نحوه برنامه ریزی استوری اینستاگرام [2024 Guide]

فرض کنید در حال عرضه یک محصول جدید هستید. شما در حال اجرای تبلیغات متا هستید، یک ایمیل برای مشترکین خود برنامه ریزی کرده اید و پست هایی در فیدهای اینستاگرام و TikTok خود دارید. برنامه‌ریزی استوری‌های اینستاگرام برای پخش همزمان، تضمین می‌کند که تمام مخاطبان دیجیتال شما پیام یکسانی را در همه کانال‌ها ببینند. هنگامی که شخصی تبلیغ را می بیند، ایمیل خود را بررسی می کند یا در اینستاگرام اسکرول می کند، این تلاش ها پیام شما را تقویت می کند و راه اندازی محصول شما را تقویت می کند.

نحوه برنامه ریزی استوری اینستاگرام با Sprout Social

آیا می‌خواهید در زمان صرفه‌جویی کنید، ثبات را حفظ کنید و در استوری‌ها فعال بمانید، وقتی مخاطبان شما هستند؟ از گردش کار برنامه‌ریزی استوری اینستاگرام Sprout Social برای ساده‌سازی ایجاد و زمان‌بندی محتوا استفاده کنید.

انتشار انواع مختلف داستان ها (مثلاً تبلیغات، پشت صحنه، محتوای تولید شده توسط کاربر) به جذب مخاطبان شما کمک می کند و آنها را به برند شما علاقه مند نگه می دارد. هنگام برنامه ریزی استوری ها از قبل، حفظ یک ترکیب محتوای متعادل بسیار آسان تر است. به شما این امکان را می‌دهد تا برای پوشش دادن همه پایگاه‌های خود کوچک‌نمایی کنید – به جای اینکه فقط برای پست کردن بدون برنامه استراتژیک پست کنید.

برندسازی منسجم را با الگوها حفظ کنید

اما اگر می‌خواهید از Stories به صورت استراتژیک استفاده کنید، نمی‌توانید همیشه در جریان پست قرار دهید. برنامه ریزی محتوای خود از قبل به شما کمک می کند در بهترین زمان ها با تاثیرگذارترین پیام ظاهر شوید. در حالی که این راهنما به شما در انجام این کار کمک می کند، استوری های اینستاگرام تنها بخشی از پازل اینستاگرام هستند. اگر می خواهید صاحب این پلتفرم شوید، باید بیشتر فکر کنید. راهنمای اینستاگرام برای برندهای ما را بررسی کنید تا بازی اینستاگرام خود را تقویت کنید و استراتژی خود را در آینده تضمین کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/schedule-instagram-stories/

دکمه آبی زمان‌بندی در Meta Business Suite's Story Composer.

شروع به برنامه ریزی استوری های اینستاگرام خود کنید

مجموعه داستان Meta Business Suite ویژگی های Share to، Media، Scheduling و Story Preview را نشان می دهد.

  • مرحله 4. یک گزینه زمان بندی برای پست خود انتخاب کنید. کلیک کنید اکنون به اشتراک بگذارید برای انتشار فوری پست خود، برنامه ریزی کنید برای انتخاب دستی تاریخ و زمان آینده برای انتشار پست خود یا زمان های فعال برای به اشتراک گذاشتن استوری خود در زمانی توصیه شده که فالوورهای شما بیشتر فعال هستند.

گزینه های برنامه ریزی فیس بوک و اینستاگرام در استوری کامپوزر Meta Business Suite.

  • مرحله 5. کلیک کنید برنامه ریزی کنید (دکمه آبی در گوشه سمت راست پایین صفحه شما) برای تایید گزینه زمان بندی و انتشار یا زمان بندی پست خود.

طبق گزارش هاروارد بیزینس ریویو، کارگران کمتر از چهار ساعت در هفته را صرف تغییر جهت خود پس از جابه‌جایی بین برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها می‌کنند، یا 9 درصد از کل زمان کار سالانه‌شان. داستان‌های زمان‌بندی به بازاریابان اجازه می‌دهد تا به جای قطع کردن کارهایی که در طول روز برای ارسال پست انجام می‌دهند، روی یک کار تمرکز کنند و در زمان، تلاش و تمرکز آنها صرفه‌جویی کنند.

هماهنگی های زمان بندی ایجاد کنید

از زمان راه اندازی آن در سال 2016، استوری اینستاگرام یک ویژگی محبوب برای بازاریابان رسانه های اجتماعی بوده است. از آنجایی که مارک‌ها فقط 24 ساعت دوام می‌آورند، اغلب با محتوای داستان‌هایشان معتبرتر و خلاقانه‌تر از فید خود عمل می‌کنند. به لطف ویژگی‌های نظرسنجی، سؤال و مسابقه، آنها همچنین برای تعامل در زمان واقعی عالی هستند.

افزودن ابزارهای زمان‌بندی مانند Sprout Social یا Meta Business Suite به فرآیند تولید محتوای Instagram Stories به شما این امکان را می‌دهد که از تمام مزایای این ویژگی سرگرم‌کننده در برنامه زمانی خود بهره ببرید. همچنین به شما کمک می کند تاثیرگذارترین محتوا را در زمان مناسب برای مخاطبان خود ارسال کنید.

در اینجا نحوه برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام، به‌ویژه Stories، با Sprout Social در دسک‌تاپ و موبایل آورده شده است.

نحوه برنامه ریزی استوری اینستاگرام در دسکتاپ با Sprout

  • مرحله 1. را انتخاب کنید نوشتن کادر و نمایه ای را که می خواهید در آن پست کنید انتخاب کنید.
  • مرحله 2. تغییر وضعیت دهید این یک داستان است در
تصاویر آپلود شده در جعبه نوشتن در ابزار زمان‌بندی استوری اینستاگرام Sprout Social.
  • مرحله 3. رسانه را انتخاب کرده و به آن اضافه کنید نوشتن جعبه دسکتاپ، Bynder، Canva، Dropbox یا Google Drive، مطابق با مشخصات زیر:
    • ویدئو:
      • نوع فایل: mp4, .mov
      • حداکثر حجم فایل: 650 مگابایت
      • حداکثر طول: 2 دقیقه و 30 ثانیه
    • تصویر:
      • نوع فایل: jpg, .png
      • حداکثر حجم فایل: 20 مگابایت
  • مرحله 4. اختیاری: برای پاسخگویی بیشتر، یک گردش کار تأیید را در بخش گردش کار انتشار اضافه کنید.
  • مرحله 5. داستان را برنامه ریزی کنید. شما چهار گزینه دارید:
    • تاریخ و زمان انتشار مورد نظر خود را انتخاب کنید
    • یک پیش نویس برای ذخیره در تقویم رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید و بعداً آن را برنامه ریزی کنید
    • استوری را در صف قرار دهید تا به طور خودکار در زمان از پیش تعیین شده پست شود
    • فوراً آن را ارسال کنید تا داستان فوراً منتشر شود
گزینه‌های زمان‌بندی در ابزار زمان‌بندی استوری اینستاگرام دسکتاپ Sprout Social.
  • مرحله 6: کلیک کنید برنامه ریزی یا ارسال کنید. داستان شما اکنون برنامه ریزی شده است و در تقویم انتشار ظاهر می شود.

نحوه برنامه ریزی استوری اینستاگرام در برنامه Sprout iOS

  • مرحله 1. را انتخاب کنید نوشتن کادر و نمایه ای را که می خواهید در آن پست کنید انتخاب کنید.
  • مرحله 2. تغییر وضعیت دهید این یک داستان است در
صفحه آپلود دارایی‌های رسانه در ابزار برنامه‌ریزی استوری اینستاگرام Sprout Social در iOS.
  • مرحله 3. رسانه را از دستگاه iOS خود انتخاب و اضافه کنید کتابخانه دارایی به نوشتن جعبه حداکثر 10 عکس یا ویدیو را با توجه به مشخصات موجود در گردش کار زمان‌بندی دسکتاپ انتخاب کنید.
  • مرحله 4. ضربه بزنید انجام شد و اضافه کنید یادداشت های ناشر موبایل یا الف پیوند نشانی وب استیکر برای هر قاب داستان همچنین می‌توانید یادداشت‌ها و متن‌های داستان را برای کپی کردن در کلیپ‌بورد خود در زمانی که آماده ارسال پست هستید، اضافه کنید.
بخش Story Notes در عملکرد برنامه‌ریزی استوری اینستاگرام Sprout Social در iOS.
  • مرحله 5. ضربه بزنید اطلاع دهید و سپس تاریخ و زمان انتشار داستان خود را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید یک پیش نویس ایجاد کنید، آن را به صف خود اضافه کنید یا فوراً آن را ارسال کنید.
  • مرحله 6: ضربه بزنید ذخیره کنید. داستان شما اکنون برنامه ریزی شده است و در تقویم انتشار ظاهر می شود.

نحوه برنامه ریزی استوری اینستاگرام با Meta Business Suite

برنامه ریزی برای یک کمپین بازاریابی در مقیاس گسترده؟ شما احتمالاً انواع قابل تحویلی برای ایجاد و حذف قبل، در طول و بعد از رویداد خواهید داشت. فعال بودن با راه‌اندازی هرچه بیشتر محتوا، از جمله زمان‌بندی استوری‌ها، به شما کمک می‌کند سازماندهی کنید و به شما ظرفیت بیشتری برای اختصاص دادن به تعامل بی‌درنگ در زمانی که کمپین زنده است، می‌دهد.

با سایر تلاش های بازاریابی هماهنگ کنید

پاسخ کوتاه: برنامه ریزی استوری اینستاگرام زندگی یک بازاریاب رسانه های اجتماعی را بسیار آسان تر می کند. اما در اینجا به چند مورد از تاثیرگذارترین مزایا اشاره می کنیم.

صرفه جویی در زمان

آیا می‌خواهید با استفاده از استوری‌های اینستاگرام، برند خود را برای مخاطبان خود در اولویت نگه دارید؟ یکپارچگی کلیدی است، اما وقتی میلیون‌ها کار دیگر دارید، ممکن است زمان کافی برای ایجاد و انتشار دستی محتوای Stories در طول روز نداشته باشید.

ما این راهنمای عمیق را ایجاد کرده ایم تا به شما نحوه برنامه ریزی استوری های اینستاگرام را نشان دهیم. با مزایای زمان‌بندی و دستورالعمل‌های گام به گام برای استفاده از ویژگی‌های زمان‌بندی Sprout Social و Facebook Business Suite آشنا خواهید شد.

چرا باید استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

نوار ناوبری بالای Meta Business Suite دارای گزینه هایی برای ایجاد پست، تبلیغات، حلقه، داستان و موارد دیگر است.

  • مرحله 2. محل نمایش پست شما را انتخاب کنید: فیس بوک، اینستاگرام یا هر دو.
  • مرحله 3. محتوای بصری را انتخاب کرده و به آن اضافه کنید رسانه ها بخش قبل از برنامه ریزی پست خود، حداکثر 10 تصویر و ویدیو را برای پیش نمایش انتخاب کنید.

استوری های اینستاگرام بسیاری از برندها با ماهیت موقتی که دارند، نسبت به پست های فید آن ها سخت گیری و جلا کمتری دارند. بازاریاب‌ها هنوز هم می‌توانند هنگام برنامه‌ریزی استوری‌ها از رویکرد کمتر صیقلی استفاده کنند، اما داشتن یک برنامه زمان‌بندی مشخص به شما این فرصت را می‌دهد که محتوا را از قبل آماده کنید و ظاهر و احساس منسجم‌تری را با ابزارهای طراحی مانند قالب‌های اینستاگرام حفظ کنید.

برای کمپین های بزرگ برنامه ریزی کنید

انتشار دستی نیز چالش های خود را دارد. اگر یک تصویر به طرز عجیبی برش داده شود چه؟ یا لینک استیکری که گذاشتید کار نمی کند؟ اکنون، به جای تمرکز بر کارهای دیگر، در عیب یابی مشکلات فنی گیر کرده اید. با این حال، برنامه ریزی استوری های اینستاگرام می تواند به جلوگیری از این سناریوها کمک کند.

استوری ها درست در بالای فید اینستاگرام ظاهر می شوند، بنابراین اغلب اولین چیزی هستند که مردم هنگام باز کردن برنامه می بینند. زمان‌بندی محتوایتان به شما کمک می‌کند در طول روز یا هفته در زمان‌های مشخصی ظاهر شوید. همچنین به شما این امکان را می دهد که از بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای به حداکثر رساندن دید استفاده کنید.

فرصت های بیشتر برای برنامه ریزی محتوای استراتژیک

دیدگاهتان را بنویسید