چرا اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای کارآفرینان است؟

بنابراین چگونه می‌توانید نمایه کسب‌وکار خود را در اینستاگرام بالا ببرید؟ در اینجا سه ​​امکان منحصر به فرد است که اینستاگرام برای کارآفرینان ارائه می دهد.

مطالب مرتبط: 7 راه برای افزایش اکانت اینستاگرام کسب و کار شما

3. فروش خود را افزایش دهید

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

اما این تبلیغات می تواند یک شمشیر دولبه باشد. حساسیت در پیام رسانی در اینستاگرام مهم است و گاهی اوقات برندها در تلاش برای مرتبط بودن از حد خود فراتر می روند. اگر می خواهید با مشتریان خود در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، پیشنهاد می کنم روی شفافیت، محصول و اصالت خود تمرکز کنید.

2. شبکه خود را بسازید

به عنوان مثال، وقتی با یکی از دوستان کارآفرینم صحبت کردم، او بر اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارش تاکید کرد، زیرا تعداد فالوورهای زیادی که دارد و وضعیتی که با این فالوورهای زیاد همراه می شود. او تنها نیست: تعداد زیادی از مشتریان من تا 70 درصد از فروش خود را در اینستاگرام به دست آورده اند.

مشتریان ما تعداد سرنخ های خود را تا 1000 درصد افزایش داده اند و این تصادفی نیست. اگر محصول یا خدماتی را می فروشید – حتی در فضای B2B – مصرف کنندگان می خواهند بدانند که فردی پشت محصول وجود دارد که مایل است مهر تایید خود را به آن بدهد. به همین دلیل است که آمازون و سایر خرده فروشان آنلاین به خود می بالند که چهره دوستانه ای برای مشتریان نشان می دهند: اگر دیدید که آنها به محصول اعتقاد دارند، احتمالاً شما نیز چنین خواهید کرد.

کارآفرینان اغلب پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی را به دلیل تفاوت در رویکرد آنها به کسب و کار به طور متفاوتی قضاوت می کنند. سنت‌گرایان می‌توانند ریسک گریز باشند و تردید داشته باشند که سرمایه‌گذاری زمان و پول برای ساختن یک پروفایل در پلتفرم‌های جدیدتری مانند اینستاگرام ارزش آن را دارد. با این حال، من معتقدم که اینستاگرام آینده تجارت است و من تنها نیستم.

مطالب مرتبط: چگونه تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهیم

1. به مشتریان خود نگاهی به زندگی خود بدهید

اکنون، اینستاگرام و پلتفرم‌هایی مانند آن، تقریباً کارت ویزیت همه را، درست در جیب شما، به شما می‌دهند. تا زمانی که شخصی که می خواهید با او صحبت کنید حساب کاربری دارد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به نمایه او بروید و یک پیام سریع برای او ارسال کنید و او را به ناهار یا قهوه دعوت کنید. اغلب، تاجران با سابقه از فرصتی برای راهنمایی یک کارآفرین همکار (و دریافت یک وعده غذایی رایگان) استفاده می کنند. شما هرگز نمی دانید که یک پیام ساده به کجا می تواند منجر شود.

هیچ پیوندی در Instagram Checkout وجود ندارد، به این معنی که شما مجبور نیستید یک برگه مرورگر را باز کنید یا از محصولی که می‌خواهید بخرید دور شوید. فرآیند خرید کوتاه و شیرین است و مانند تقریباً همه چیز در اینستاگرام، استفاده از رابط کاربری دلپذیر است.

اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر تصویر است، به این معنی که آنچه در نمایه خود قرار می دهید بر درک مشتریان و شرکای شما از شما تأثیر می گذارد. این یک فرصت بزرگ برای نمایش چیزهایی است که در زندگی حرفه ای و شخصی شما بیشترین اهمیت را دارند.

به طور مشابه، پست‌های مبتنی بر مکان که فالوورهای شما را زمانی که در شهر هستید نشان می‌دهند، می‌توانند فرصت‌های خوبی باشند. به عنوان مثال، یک پست با برچسب جغرافیایی ساده از یک اتصال مهم در شهر شما می تواند فرصت ارتباط با آن شخص را باز کند.

اینستاگرام همچنین ابزار قدرتمندی برای تعامل با کارآفرینان دیگر است. در گذشته، کارآفرینان مجبور بودند برای ایجاد شبکه به تعاملات تصادفی با افراد با نفوذ اعتماد کنند – کارت ویزیت را به خاطر دارید؟

شاید برای هر کارآفرینی بسیار مهم این باشد که اطمینان حاصل شود که کسب و کار فروش مورد نیاز برای بقا را دریافت می کند. اینستاگرام در این زمینه پتانسیل منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند و میلیون‌ها نفر از آن برای تحقیق در مورد خریدها و دیدن محصولاتی که «در طبیعت» استفاده می‌شوند، استفاده می‌کنند.

وقتی صحبت از فروش در اینستاگرام می شود، یک ویژگی مهم وجود دارد که همه کارآفرینان باید بدانند. Instagram Checkout که در سال 2019 راه اندازی شد، به کاربران اجازه می دهد محصولات را مستقیماً از این برنامه خریداری کنند. و با توجه به نرخ تعامل بیشتر از حد متوسط ​​اینستاگرام و تعداد کاربران، این قابلیتی است که نمی توانید نادیده بگیرید.

تحقیقات به طور مداوم نشان می دهد که مشتریان نه تنها به محصول یا خدماتی که کسب و کار می فروشد بلکه به داستانی که می گوید اهمیت زیادی می دهند. در مورد آن فکر کنید: اکنون دو فیلم پردرآمد درباره زندگی و کار استیو جابز، بنیانگذار اپل وجود دارد. یک فیلم درباره مارک زاکربرگ، خالق فیس‌بوک، یک مجموعه تلویزیونی درباره آغاز برنامه اشتراک‌گذاری سواری Uber، دیگری درباره آغاز فعالیت‌های زنجیره‌ای فست فود مک دونالد و تعداد بی‌شماری دیگر وجود دارد. مصرف کنندگان دوست دارند داستان های داخلی برندهای مورد علاقه خود را بیاموزند.

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار کوچک یا متوسط ​​شما می شود، به خصوص در بخش های B2C، واقعیت ها واضح است: اینستاگرام ابزاری کلیدی برای ایجاد ارتباطات معنادار و رشد کسب و کار شما به روش های مختلف است.

این دو هدف به طور ناگسستنی به هم مرتبط هستند. مشتریان خواهان یک رابطه شخصی با شما به عنوان سفیر اصلی برند شما هستند – این به آنها کمک می کند محصول یا خدمات شما را در زندگی خود تصور کنند و به آنها اجازه می دهد بدانند که شخصی که در پشت کسب و کار است به کاری که انجام می دهد اعتقاد دارد.

استراتژی های کسب و کار، مشاوره کارآفرینی و داستان های الهام بخش همه در یک مکان هستند. جدید را کاوش کنید کتابفروشی کارآفرین.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/why-instagram-is-a-powerful-tool-for-entrepreneurs/428297

با استفاده از اینستاگرام برای ورود مشتریان به دنیای شما، فرصت های بی حد و حصری را برای ارتباطات معنی دار و موفقیت مستمر سرمایه گذاری خود باز می کنید. فراموش نکنید که به بخش تولید محتوا توجه ویژه ای داشته باشید، در مورد استراتژی اینستاگرام خود فقط روی تبلیغات پولی تمرکز نکنید.

مطالب مرتبط: آیا رسانه های اجتماعی واقعا برای کسب و کار شما مهم هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید