهریزی کنید، پیوندی در بیو اضافه کنید که درست زمانی که پست منتشر میشود در آنجا نشان داده شود، و بسیاری موارد دیگر! این ابزار کاملا رایگان است و هیچ هزینه پنهان یا دوره آزمایشی ندارد.
این مشابه نکته قبلی است: هنگام راه اندازی فروش هالووین، جمعه سیاه یا کریسمس، یک هشتگ اختصاص داده شده به محتوای متمرکز بر این معامله ایجاد کنید. سپس مخاطبان شما به راحتی آن پست ها را با اطلاعات تخفیف ها و فروش پیدا می کنند، بنابراین DM های شما را با سوالات مشابه بمباران نمی کنند.
این به مخاطبان شما کمک می کند تا در صورت علاقه مندی به کمپین، به راحتی در محتوا حرکت کنند و این پست ها را کشف کنند. این به شما کمک زیادی خواهد کرد زیرا به شما امکان می دهد پست ها را به سرعت پیدا کنید و عملکرد آنها را جدا از سایر محتواها پیگیری کنید.
برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر و ایجاد جامعه ای پیرامون برند خود، هشتگ برندی را بیابید که مختص شرکت شما است. آن را به بیو خود اضافه کنید و از فالوورهای خود بخواهید هر بار که محتوایی را با ذکر نام شما ایجاد می کنند، شما را با این هشتگ تگ کنند. این به شما امکان می دهد نام تجاری خود را بسازید و منبعی بی پایان از محتوای قابل اعتماد داشته باشید که می توانید در استراتژی بازاریابی خود از آن استفاده کنید.
هنگامی که یک محصول، خدمات، کمپین بازاریابی یا همکاری با یک تأثیرگذار یا نام تجاری جدید راه اندازی می کنید، مطمئناً می خواهید تا آنجا که ممکن است افراد زیادی در مورد آن بدانند. جدا از راه های تبلیغاتی دیگر، مانند تبلیغات هدفمند، ارسال منظم محتوا، فعال بودن با Reels و داستان ها، می توانید یک هشتگ مخصوص این کمپین ایجاد کنید و همه چیز را با این هشتگ پست کنید.
هر یک از انواع محتوای خود را با یک هشتگ مشخص تگ کنید و لیستی از آنها را در پست های پین شده یا نکات برجسته خود ایجاد کنید تا به مردم اطلاع دهید از کدام هشتگ استفاده کنند. بنابراین، اگر مردم هنگام جستجوی چیزی که در آنجا دیده اند به صفحه شما مراجعه کنند، به سرعت پست را پیدا خواهند کرد.
راه حل های Combin را به صورت رایگان امتحان کنید تا بازاریابی اینستاگرام خود را تقویت کنید