مسابقه امسال سه گزینه برای ارسال دارد: یک “پیست کارشناسی” که برای دانشجویان مقطع کارشناسی باز است، یک “مسیر متریک” که از داده های اولیه برای ارزیابی عملکرد تیم یا بازیکن استفاده می کند، و یک “مسیر ارائه مربی” که داده های طراحی شده برای مربیان را تجزیه و تحلیل می کند. .
نکاتی برای Big Data Bowl در NFL
لوپز گفت: «نه تنها ایدهها را دریافت میکنیم، بلکه مجموعهای از کارکنان تحلیلی با استعداد را نیز دریافت میکنیم که میتوانند برای تیمها کار کنند. زیرا نه تنها دفتر لیگ این ایدهها را میخواهد، بلکه تیمها نیز این ایدهها را میخواهند.»
برنده مسابقه 2024، مت چانگ، در مورد اینکه چگونه او و تیمش جایزه برتر را در Medium به خانه بردند، نوشت و نکات متعددی از جمله تأیید نتایج خود را به دو روش مختلف ارائه کرد و “مطمئن شوید که نوشته شما به “پس چی پاسخ می دهد” ؟ سوال.” نوشتههای او همچنین شامل نمونههایی از اسلایدهای خاص است که تیمش برای برنده شدن همه آنها استفاده کرده است.
مرتبط: این تیم NFL متعلق به طرفداران است – در اینجا هزینه سهام و آنچه مالکیت به شما می دهد
لیگ روز چهارشنبه اعلام کرد که “Big Data Bowl”، مسابقه ای برای تولید آمار که در آن رقبا داده های فوتبال را تجزیه و تحلیل می کنند تا معیارهایی تولید کنند که می تواند به تیم ها در زمین کمک کند، برای هفتمین سال بازگشته است. مسابقه از روز دوشنبه آغاز شد و ارسال نهایی در تاریخ 6 ژانویه 2025 است.
مایک لوپز، مدیر ارشد دادهها و تجزیه و تحلیل فوتبال برای NFL، به CNBC گفت: یک مسابقه NFL وجود دارد که هیچکس واقعاً درباره آن نمیداند، اما “هرکسی که توپ را بلد باشد یا بتواند کدنویسی کند، شانس دارد.”
لوپز افزود: «این تقریباً مانند یک نمایشگاه علمی است.
این رقابت توسط خدمات وب آمازون پشتیبانی می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد Big Data Bowl اینجا را کلیک کنید.