نحوه برخورد با مقالات منفی در Google

نحوه برخورد با مقالات منفی در Google

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

ساختن یک برند قوی به معنای شناخت بحران های احتمالی شهرت و دانستن نحوه رسیدگی به مقالات آنلاین است که شما یا تجارت شما را نادرست نشان می دهد. مطبوعات منفی در Google می تواند اعتماد مشتری را از بین ببرد و عملکرد شما را مختل کند.

دفن نتایج جستجوی منفی می تواند پیچیده ، وقت گیر باشد و ثروت را هزینه کند که در دراز مدت بر مالی شرکت یا شغل شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. خوشبختانه ، متخصصان برندسازی وجود دارند که در حذف یا دفن مقالات نامطلوب از موتور جستجوی Google تخصص دارند. چه فردی باشید و چه یک تجارت ، مهم است که با از بین بردن هرگونه محتوای منفی در اسرع وقت ، شهرت خوبی داشته باشید.

مرتبط: 5 تاکتیک برای دفن مطبوعات بد و بازپس گیری اعتبار برند شما

مزایای حذف مقالات منفی آنلاین

درک عمومی از برند شما تا حد زیادی به توانایی شما در دانستن نحوه حذف نتایج جستجوی بد بستگی دارد. بررسی های دروغین و مقالات گمراه کننده از بسیاری جهات به اعتبار شما آسیب می رساند. محتوای مضر حتی می تواند هنگام افزایش نرخ گزاف گویی شما ، رتبه های جستجوی شما را کاهش داده و نرخ کلیک را کاهش دهد.

این بدان معناست که شما کمتر از سایت خود بازدید می کنید ، که می تواند به میزان قابل توجهی بر خریدها و درآمد تأثیر بگذارد. بسیاری از مشتریانی که ممکن است بخواهند با شما تجارت کنند ، ممکن است دیگر بخواهند بعد از خواندن مقاله بد درباره شرکت شما ، دیگر بخواهند. و هرچه اطلاعات بد در اینترنت باقی بماند ، آسیب شهرت بدتر خواهد شد.

برای گزارش نقض سیاست های محتوای آن به وب سایت مراجعه کنید

بسیاری از وب سایت ها قوانین سختگیرانه ای را برای محتوایی که منتشر می کنند ، اعمال می کنند. اگر مقاله ای در مورد برند خود کشف کردید که حاوی اطلاعات نادرست یا نادرست است ، ابتدا خط مشی محتوای سایت را مرور کنید. اگر به نظر می رسد این مقاله قوانین آن را نقض می کند ، می توانید با ارائه اثبات این که مقاله یک سیاست خاص را که در اختیار دارند نقض می کند ، درخواست حذف آن را داشته باشید.

با ارائه حقایق واضح با سایت تماس بگیرید که چرا این مقاله خط مشی را نقض می کند و از آنها بخواهید که آن را به روز کنند یا آن را به طور کامل از سایت حذف کنند.

مرتبط: چگونه می توان بررسی های منفی را بصورت آنلاین حذف کرده و از اعتبار آنلاین خود محافظت کرد

از Google بخواهید که محتوای نتایج جستجو را از بین ببرد

اگر به مدیر وب سایت دسترسی پیدا کرده اید و هیچ شانس برای کاهش مطالب ندارید ، همیشه می توانید از Google بخواهید که آن را برای شما حذف کند. اگر محتوا واجد شرایط حذف باشد ، Google برای کمک به کاربران در حذف پیوندهای منفی که حاوی اطلاعات کاذب ، محتوای جعلی یا افترا جدی هستند ، کار بسیار خوبی را انجام می دهد. شما باید پرونده خود را توضیح دهید و اثبات پشتیبانی از آن را ارائه دهید.

مستقیماً با نویسنده در تماس باشید تا در مورد موضوع بحث کنید

در بسیاری از موارد ، تماس با نویسنده ای که مستقیماً قطعه خاصی را نوشت ، مؤثرترین رویکرد است. ایمیل را در وب سایت جستجو کنید ، یک ایمیل خوب تهیه کنید و توضیح دهید که چه بخشی از مقاله را به اعتقاد شما ناعادلانه یا نادرست است. برای تهیه نسخه پشتیبان از درخواست خود ، حتماً بسیاری از حقایق و تصاویر را درج کنید. نویسنده ممکن است موافقت کند که برای حفظ صحت و اعتبار ، مقاله را ویرایش یا حذف کند.

مرتبط: رویکرد 5 “CS” برای حل و فصل مناقشه در محیط کار

منظور از حذف مقالات آنلاین منفی چیست؟

سرکوب محتوای آنلاین منفی بسیار متفاوت از حذف آن است ، اما هنوز هم می تواند به روش های زیادی به اعتبار برند شما کمک کند. فرآیند سرکوب موتور جستجو شامل ترکیبی از رویکردهای منحصر به فرد است ، مانند اضافه کردن محتوای مثبت تر به اینترنت در مورد شرکت شما ، انتشار انتشار مطبوعات و بهینه سازی SEO در چندین سیستم عامل.

هنگامی که از نظر استراتژیک انجام شود ، محتوای خوب در مورد برند شما جای مقالات بد را در نتایج جستجو می گیرد.

موتورهای جستجو اغلب پروفایل های رسانه های اجتماعی را در صفحه اول نتایج در فیس بوک ، لینکدین ، ​​اینستاگرام و توییتر به نمایش می گذارند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، قطعاً باید در این خدمات ثبت نام کنید. حتماً از نام شرکت خود به طور مداوم در تمام پروفایل های خود استفاده کرده و آنها را به کمال پر کنید.

مرتبط: چگونه می توان اعتبار برند خود را در عصر دیجیتال بهتر مدیریت کرد

ایجاد وب سایت های جدید با تمرکز بر روی اصطلاحات جستجوی مارک دار

ساختن یک وب سایت جدید روش دیگری برای سرکوب مقالات منفی در مورد برند شما است. سایت جدید باید پر از اطلاعاتی باشد که شرکت شما و تمام پیشنهادات آن را ستایش می کند. برجسته کردن نقاط قوت موجود در صفحات وب که منتشر می کنید ، اعتبار شما را تقویت می کند و دید را جستجو می کند.

همچنین ایده خوبی است که صفحه ای را درج کنید که به وضوح بررسی های مثبت ارائه شده توسط مشتریان فعلی و سابق را بیان می کند. با گذشت زمان ، این صفحات در رده بندی جستجوی خود افزایش می یابد و مقالات مضر را که به تصویر برند شما آسیب می رساند ، سرکوب می کند.

مقالاتی را در مورد سیستم عامل های خارجی قابل اعتماد منتشر کنید

در مرحله بعد ، شما می خواهید مطالب با کیفیت بالا را در وب سایت های محبوب ایجاد کنید که دارای رتبه بندی جستجوی بالایی هستند. شما می توانید این کار را از طریق کمک ها ، تحلیل های روشنگری و مقالات رهبری فکری انجام دهید. موضوعاتی را انتخاب کنید که مربوط به قسمت شما باشد و حتماً نام شرکت خود را به طور ظریف ذکر کنید. پس از انتشار ، این قطعات اعتبار برند شما را تقویت می کنند و تمرکز خود را از ذکرهای منفی قبلی تغییر می دهند.

با پیوندها حضور داشته باشید

داشتن حضور برند قوی در وب سایت های معتبر که مقالات مربوط به صنعت شما را دارند ، برای سرکوب اطلاعات منفی در مورد برند شخصی یا شرکت شما ضروری است. ما در دنیایی زندگی می کنیم که مردم روزانه از گوگل استفاده می کنند و آنها همیشه قبل از اینکه بخواهند با آن کار کنند ، در مورد شرکت تحقیق می کنند. به همین دلیل پیوندها نه تنها به ایجاد اعتماد به مشتریان بالقوه کمک می کنند بلکه نتایج جستجوی ناخواسته یا مضر را در گوگل کاهش می دهند.

کلمات کلیدی تحقیق که نتیجه منفی دارند

دریابید که چه کلمات کلیدی با Googling نام یا شرکت خود مقاله بد را ارائه می دهد. هنگامی که می دانید کدام اصطلاحات منجر به محتوای بد می شود ، می توانید صفحات جدیدی تهیه کنید که از همان کلمات کلیدی استفاده مثبت می کنند. انجام این کار باعث می شود محتوای جدید و مثبت برای اولین بار در نتایج جستجو با ایجاد اطلاعات نامطلوب در رده بندی قرار گیرد.

ساختن یک برند قوی به معنای شناخت بحران های احتمالی شهرت و دانستن نحوه رسیدگی به مقالات آنلاین است که شما یا تجارت شما را نادرست نشان می دهد. مطبوعات منفی در Google می تواند اعتماد مشتری را از بین ببرد و عملکرد شما را مختل کند.

دفن نتایج جستجوی منفی می تواند پیچیده ، وقت گیر باشد و ثروت را هزینه کند که در دراز مدت بر مالی شرکت یا شغل شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. خوشبختانه ، متخصصان برندسازی وجود دارند که در حذف یا دفن مقالات نامطلوب از موتور جستجوی Google تخصص دارند. چه فردی باشید و چه یک تجارت ، مهم است که با از بین بردن هرگونه محتوای منفی در اسرع وقت ، شهرت خوبی داشته باشید.

مرتبط: 5 تاکتیک برای دفن مطبوعات بد و بازپس گیری اعتبار برند شما

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-to-deal-with-negative-articles-on-google/493404

دیدگاهتان را بنویسید