سهشنبه: نگاهی گذرا از یک قسمت آینده را به اشتراک بگذارید
به اشتراک گذاشتن خنده دارترین و جذاب ترین نکات برجسته از مصاحبه با مهمانان خود یک راه عالی برای تبلیغ برنامه شما است. از ابزاری مانند Canva برای ایجاد گرافیک بصری جذاب استفاده کنید که دارای یک نقل قول یا برجسته کردن یک نکته کلیدی از قسمت است.
دوشنبه: نقل قول یا گزیده ای از قسمت گذشته را به اشتراک بگذارید
جمعه: یک جلسه پرسش و پاسخ با یک مهمان یا شنونده میزبانی کنید
دوشنبه: تصویر یا ویدیوی تیزر قسمت پادکست آینده را به اشتراک بگذارید
اگر برای تولید محتوا برای اینستاگرام مشکل دارید، چند ایده را در زیر دنبال کنید.
نقل قول ها یا گزیده هایی از قسمت های پادکست را به اشتراک بگذارید
استوری های اینستاگرام و Reels به شما امکان می دهند محتوای سریع و جذابی را به اشتراک بگذارید که می تواند شنوندگان را جذب کند. از استوری های اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن لحظات پشت صحنه یا مسخره کردن قسمت های آینده استفاده کنید. همچنین میتوانید از حلقههای اینستاگرام برای ایجاد ویدیوهای کوتاه برای تبلیغ پادکست خود استفاده کنید. خلاق باشید و از موسیقی، ترانزیشن ها و هشتگ ها استفاده کنید تا حلقه های خود را متمایز کنید.
یکی از سادهترین و در عین حال مؤثرترین راهها برای تبلیغ پادکست خود در اینستاگرام، قرار دادن پیوندی به فهرست پادکست خود در بیو است. دلیل اهمیت آن این است که اینستاگرام در درجه اول یک پلت فرم بصری است که تصاویر را بر روی متن به نمایش می گذارد. در نتیجه، لینکهای مستقیم به سایتها یا پلتفرمهای خارجی محدود میشوند. بیوگرافی شما یکی از معدود بخش هایی است که می توانید یک پیوند قابل کلیک را به اشتراک بگذارید، که این موضوع اهمیت قرار دادن پیوند به وب سایت پادکست خود را بیش از پیش اهمیت می دهد. با انجام این کار، می توانید دسترسی شنوندگان بالقوه به پادکست خود را آسان تر کنید و شانس بررسی و اشتراک آن ها را افزایش دهید.

🎙 هفته دوم:
با اشتراکگذاری عکس یا ویدیویی که آنچه را که شنوندگان میتوانند انتظار شنیدن آن را داشته باشند برجسته میکند، قسمتهای آینده پادکست خود را اذیت کنید. از این فرصت برای ایجاد سر و صدا و ایجاد انتظار برای انتشار اپیزود استفاده کنید. علاوه بر این، عکسها یا ویدیوهای پشت صحنه فرآیند تولید پادکست را به اشتراک بگذارید. این به شنوندگان نگاهی اجمالی به کارهایی که برای ایجاد پادکست انجام میشود میدهد و باعث میشود آنها احساس ارتباط بیشتری با برنامه داشته باشند.
#4. با سایر پادکسترها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام همکاری کنید
🎙 هفته اول:
💡در راهنمای خود در مورد تکنیکهای پیشرفته Reels، نحوه ارتقای قرقرههای خود را به سطح بعدی به اشتراک میگذاریم.
#6. از هشتگ ها و برچسب های جغرافیایی مرتبط برای افزایش قابلیت کشف استفاده کنید
چهار شنبه: نقل قول یا گزیده ای از قسمت گذشته را به اشتراک بگذارید
پنج شنبه: یک جایزه یا مسابقه برای تعامل با فالوورها برگزار کنید
همکاری با سایر پادکستها یا اینفلوئنسرهای اینستاگرام میتواند به شما در دستیابی به مخاطبان جدید کمک کند. شراکت با شخصی را در نظر بگیرید که مخاطبان مشابه شما دارد و پادکست های یکدیگر را تبلیغ کنید. از طرف دیگر، میتوانید از اینفلوئنسرها دعوت کنید تا مهمان پادکست شما شوند و آنها میتوانند قسمتهای خود را در حسابهای اینستاگرام خود تبلیغ کنند.
#5. از استوری ها و حلقه های اینستاگرام استفاده کنید
بیایید در مورد استراتژی هایی که می توانید برای جذب کاربران اینستاگرام به پادکست خود استفاده کنید، صحبت کنیم.
#1. یک حساب اینستاگرام اختصاصی برای پادکست خود ایجاد کنید
پنج شنبه: عکس یا ویدیوی یک مهمان یا میزبان را به اشتراک بگذارید
💡نکته: هر بار که پست یا داستانی را به اشتراک می گذارید که قسمت جدیدی را اعلام می کند، این کار را با Combin Scheduler انجام دهید، زیرا این برنامه ریز محتوای رایگان اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که هنگام اشتراک گذاری یک پست یا یک استوری، به طور خودکار یک لینک جدید را در بیو خود آپلود کنید. بنابراین، هر بار که یک قسمت جدید را در اینستاگرام اعلام می کنید، نیازی به تغییر دستی آن ندارید.
#3. تیزرهای قسمت های جدید و عکس های پشت صحنه را به اشتراک بگذارید
تبلیغ پادکست ها در اینستاگرام برای سازندگان ضروری است، زیرا مخاطبان زیادی را فراهم می کند و فضایی را برای دستیابی به شنوندگان بالقوه فراهم می کند. اینستاگرام بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد که آن را به مکانی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید تبدیل کرده است.
دوشنبه: عکس ها یا ویدیوهای پشت صحنه فرآیند تولید پادکست را به اشتراک بگذارید
🎙 هفته سوم:
اولین قدم در تبلیغ نمایش خود در اینستاگرام، ایجاد یک حساب کاربری اختصاصی برای آن است. این صفحه باید یک نام کاربری و تصویر نمایه منحصر به فرد داشته باشد که نمایش شما یا شما را به عنوان میزبان نشان دهد. از نام پادکست خود به عنوان دسته خود استفاده کنید تا افراد به راحتی شما را پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که یک بیوگرافی که پادکست شما را توصیف می کند و پیوندی به وب سایت یا پلت فرم گوش دادن ترجیحی شما ارائه می دهد، اضافه کنید.
💡مشاوره تیم طراحی ما را در مورد نحوه ایجاد تصاویری شگفت انگیز در اینستاگرام، حتی اگر طراح هستید، دریافت کنید.
میزبانی هدایا یا مسابقات می تواند به افزایش تعامل با فالوورهای شما و جذب شنوندگان جدید کمک کند. میتوانید کالاهای مرتبط با پادکست خود مانند تیشرت، برچسب یا لیوان را هدیه دهید. با تگ کردن دوستان خود یا به اشتراک گذاری پست خود، افراد را تشویق کنید که در این جایزه شرکت کنند.
#8. در دیگر پلتفرمها و وبسایتهای رسانههای اجتماعی تبلیغ متقابل کنید
به اشتراک گذاری افکار و نظرات شنوندگان می تواند به ایجاد اعتبار برای پادکست شما و جذب شنوندگان جدید کمک کند. اسکرین شات های نظرات مثبت را به اشتراک بگذارید یا بازخورد مخاطبان را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
میزبانی پخش زنده اینستاگرام
وقتی صحبت از تبلیغ پادکست می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد دایرکتوری های پادکست مانند Spotify یا Apple Podcasts هستند. گاهی اوقات یوتیوب، زیرا به شما امکان می دهد پادکست های ویدیویی را در آنجا به اشتراک بگذارید. در حالی که اینستاگرام اغلب آخرین گزینه است. اما این پلتفرم پتانسیل بسیار زیادی برای داستان نویسان صوتی دارد، حتی اگر اینستاگرام عمداً برای محتوای صوتی طراحی نشده باشد. در این بین، اگر میخواهید نمایش خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید، اینستاگرام ارزش وقت گذاشتن را دارد. در اینجا دلیل آن است.
اشتراکگذاری عکسها و ویدیوهای مهمانان و مجریان مشترکتان میتواند به شما در ایجاد پیوند شخصی بین برنامه و شنوندگان کمک کند. یک عکس یا ویدیو از میزبان در حال ضبط یک قسمت یا نگاهی به پشت صحنه در آماده شدن مهمان برای مصاحبه آپلود کنید.
نگاهی اجمالی از قسمت های آینده را به اشتراک بگذارید
در اینجا یک طرح نمونه وجود دارد که می توانید بر اساس پادکست، مخاطبان و برنامه بارگذاری پادکست خود سفارشی کنید:
چهار شنبه: یک مقاله خبری مرتبط یا روند صنعتی مرتبط با موضوع پادکست را به اشتراک بگذارید
تبلیغ پادکست خود در اینستاگرام نیز می تواند به شناخت و اعتبار برند کمک کند. با به اشتراک گذاشتن لحظات پشت صحنه، بازخورد شنوندگان و مصاحبه های مهمان، می توانید پادکست خود را انسانی کنید و هویت برندی قوی ایجاد کنید که با مخاطبان شما طنین انداز شود.
🎙 هفته چهارم:
شنبه: عکسها یا ویدیوها را از یک رویداد یا ملاقات زنده به اشتراک بگذارید
اینستاگرام به شما کمک می کند تا یک انجمن در اطراف پادکست خود ایجاد کنید. با استفاده از این پلتفرم برای تعامل با شنوندگان، می توانید دنبال کننده وفاداری ایجاد کنید و حس تعلق را برای مخاطبان خود ایجاد کنید. در اینستاگرام، میتوانید با سایر پادکستها یا اینفلوئنسرها همکاری کنید و محتوای یکدیگر را برای دستیابی به مخاطبان جدید تبلیغ کنید.
یکشنبه: یک حلقه اینستاگرام با محتوای قسمت آینده خود ارسال کنید.