چرا باید در این فصل تعطیلات روی کارمندان و جامعه خود سرمایه گذاری کنید؟

چرا باید در این فصل تعطیلات روی کارمندان و جامعه خود سرمایه گذاری کنید؟

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

تعطیلات نزدیک است، و با هجوم خریداران و درخواست‌های مرخصی از سوی کارمندان، این زمان اغلب شلوغ‌ترین زمان سال برای مشاغل است. برای صاحبان مشاغل می تواند چالش برانگیز باشد که اولویت های فروش خود را در میان آماده شدن برای سال پیش رو متعادل کنند، اما فصل هدیه دادن نیز فرصتی عالی برای صاحبان مشاغل است تا تأثیر مثبت بگذارند.

سرمایه گذاری روی کارمندان و جامعه محلی راه بسیار خوبی برای تقویت کسب و کار شما برای پایان سال است، زیرا می تواند به بهبود روحیه محل کار، افزایش وفاداری مشتریان و آماده سازی کسب و کار شما برای موفقیت در سال جدید کمک کند. از آنجایی که صاحبان مشاغل به دنبال ورود به روح تعطیلات هستند، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانند از طریق کسب و کار خود در این فصل به آنها برگردند.

مطالب مرتبط: 7 روش ساده برای تشکر از کارمندان در این فصل تعطیلات

روی کارمندان خود سرمایه گذاری کنید

بر اساس گزارش اخیر Spotlight صاحبان مشاغل زنان و اقلیت های بانک آمریکا، 63 درصد از صاحبان مشاغل ایالات متحده در حال برنامه ریزی برای گسترش کسب و کار خود در سال آینده هستند و بیش از نیمی از آنها قصد دارند در 12 ماه آینده استخدام کنند. کارمندان بخش مهمی از عملیات تجاری هستند و این بر عهده صاحبان مشاغل است که اطمینان حاصل کنند که فرهنگ و روحیه محل کار آنها در طول تلاش های توسعه آنها حمایت می شود. فرهنگ موجود کسب و کار خود و اینکه چگونه نیازهای کارکنان در حال حاضر برآورده شده و در کنار نیازهای تجاری اولویت بندی شده است را ارزیابی کنید. از آنجا، استراتژی های بالقوه را برای از بین بردن شکاف ها ترسیم کنید.

در طول فصل تعطیلات شلوغ، راه هایی را برای کاهش فشار کارکنان با ایجاد تغییرات کوچک در برنامه ریزی در نظر بگیرید. این می تواند تأثیر زیادی برای کارمندان داشته باشد، به ویژه آنهایی که والدین هستند و ممکن است مراقبت از کودک را در طول تعطیلات زمستانی از مدرسه متعادل کنند. افزایش ارتباطات، برنامه‌ریزی شفاف و ارائه گزینه‌های کاری انعطاف‌پذیر، در صورت امکان، می‌تواند استرس‌های کارکنان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

بر اساس گزارش بانک آمریکا، فراتر از تغییرات عملیاتی، 83 درصد از صاحبان مشاغل در آموزش سرمایه گذاری می کنند و ارزشی را که کارمندانشان در برنامه هایی مانند آموزش در محل و مربیگری می بینند، تشخیص می دهند. برای کارکنان علاقه مند به رشد شغلی، فرصت های توسعه حرفه ای راهی عالی برای تقویت استعدادهای موجود و افزایش ماندگاری است.

برنامه‌های فرهنگ محل کار مانند گروه‌های منابع کارمند نیز می‌توانند محیط مثبتی را برای کارکنان تقویت کنند – به‌علاوه پرورش کارکنان دوستانه، تعاملات با مشتری را به عنوان یک مزیت اضافی بهبود می‌بخشد. استراتژی های متعددی وجود دارد که صاحبان کسب و کار می توانند برای بهبود محل کار اجرا کنند. شناخت کارکنان خود و شناخت نیازهای آنها برای اطمینان از پرسنل و رونق کسب و کار شما کلیدی است.

به جامعه خود متصل شوید

علاوه بر کارمندان شما، برای صاحبان مشاغل نیز مهم است که از روابط مکملی که با جوامع خود دارند قدردانی کنند. هنگامی که یک جامعه از صاحبان مشاغل محلی خود حمایت می کند، آن مشاغل رشد می کنند و به نوبه خود می توانند در جامعه سرمایه گذاری مجدد کنند، شغل ایجاد کنند و اقتصاد محلی را تقویت کنند. این یک حلقه بازخورد مثبت از حمایت متقابل ایجاد می کند که برای رشد بلندمدت جامعه بسیار مهم است.

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند راه‌های مختلفی را برای بازپرداخت به جوامع خود جستجو کنند، مانند کمک مالی به سازمان‌های غیرانتفاعی محلی، حمایت مالی از رویدادها و برنامه‌های اجتماعی، و ارائه تخفیف‌های ویژه ساکنان. کارگاه‌های اطلاعاتی، جشن‌های فصلی و طرح‌های داوطلبانه کارکنان تنها نمونه‌هایی از این هستند که چگونه صاحبان کسب‌وکار می‌توانند مشارکت جامعه را تقویت کنند تا به مردم کمک کنند تا فراتر از محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهد، با کسب و کار خود ارتباط شخصی برقرار کنند.

سعی کنید با سایر مشاغل محلی نیز ارتباط برقرار کرده و شریک شوید – نه تنها تأیید جمعی می تواند حضور شما را در جامعه تقویت کند، بلکه می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها شود که می تواند مجدداً در تجارت سرمایه گذاری شود. برای مثال، می‌توانید برای کاهش هزینه‌های خاص خود و صاحبان کسب‌وکار همسایه‌تان، در تقسیم هزینه شرکت کنید. چه برای پرداخت هزینه های برنامه های مراقبت های بهداشتی شریک باشید، چه منابع و منابع را به اشتراک بگذارید یا برای مشتریان همپوشانی تخفیف ارائه دهید، کار با سایر مشاغل می تواند بسیار سودمند باشد و صرفه جویی در هزینه می تواند به هر صاحب کسب و کار کمک کند تا قیمت ها را برای مشتریان خود منصفانه نگه دارد.

مطالب مرتبط: 4 روشی که شرکت شما از پس دادن سود می برد

بده و پس بگیر

سرمایه گذاری روی کارمندان و جامعه شما سرمایه گذاری در کسب و کار شماست. مصرف‌کنندگان امروزی از کسب‌وکارهایی که با ارزش‌های آن‌ها همسو هستند قدردانی می‌کنند، بنابراین ابراز مراقبت از جامعه شما راهی قدرتمند و سودمند برای افزایش اعتبار برند و افزایش وفاداری مشتری است.

با سرمایه گذاری در جامعه خود، می توانید کارکنان را تشویق کنید که به شرکت خود افتخار کنند، زیرا می دانند که این کار تأثیر مثبتی بر جامعه اطراف آنها ایجاد می کند. این انرژی، همراه با پیشرفت هایی در برنامه ریزی و آموزش کارکنان، کسب و کار شما را به عنوان بهترین مکان برای کار تبدیل می کند.

همانطور که کسب و کار خود را برای موفقیت در سال 2025 قرار می دهید، این حرکت را با حمایت و توانمندسازی کارکنان و جامعه خود شروع کنید. بازپرداخت یک برد-برد است که رشد داخلی و خارجی را برای موفقیت بلندمدت تقویت می کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/why-you-need-to-invest-in-your-employees-and-community-this/483564

دیدگاهتان را بنویسید