چرا یک رهبر سخاوتمندتر، کسب و کار موفق تری ایجاد می کند
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
این یک تصور رایج از فرهنگ شرکت است. تصاویری از استارتآپهای مد روز با مزیتهایی مانند سواگ، میانوعدههای رایگان و غلافهای چرت اغلب به ذهن میرسد – صحنهای که یادآور روزهای اولیه Google است. با این حال، برای ما در Market Veep، ارزش “سخاوتمندانه دادن” در ابتدا به طور رسمی بخشی از اخلاق اصلی ما نبود. تا چند سال از سفر رشد ما نگذشته بود که متوجه شدیم چیزی مهم از دست رفته است.
در اینجا این است که چگونه ما به این درک رسیدیم: تجربیات استخدام. چند نفر را سوار کردیم. به سرعت آشکار شد که تمایل آنها به سخاوت – چه با زمان، دانش یا حمایت از همکاران و مشتریان – از انتظارات ما کمتر بود. این به یک مکالمه دائمی تبدیل شد و ما مدام فکر می کردیم، “آیا این نباید معیاری باشد که مردم چگونه با یکدیگر کار می کنند؟” نمی توان انکار کرد که ارزش های آنها تا حد زیادی با ارزش های شرکت متفاوت است. این آنها را به افراد بدی تبدیل نکرد، اما آنها با فرهنگ شرکت مناسب نبودند. آن زمان بود که به ما ضربه زد: ما نیاز داشتیم که “سخاوتمندانه دادن” را به طور رسمی یک ارزش اصلی بسازیم. اکنون در کل اکوسیستم ما در هم تنیده شده است..
یکی از سوالات مورد علاقه من در مصاحبه این است: “آخرین کار خوبی که یک نفر برای شما انجام داده است – و از طرف دیگر، آخرین کار خوبی که برای روشن کردن روز دیگران انجام داده اید چیست؟” برخی از چیزهایی که مردم گفته اند که باعث شد قلب من سه اندازه شود:
- برای همسایه بیمارشان سوپ خانگی درست کردند.
- برای هم اتاقی خود ناهاری آوردند که در خانه فراموش کرده بودند.
- زمانی را با پدربزرگ و مادربزرگ سالخورده خود صرف نظافت خانه خود کردند.
- اختصاص زمان به پناهگاه محلی
برای من، این در مورد ژست های بزرگ نیست. این در مورد جزئیات کوچک، انباشته شدن بسیاری از “مراقبت های” کوچک است که به تجسم مهربانی و ارائه آزادانه آن می افزاید. مشابه سالگردها، تولدها و تعطیلات، آنها چند بار در سال می آیند – اما آیا اگر هر روز شبیه تولد شما باشد، احساس خاصی نمی کنید؟ بسیاری از شرکت هایی که با آنها صحبت می کنیم می گویند من دوست دارم این کار را انجام دهم، اما بودجه ای برای آن ندارم. من یک راز را به شما می گویم: موضوع پول نیست.
وقتی بودجه نداشتیم کارهایی از قبیل:
- بادکنک های لبخند در روز قدردانی از کارمندان روی صندلی همه به عنوان یک سورپرایز وقتی وارد می شوند.
- یادداشت های آن را روی رایانه های خود پست کنید.
- مرخصی پولی روز تولدتان را بردارید.
- دوچرخه سواری در اطراف مجتمع.
- نقاشی کدو حلوایی.
- مسابقه هالووین.
- کارت های روز ولنتاین به عنوان یک تیم برای افرادی که در مرکز سالمندان زندگی می کردند.
زیبایی آن در اینجاست: بسیاری از اوقات، این چیزهای رایگان یا حداقل هزینههایی است که مردم در نهایت به آنها ارزش بیشتری میدهند، پیوندهای عمیقتری با آنها پیدا میکنند و از آنها خاطره میسازند. تصور اشتباه بزرگی در مورد پس انداز کردن برای انجام یک تا دو کار بزرگ وجود دارد تا به تیم خود نشان دهید که آنها را دوست دارید، اما همیشه به آن فکر کنید، ماه ها متوالی، بدون اینکه به آنها بگویید که برایتان مهم است. آیا هر روز به فرزندان خود نمی گویید که آنها را دوست دارید؟
اکنون، همه چیز نسبت به قبل از همه گیری متفاوت است. ما یک دفتر فیزیکی داشتیم، بنابراین آسمان حد بود. وقتی همهگیری اتفاق افتاد، یک تکامل کاملاً جدید بود، و یاد گرفتیم چگونه یک تیم بسازیم، شادی ایجاد کنیم و سخاوتمندانه به آنها هدیه کنیم، بدون اینکه بتوانیم چیزی به آنها بدهیم. همچنین مانع جدیدی برای اندازه گیری شادی از طریق صفحه نمایش کامپیوتر معرفی کرد. وقتی بتوانید زبان بدن را شخصا بخوانید، متوجه شوید که در طول روز ساکتتر هستند یا نه، بسیار آسانتر است، اما وقتی شروع به استخدام در سراسر کشور کردیم، این کار را به یک چالش تبدیل کرد. این بیماری همه گیر به ما چیزهای زیادی در مورد سخاوت و قدردانی آموخت. همانقدر که یکی از چالشبرانگیزترین دوران من به عنوان یک رهبر بود، دورهای بود که بیشترین آموزش را به من داد. من شخصیت شگفت انگیز مردم و قدرت ذهنی آنها را دیده ام. توانایی آنها در پیوند با یکدیگر برای یافتن راه حل برای مشکلات دشوار. مهربانی آنها در هنگام گفتگوهای دشوار. روحیه بخشش آنها زمانی که سازمان ها به سختی برای خودشان کافی بودند اما همچنان به حمایت از دیگران ادامه می دادند.
حتی زمانی که مطمئن نبودیم چه اتفاقی خواهد افتاد، قول دادیم سخاوتمندانه به بخشش ادامه دهیم زیرا مهربانی همیشه پیروز است. یک نفر همیشه وضعیت بدتری دارد، مشکلات بیشتری دارد و به چیزی نیاز دارد که شما ممکن است روزانه آن را بدیهی بدانید. بخشش سخاوتمندانه به ما کمک می کند فروتن بمانیم و بر نیازهای دیگران بیش از نیازهای خود تمرکز کنیم. این به ما یادآوری می کند که ما خوش شانس هستیم.
- الان چه شکلی است
- ساعت های انعطاف پذیر
- 45 روز مرخصی در سال.
- تعطیلات و پاداش برای طول عمر.
- جمعه های نیم روز.
- کوکیها در نامه برای لحظههای کانونی.
- مسابقه 401k.
- سوگواری.
- زمان شخصی
- ساعت خوش جمعه ها
- مرخصی داوطلبانه با حقوق
- پزشکی، دندانپزشکی، چشمی.
- بیمه عمر.
- خدمات حامی سلامت
- کمک هزینه کار از خانه.
- آموزش و گواهینامه های پولی.
- مدیتیشن به عنوان یک تیم قبل از شروع روز.
این همیشه در مورد هدایا نیست – همچنین در مورد درک مکان کسی در زندگی است. تیم شما برای کمک به یکدیگر و شرکت ظاهر می شود، اما این عامل محرک زندگی آنها نیست. وقتی کسی را میبینید که در حال تلاش است، گفتن این جمله تأثیرگذارتر است: “هی، چطور میتوانم کمک کنم؟ به نظر میرسد که کارهای زیادی انجام میدهی. این فقط کار است. ما جراح قلب نیستیم. لطفاً آفلاین شوید و از XYZ مراقبت کنید. ” ما افرادی را داشتهایم که میخواهند یک روز پس از فوت یکی از اعضای خانوادهشان بیایند، از تعطیلات خانوادگی خود کار کنند یا از بیمارستان در جلسات شرکت کنند. به زمان، سلامت روان و مرزهای تیم خود احترام بگذارید و از آنها محافظت کنید. سخاوتمندانه به آنها بپردازید، و آنها نیز سخاوتمندانه به شرکت، تیم و مشتریان شما می دهند. حامی آنها باشید حتی زمانی که فکر می کنند کار مهمتر است.
آیا فکر کرده اید که تیم شما برای داشتن یک زندگی سخاوتمندانه به چه چیزی نیاز دارد؟ چه چیزی باعث می شود آنها احساس قدردانی کنند؟ چگونه شرکت شما می تواند روابط عمیق تری ایجاد کند و به آنها کمک کند بهترین زندگی خود را داشته باشند؟ به لحظاتی در زندگی خود فکر کنید که در آن بیشترین توجه، حمایت و در نهایت قدردانی را بیشتر احساس می کردید. زیرا هیچ کس هرگز نمی گوید: “من می خواهم جایی کار کنم که در آن احساس قدردانی نکنم.” سپس، یک قدم جلوتر بروید و از تیم خود بپرسید. دیالوگ را شروع کنید و از اینکه ایده ها چقدر خلاقانه و متفکرانه خواهند بود شگفت زده خواهید شد. تمرکز خود را روی بخشش سخاوتمندانه نگه دارید، و نمی توانید اشتباه کنید.
https://www.entrepreneur.com/leadership/why-being-a-more-generous-leader-will-create-a-more/474826