رفع بلاک اینستاگرام با 15 روش تضمینی + ویدیوی خروج از بلاک اینستاگرام

منبع: مجله ترفند اینستا

۷. آیا از کامنت انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام استفاده کنیم؟

یکی از راه‌های خروج از بلاک اینستاگرام گزارش مشکل است. زمانی که شما بلاک شده باشید و بخواهید فعالیتی را انجام بدهید، مثلاً اگر برای فالو کردن بلاک شده‌اید، زمانی که بخواهید کسی را فالو کنید، اخطاری برای شما نمایش داده می‌شود که در تصویر زیر می‌توانید آن را ببینید.

همانطور که در قسمت‌های بالا توضیح داده شد، یک روز پس از تاریخی که اینستاگرام درج کرده، از بلاک خارج می‌شوید. مثلاً اگر اینستاگرام برای رفع بلاک شما تاریخ ۵-۱۲-۲۰۲۰ را درنظر گرفته است، به این معنی است که شما در تاریخ ۶-۱۲-۲۰۲۰ از بلاک خارج می‌شوید.

الگوریتم‌های اینستاگرام به شدت هوشمند شده‌اند و به هیچ‌وجه نباید از ربات‌ها استفاده کرد، در غیر این‌صورت، شما بلاک می‌شوید و احتمال دارد مدت‌زمان بلاک شدن شما، افزایش یابد. پس در زمانی که بلاک می‌شوید، هر چه زودتر دسترسی ربات را قطع کنید. این مورد می‌تواند باعث رفع بلاک شدن شما بشود.

خیر، این‌کار هیچ تأثیری در رفع بلاک پیج اینستاگرام شما ندارد. البته چندسال قبل، این مورد مشکل بلاک را حل می‌کرد، اما حالا هیچ تأثیری ندارد.

تغییر اکانت اینستاگرام برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام

۲. دفعه قبل خیلی زود از بلاک در اومدم، ولی این دفعه خیلی طول کشیده. مشکل چیه؟

چرا باید هرچه زودتر از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

سؤالات متداول در مورد بلاک اینستاگرام

در حالت عادی، اینستاگرام یک صفحه را به مدت ۲۴ ساعت از یک فعالیت (مانند فالو کردن، لایک‌کردن، کامنت گذاشتن و …) منع (بلاک) می‌کند، اما برخی موارد پیش می‌آید که بیش از ۲۴ ساعت و حتی به ۲ هفته و بیشتر نیز می‌انجامد.

بلاک اینستاگرام امری عادی است. به دلیل رفتارهایی که کاربران انجام می‌دهند، الگوریتم‌های اینستاگرام، به صورت خودکار، این‌کار را انجام می‌دهند. رفتارهای غیرطبیعی یا خلاف قوانین اینستاگرام، باعث می‌شود که صفحات بلاک شوند که در ادامه، بیشتر در این مورد صحبت می‌کنم.

افرادی که در اینستاگرام صفحات کاری دارند و کارهای مختلفی مانند فروش، مشاوره، خدمات و … را انجام می‌دهند، اگر صفحه یا صفحات‌شان، با این مشکل مواجه شود، امکان دارد نتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند. مثلاً اگر تمام فعالیت‌های آنها بلاک شود و نتوانند فالو یا لایک کنند و کامنت ارسال کنند، مطمئناً نمی‌توانند بازاریابی خوبی نیز انجام دهند. پس بسیار مهم است که هر چه زودتر این مشکل حل شود. پس با من در مجله ترفند اینستا همراه باشید تا به طور کامل مشکل بلاک شدن اینستاگرام را بررسی کنیم و راهکارهایی را برای رفع بلاک اینستاگرام ارائه بدهم.

یکی از راهکارهایی که جدیداً برای رفع بلاک در اینستاگرام تست کردیم و موفق هم بود، ورود به اکانت با استفاده از یک گوشی موبایل دیگر است. امکان دارد که اینستاگرام اکانت‌تان را تنها بر روی همین گوشی محدود کرده باشد و نتوانید به اکانت‌تان وارد شوید یا خیلی از کارها را انجام دهید. اما با استفاده از گوشی موبایل دیگر، امکان این هست که این محدودیت وجود نداشته باشد.

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود برخی از صفحات بلاک شوند که اکثر آن دلایل، مغایر با قوانین اینستاگرام هستند. اینستاگرام با این‌کار، سعی می‌کند جلوی فعالیت غیر قانونی کاربران را بگیرد. زمانی که یک صفحه بیش از اندازه فالوو-آنفالو یا کارهایی از این دست انجام می‌دهد، الگوریتم‌های اینستاگرام، این‌کار را یک عمل ناخوشایند برای دیگر کاربران درنظر می‌گیرند و به همین دلیل اکانت‌ها را بلاک می‌کنند. اگر شما قوانین فعالیت در اینستاگرام را رعایت نکنید، به احتمال خیلی زیاد، بلاک می‌شوید. در قسمت‌های قبل دیدیم که مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شوند برخی از صفحات بلاک شوند، چه چیزهایی هستند.

«For some reason, my account has been blocked and of course I have tried to follow your rules. Please check this item»

تغییر رمز عبور در مرورگر:

  • ابتدا از طریق مرورگر سایت اینستاگرام را باز کنید؛
  • اطلاعات‌تان را وارد کنید و وارد اکانت‌تان شوید؛
  • وارد پروفایل‌تان شوید و سپس روی قسمت تنظیمات (علامت چرخ‌دنده) کلیک کنید؛
  • سپس روی گزینه Change Password کلیک کنید و در قسمت بعد رمزتان را تغییر دهید.

زمانی که می‌خواهید در اینستاگرام ثبت‌نام کنید، باید شماره تماس یا ایمیلی را قرار دهید تا در موارد ضروری (مثل فراموشی رمز عبور) بتوانید از آن استفاده کنید. البته در ادامه نیز می‌توانید از قسمت Edit Profile آن‌ها را اضافه کنید یا تغییر دهید. ثبت یا تغییر اطلاعات‌تان شامل ایمیل یا شماره تماس، می‌تواند باعث رفع بلاک اینستاگرام شود.

در مورد این سؤال هم به طور مفصل در قسمت بالا توضیح دادم. در برخی موارد، اگر یکی از پیج‌ها بلاک شود، اینستاگرام پیج‌های دیگر را هم بلاک می‌کند.

راهنمای کامل رفع بلاک اینستاگرام

این مورد هم در برخی موارد دیده می‌شود. به این صورت که اینستاگرام از شما می‌خواهد اثبات کنید که ربات نیستید و سپس برای ۲۴ ساعت بررسی می‌کند که پیج را به شما برگرداند یا خیر. اگر با استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام نتوانستید وارد شوید، از مرورگر اقدام کنید.

در کنار راه حل‌هایی که برای خروج از بلاک اینستاگرام در قسمت‌های بالا توضیح دادم، این مورد را باید یادآوری کنم که بهتر است چند مدتی صبر کنید. یعنی انتظار نداشته باشید که به محض اجرای یک یا چند از این راه حل‌ها، مشکل بلاک شدن شما حل شود.

طبیعتاً این سؤال پاسخ مشخصی ندارد. اگر در هشداری که برای بلاک‌شدن به شما نشان می‌دهد، تاریخی درج شده باشد که فردای همان تاریخ از بلاک خارج می‌شوید. اگر هم تاریخی نزده باشد که باید از راهکارهای خروج از بلاک اینستاگرام که در بالا به طور کامل توضیح داده شد استفاده کنید.

شما کافیست که قوانین اینستاگرام را رعایت کنید. با این‌کار مطمئن باشید هیچ‌زمان بلاک نمی‌شوید. پیشنهاد می‌کنم حتماً مقاله بهترین روش‌های جلوگیری از بلاک شدن در اینستاگرام را بخوانید.

نمی‌توان به این سؤال به طور قطع پاسخ داد. منظور از غیر فعال کردن این است که پیج را برای مدتی به طور کامل غیر فعال کنیم و سپس وارد شویم. همانطور که گفتم نمی‌توان گفت حتماً با این‌کار، مشکل بلاک اینستاگرام رفع می‌شود.

راه حل تضمینی رفع بلاک اینستاگرام با تغییر رمز

نکته مهم‌تر اینکه به دلیل تفاوت زمانی ما به کشورهای اروپایی، چندساعت پس از روزِ بعد، از بلاک اینستاگرام خارج می‌شوید. مثلاً در مثال بالا، اگر تاریخ رفع بلاک شما ۵-۱۲-۲۰۲۰ باشد، شما تقریباً در ساعت ۱۰ صبح روز ۶-۱۲-۲۰۲۰ از بلاک خارج می‌شوید. این موضوعی است که خیلی از دوستان آن را اشتباه می‌گیرند و سؤالات زیادی نیز بابت این مورد از ما می‌شود.

یک مشکل جدید در بلاک شدن اکانت اینستاگرام

! پیشنهاد ویژه خواندن: چکار کنیم در اینستاگرام بلاک نشویم؟ (۵ روش)

سؤالات رایج زیادی در رابطه با بلاک اینستاگرام از ما پرسیده می‌شود، مانند:

  • چطور از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟
  • خارج شدن از بلاک موقت اینستاگرام چگونه است؟
  • آیا برنامه ضد بلاک اینستاگرام وجود دارد؟
  • رفع بلاک اینستاگرام توسط کاربران چطور انجام می‌شود؟
  • رفع بلاک لایک در اینستاگرام چگونه است؟
  • چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم و دیگر بلاک نشویم؟
  • انواع بلاک اینستاگرام چیست؟
  • متن انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام چیست؟
  • از کجا بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟
  • و ده‌ها سؤال دیگر

اگر صفحه شما به اپلیکیشن یا برنامه‌های جانبی اینستاگرام متصل است، بهتر است که هر چه زودتر دسترسی آنها را نیز قطع کنید. برای این‌کار می‌توانید هم از طریق مرورگر اقدام کنید و هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام.

خوشحال می‌شم اگه تجربه‌ای در زمینه‌ی رفع بلاک اینستاگرام دارید، در قسمت نظرات، با ما در میان بذارید.

۷. حذف لینک های غیر مجاز از پروفایل

یکی از جدیدترین راه‌حل‌هایی که برای خروج از بلاک اینستاگرام مطرح شده است و اتفاقاً تأثیر زیادی هم دارد، این است که شما رمز حساب کاربری خود را تغییر دهید، سپس از حساب‌تان خارج شوید و در ادامه دوباره وارد حساب‌تان شوید. با انجام این‌کار به احتمال زیاد، مشکل بلاک شما حل می‌شود. اما ببینیم چطور می‌توان در اپلیکیشن اینستاگرام و مرورگر رمز عبور پیج را تغییر داد. البته این نکته مهم را یادآوری کنم که تغییر رمز از طریق مرورگر، در بسیاری از موارد باعث رفع بلاک می‌شود.

ببینید الگوریتم‌های اینستاگرام، زمانی که خطایی از یک اکانت ببینند، روی آن حساس می‌شوند. مثلاً اگر چندبار بلاک شوید، دفعات بعد، مدت‌زمان بیشتری طول می‌کشد تا از بلاک خارج شوید. دلیل این مورد هم، همانطور که گفتم برمی‌گردد به حساسیت الگوریتم‌های اینستاگرام نسبت به پیج‌های خاطی.

آقای فرحی! دیروز ۱۰۰ نفر رو تو نیم ساعت فالو کردم، اما اینستاگرام خیلی زود منو بلاک کرد. یعنی به محضی که می‌خوام یک نفر رو فالو یا آنفالو کنم یا اینکه پستی رو لایک کنم، فوراً هشدار بلاک میاره. چیکار کنم که پیجم از بلاک خارج بشه؟ این سؤالی هست که معمولاً در اکثر روزها و در اینستاگرام از من پرسیده می‌شه. اما هر چیزی که نیاز هست بدونید رو در این مقاله توضیح می‌دم.

آموزش تغییر اطلاعات تماس پیج اینستاگرام برای رفع بلاک اینستاگرام

در مورد متنی که می‌خواهید به صورت انگلیسی بنویسید، می‌توانید از جمله‌ی زیر استفاده کنید.

اگر نتوانید پیج‌های همکارتان را فالو کنید و با آن‌ها ارتباط بگیرید، در اینجا سرعت رشدتان کم می‌شود. پس می‌بینید که باید هر چه زودتر از شر بلاک خارج شوید که در بالا، تمامی راه‌حل‌های ممکن برای رفع بلاک اینستاگرام را توضیح دادیم.

همچنین به دلیل تفاوت زمانی ما با کشورهای اروپایی، چندساعت پس از روزِ بعد، از بلاک اینستاگرام خارج می‌شوید. مثلاً در مثال بالا، اگر تاریخ رفع بلاک شما ۵-۱۲-۲۰۲۰ باشد، شما تقریباً در ساعت ۱۰ صبح روز ۶-۱۲-۲۰۲۰ از بلاک خارج می‌شوید. این موضوعی است که خیلی از دوستان آن را اشتباه می‌گیرند و سؤالات زیادی نیز بابت این مورد از ما می‌شود.

خروج از اکشن بلاک اینستاگرام

اما جدا از ۱۵ راهکاری که برای خروج از بلاک Instagram در قسمت‌های بالا توضیح داده شد، یک روش دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا از بلاک خارج شوید. این روش به این صورت است که پس از بلاک شدن پیج‌تان، قسمت بیو یا بایوی (Bio) پیج‌تان را تغییر دهید. مثلاً اگر تا به حال چیزی در این قسمت ننوشته‌اید، حالا چیزی را اضافه کنید یا اگر قبلاً چیزی نوشته بودید، حالا متن آن را تغییر دهید. با این کار، احتمال اینکه خیلی زود از Instagram Block خارج شوید افزایش می‌یابد.

حذف دسترسی برنامه ها برای رفع بلاک اینستاگرام

در بلاک تاریخ دار اینستاگرام اکانت شما بلاک می‌شود و در نمایش هشدار بلاک، به شما می‌گوید که در تاریخی مشخص، از بلاک خارج می‌شوید. دقت کنید که در این حالت، هیچ راهی برای خروج از بلاک اینستاگرام وجود ندارد و باید تا آن زمان صبر کنید. اما دقت کنید که یک روز پس از تاریخی که اینستاگرام به شما نشان می‌دهد از بلاک خارج می‌شوید. مثلاً اگر اینستاگرام برای رفع بلاک شما تاریخ ۵-۱۲-۲۰۲۰ را درنظر گرفته است، به این معنی است که شما در تاریخ ۶-۱۲-۲۰۲۰ از بلاک خارج می‌شوید.

جمع‌بندی نهایی

تغییر رمز پیج برای خروج از بلاک اینستاگرام

زمانی که شما با مشکل بلاک اینستاگرام روبرو شوید، پیغامی با این مضمون This Action was Blocked Instagram یا You have been temporarily blocked. It looks like you were misusing this feature by going too fast به شما نمایش داده می‌شود و به این معنی است که حساب کاربری شما بلاک شده است. اما مدت‌زمانی که طول می‌کشد تا شما از بلاک خارج شوید، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

یک سؤال: وقتی اینستاگرام پیج‌مان را بلاک می کند چکار کنیم؟

البته در مورد برخی از راه حل‌ها، طبق تجربه خودم و تحقیقاتی که انجام داده‌ام، به محض اجرای آن‌ها، مشکل شما رفع می‌شود، اما برخی نیز نیاز به زمان دارد و شما باید چند مدتی صبر کنید تا مشکل شما حل شود.

اینستاگرام بلاک‌های مختلفی را برای کاربران متخلف درنظر گرفته است. برخی از این بلاک‌ها بیش از اندازه طول می‌کشند و برخی هم پس از چند ساعت، رفع می‌شوند. به طور کلی ما ۳ حالت را می‌توانیم برای بلاک های اینستاگرام درنظر بگیریم.

حالت اول: بلاک شدن پیج با تاریخ مشخص (تاریخ دار)

زمانی که شما با مشکل بلاک اینستاگرام مواجه می‌شوید، یعنی اینکه برای برخی از فعالیت‌ها محدود شده‌اید و نمی‌توانید تا زمانی مشخص، فعالیت یا فعالیت‌های موردنظر را انجام دهید. به طور مثال، اگر شما برای فالوو کردن صفحات دیگر، محدود شده باشید، تا یک زمانِ مشخص، امکان فالوو کردن ندارید، مگر اینکه کارهایی را انجام دهید تا اینستاگرام شما را از بلاک خارج کند که در ادامه، راه‌های خروج و رفع بلاک اینستاگرام را توضیح می‌دهم. زمانی که شما بلاک شوید، با تصویری مانند زیر روبرو می‌شوید. این تصویر به شما می‌گوید که شما برای یک یا چند فعالیت بلاک شده‌اید.

اینستاگرام به برخی از لینک‌ها حساسیت نشان می‌دهد. یکی از این لینک‌ها، لینک تلگرام است، یعنی اگر شما در پروفایل خود، لینک اکانت، کانال یا گروه تلگرامی‌تان را قرار بدهید، احتمال دارد که اینستاگرام شما را بلاک کند یا اینکه اجازه ندهد شما هیچ فعالیتی داشته باشید.

! یک پیشنهاد ویژه دیگه: لیست ۲۵ ترفند مخفی اینستاگرام (آپدیت جدید)

آموزش رفع بلاک اینستاگرام

اکشن بلاک (Action Blocked) در اینستاگرام یعنی چه؟ چطور بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟

در قسمت تنظیمات اینستاگرام بخشی برای گزارش مشکل در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با واردشدن به تنظیمات حساب اینستاگرام خود، وارد بخش Report a Problem بشوید و در آنجا درخواست خود را ثبت کنید. مثلاً می‌توانید یک یا چند جمله کوتاه در مورد مشکلی که برای حساب شما پیش آمده، برای اینستاگرام توضیح دهید. این مورد می‌تواند خیلی زیاد به رفع بلاک شما کمک کند.

در برخی از مواردی که اینستاگرام اکانتی را بلاک می‌کند، بلاک به صورت موقت است و به طور معمول پس از ۲۴ ساعت یا حتی کمتر، اکانت از بلاک خارج می‌شود. در این حالت هیچ تاریخی مشخص نشده، اما به طور معمول، دلیل بلاک‌های موقت به دلیل انجام فعالیت زیاد (مثلاً فالو-آنفالو) در بازه زمانی کوتاه است.

حالت سوم: بلاک بدون تاریخ انقضاء (از یک روز تا بیش از ۲ هفته)

۱۰. رفع بلاک اینستاگرام با حذف برخی از پست‌ها

در ادامه ببینیم چطور می‌توانیم از بلاک خارج شویم. در اینجا ۱۵ راه حل را برای رفع بلاک اینستاگرام توضیح می‌دهم.

۱. رفع بلاک اینستاگرام با گزارش مشکل

بلاک تاریخ دار اینستاگرام

حالت دوم: بلاک بدون تاریخ انقضاء (موقت)

متن انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام:

۵. یکی از پیج‌هام بلاک شده، اما اینستاگرام همه پیج‌های دیگه‌ام رو هم بلاک کرده. مشکل چیه؟

   دوره رایگان ۳ ساعته‌ی آموزش اینستاگرام مارکتینگ‌

آموزش رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

در این حالت اگر یکی از اکانت‌های شما بلاک شود، معمولاً بقیه اکانت‌های‌تان هم بلاک می‌شوند. مثلاً شما در یکی از اکانت‌تان کارهایی خلاف قوانین اینستاگرام انجام داده‌اید. در این حالت اگر این اکانت‌تان بلاک شود، اینستاگرام بقیه اکانت‌ها را هم بلاک می‌کند. البته این موضوع برای همه به این شکل نیست، اما جدیداً این مورد زیاد مشاهده می‌شود.

اتصال پیج به فیس بوک برای رفع بلاک اینستا

! پیشنهاد ویژه من برای شما: ضد هک اینستاگرام + ۱۰ روش افزایش امنیت پیج اینستاگرام

می‌توانید از مسیر زیر اقدام کنید:

  • ابتدا روی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  • سپس روی قسمت Settings (تنظیمات) کلیک کنید تا وارد شوید؛
  • در قسمت تنظیمات روی گزینه Help کلیک کنید؛
  • در بخش Help، روی گزینه Report a Problem کلیک کنید و سپس دوباره گزینه Report a Problem را بزنید تا وارد بخش موردنظر شوید.
  • در اینجا باید متنی را درباره مشکل‌تان به صورت انگلیسی تایپ کنید و گزینه Submit را بزنید تا مشکل شما به اینستاگرام گزارش شود.

۴. فعالیت نداشتن تا چند ساعت (۲۴ یا ۴۸ ساعت)

… آدمی را صبر باید

یکی دیگر از روش های رفع بلاک اینستاگرام که در برخی موارد مطرح می‌شود، خارج شدن از حساب کاربری در تمامی دستگاه‌هاست. یعنی اگر شما در لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود، وارد اینستاگرام‌تان شده‌اید، از آن خارج شوید. اگر در دستگاه‌های دیگر هم وارد اینستاگرام شده‌اید، از حساب کاربری خود در تمامی دستگاه‌ها خارج شوید. در ادامه شما تنها با موبایل خود و با یک آی‌پی ثابت، وارد شوید. با انجام این‌کار، به احتمال زیاد مشکل بلاک شما رفع خواهد شد.

۹. تغییر رمز پیج و خارج شدن و سپس واردشدن (در اپلیکیشن و مرورگر) [تأثیر زیاد]

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟ ۱۵ روش خروج از بلاک اینستاگرام

در اینجا اینستاگرام به شما می‌گوید که شما بلاک شده‌اید و برای اینکه رفع بلاک بشوید، می‌توانید گزارش مشکل بدهید، یعنی می‌توانید بر روی گزینه‌ای که در تصویر مشخص شده (Tell Us) کلیک کنید تا مشکل شما به اینستاگرام گزارش شود و از این طریق بتوانید مشکل‌تان را حل کنید. این مورد یکی از ابتدایی‌ترین راه‌های خروج از بلاک اینستاگرام محسوب می شود که می‌تواند باعث خروج شما از بلاک باشد. اما در ادامه راه‌های بهتر و حرفه‌ای تری را با هم می‌بینیم.

۲. حل مشکل بلاک اینستاگرام با استفاده از اینترنت دیگر

۱۵. ورود به اکانت با یک گوشی یا کامپیوتر دیگر (تأثیر خیلی زیاد)

در قسمت‌های قبل در مورد استفاده از ربات، توضیحاتی را خدمت شما عرض کردم. زمانی که شما با مشکل بلاک اینستاگرام مواجه می‌شوید، اگر صفحه شما به ربات متصل باشد، اولین کاری که باید انجام دهید، این است که دسترسی ربات و هر چیز دیگری را هرچه سریع‌تر قطع کنید.

برای آنبلاک هم می‌توانید بر روی سه نقطه در گوشه‌ی بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Unblock را بزنید. با این کار، شما پیج مقابل را آنبلاک کردید و پس از این کار، پیج مقابل هم می‌تواند از قسمت جستجوها، اکانت شما را جستجو کند و آن را آنبلاک کند.

طبق تجربه‌ای که دارم، چندین صفحه با این مشکل مواجه شدند و به طور معمول، با حذف لینک تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی از پروفایل‌شان، مشکل آنها برطرف شد و اگر مشکلی برای شما پیش آمد، این مورد را حتماً بررسی کنید. البته جدای از تلگرام، اینستاگرام به طور کلی به لینک‌های برخی دیگر از شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، توییتر و … نیز حساس است.

۸. خارج شدن از حساب کاربری در همه دستگاه ها

اگر قبلاً فقط یکی از این دو، مثلاً ایمیل‌تان را ثبت کرده‌اید، سعی کنید حالا شماره تماسی را هم اضافه کنید و بالعکس. البته اگر هر دو را قبلاً ثبت کرده باشید، می‌توانید حالا یکی از آن‌ها، مثلاً ایمیل‌تان را تغییر دهید. برای تغییر یا اضافه کردن ایمیل یا شماره تماس مسیر زیر را دنبال کنید.

  • وارد پروفایل‌تان شوید؛
  • روی گزینه Edit Profile کلیک کنید؛
  • در ادامه روی گزینه Personal Information Settings کلیک کنید؛
  • در این بخش باید در قسمت E-mail Address ایمیل‌تان و در قسمت Phone Number شماره تماس‌تان را وارد کنید. البته می‌توانید در این بخش، جنسیت و تاریخ تولدتان را هم وارد کنید.

پس از دشواری آسانیست ناچار / ولیکن آدمی را صبر باید

نکته مهم: حتماً پس از تغییر ایمیل باید آن را تأیید کنید. هنگامی که ایمیل‌تان را تغییر می‌دهید، یک ایمیلی حاوی لینک تأیید به آن ارسال می‌شود که باید آن را تأیید کنید. اگر شماره تماس را هم تغییر دهید یا اضافه کنید، معمولاً پیامکی حاوی یک رمز برای‌تان ارسال می‌شود که باید آن را وارد کنید.

۱۴. تغییر نوع اکانت (از شخصی به بیزینسی یا بالعکس)

یکی دیگر از کارهایی که باید انجام دهید، این است که بررسی کنید که آیا پست‌هایی که دارای حق کپی‌رایت بوده‌اند را در پیج‌تان منتشر کرده‌اید یا خیر. اگر این پست‌ها همچنان در صفحه شما هستند و آن‌ها را حذف نکرده‌اید، بهتر است که هر چه سریع‌تر آن پست‌ها را از صفحه خود حذف کنید، چرا که احتمال می‌رود با انجام این‌کار، حساب شما از بلاک خارج شود.

۱۱. اتصال اینستاگرام به حساب فیس بوک

آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم؟

من سعی کردم در این مقاله، تا حد امکان مطالب را به صورت کامل و جامع و البته ساده در اختیار شما قرار بدهم. همانطور که در قسمت بالا نیز گفته شد، جلوگیری از این مشکل، خیلی بهتر از حل مشکل است. سعی کنید که قوانین فعالیت در اینستاگرام را رعایت کنید تا مشکلاتی برای پیج‌تان ایجاد نشود. امیدوارم که توانسته باشید با استفاده از راه‌حل‌هایی که توضیح دادم، مشکل بلاک پیج‌تان را رفع کنید.

یعنی اگر جستجو هم کنید، پیج شخص مقابل را پیدا نخواهید کرد، چون به صورت دوطرفه همدیگر را بلاک کرده‌اید. اما شاید پس از مدتی بخواهید بلاک دوطرفه را رفع کنید، یعنی هم شما و هم شخص مقابل، دوست دارید که یکدیگر را آنبلاک کنید. در حالت عادی، همان‌طور که گفتم امکان پیدا کردن پیج همدیگر را ندارید تا آنبلاک کنید. پس چاره چیست؟

۶. حذف دسترسی برنامه‌ها

ابتدا تغییر رمز عبور در اپلیکیشن اینستاگرام:

  • ابتدا روی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  • سپس روی قسمت Settings (تنظیمات) کلیک کنید تا وارد شوید؛
  • از سمت Setting وارد بخش Security شوید؛
  • در بخش Security، روی گزینه Password کلیک کنید؛
  • در قسمت Password، در فیلد Current Password رمز فعلی‌تان را وارد کنید و در فیلد New Password رمز جدیدی را انتخاب کنید و در پایان در فیلد New Password again رمز جدیدتان را مجدداً وارد کنید. با این‌کار رمز عبورتان تغییر می‌کند. (اگر برای تغییر رمز پیج‌تان مشکل دارید، می‌توانید پست روش‌های تغییر و بازیابی رمز عبور اینستاگرام را ببینید.)

 

انواع بلاک اینستاگرام (از نظر مدت زمان)

در اینجا به پیج سومی نیاز است تا این کار را انجام دهد. در پیج سوم، باید در قسمت دایرکت، گروهی ساخته شود و هر دو اکانت به آن اضافه گردد. در این حالت، هم پیج شما و هم پیجی که بلاک دوطرفه کرده بودید، در این گروه حضور دارید. شما باید از بخش دایرکت، وارد گروه ساخته شده شوید و بر روی قسمت جزئیات گروه کلیک کنید. در اینجا می‌توانید پیج مقابل را ببینید و پیج مقابل هم می‌تواند اکانت شما را ببیند. حال برای آنبلاک دوطرفه اینستاگرام کافی است بر روی اکانت مقابل کلیک کنید تا وارد آن اکانت شوید و بتوانید آنبلاک کنید.

می‌توانید از مسیر زیر، اینستاگرام‌تان را به یکی از شبکه‌های اجتماعی (ترجیحاً فیس‌بوک) متصل کنید.

  • ابتدا روی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  • سپس روی قسمت Settings (تنظیمات) کلیک کنید تا وارد شوید؛
  • در ادامه وارد بخش Account شوید؛
  • در اینجا روی گزینه Linked Accounts کلیک کنید و اینستاگرام‌تان را به یکی از شبکه‌های اجتماعی متصل کنید. البته واضح است که باید قبلاً در همان شبکه‌ی اجتماعی‌ای که می‌خواهید حساب‌تان را به آن متصل کنید، ثبت‌نام کرده باشید.

در برخی موارد گفته می‌شود که مثلاً اگر اطلاعات بیو را تغییر دهید یا اینکه اگر پروفایل‌تان ناقص است آن را تکمیل کنید، احتمال می‌رود که از بلاک خارج شوید. به طور مثال اگر عکسی را برای پروفایل‌تان انتخاب نکرده‌اید، سعی کنید تصویری را قرار دهید یا اگر بیو پیج‌تان خالی است و هیچ چیزی درون آن قرار نداده‌اید، سعی کنید اطلاعاتی را در مورد کارتان بنویسید. با انجام این کارها، اینستاگرام به واقعی‌بودن شما پی می‌برد.

۱۳. ثبت یا تغییر اطلاعات ایمیل و شماره تماس‌تان

   انواع خدمات اینستاگرام

یک سوال رایج دیگر: رفع بلاک اینستاگرام چقدر طول می کشد؟

یک روش دیگر برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام : تغییر بیو پیج

۱. تاریخ بلاک من گذشته، ولی هنوزم بلاکم. چیکار باید بکنم؟

از دیگر روش‌های خروج از بلاک اینستاگرام تغییر نوع اکانت است. به اینصورت که اگر اکانت‌تان را بیزینسی کرده‌اید، الان آن را به نوع دیگری تغییر دهید و بالعکس. این‌کار در بعضی موارد جواب می‌دهد و امکان دارد مشکل بلاک حل شود. البته دقت کنید که اگر در حال حاضر اکانت‌تان بیزینسی یا کریتور است، امکان دارد با تغییر آن، اطلاعات Insights پست‌ها حذف شود. با این حال، برای این‌کار می‌توانید از مسیر زیر اقدام کنید.

  • ابتدا روی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  • سپس روی قسمت Settings (تنظیمات) کلیک کنید تا وارد شوید؛
  • در ادامه روی گزینه Account کلیک کنید؛
  • در قسمت پایین می‌توانید گزینه Switch to (نوع اکانت) را بزنید.

زمانی که اینستاگرام پیج شما را بلاک می‌کند، بهتر است که دوباره کارهای قبلی را تکرار نکنید. مثلاً اگر پیج شما به دلیل فالوو کردن زیاد بلاک شده باشد، بهتر است که دوباره این‌کار را انجام ندهید. به طور مثال، شما به خاطر فالوو کردن زیاد در یک بازه زمانی کوتاه بلاک شده‌اید، اما دوباره این‌کار را انجام می‌دهید تا شاید از بلاک خارج شوید.

از طریق مرورگر:

  • سایت اینستاگرام را در مرورگر باز کنید؛
  • وارد حساب کاربری خود و سپس پروفایل‌تان شوید و روی گزینه تنظیمات (علامت چرخ‌دنده) کلیک کنید؛
  • از قسمت تنظیمات روی گزینه Apps and Websites کلیک کنید؛
  • اگر حساب شما به برنامه یا برنامه‌هایی متصل باشد، در اینجا برای شما نمایش داده می‌شود و هرچه زودتر باید دسترسی آن را قطع کنید. در تصویر زیر این گزینه مشخص شده است.

در اینجا سوالاتی را می‌بینید که به صورت در واتس‌اپ، اینستاگرام، قسمت نظرات و… از ما پرسیده شده است.

۶. اینستاگرام پیج منو بسته و پیام «من ربات نیستم» رو برام فرستاده. من هر کاری می‌کنم نمی‌تونم وارد بشم. راه حلی براش وجود داره؟ فکر می‌کنم به خاطر اینکه در بازه زمانی کوتاه پست زیاد گذاشتم اینطور شده.

من این مورد را به چندین نفر برای رفع محدودیت‌های اینستاگرام توصیه کردم و در اکثر موارد هم جواب می‌دهد. دلیل آن را هم گفتم. اینستاگرام گاهی آی‌پی یک موبایل را بلاک می‌کند که در این حالت، پیج تنها در همان گوشی موبایل، محدود می‌شود. اما زمانی که با یک موبایل یا کامپیوتر (یک دستگاه) دیگر وارد شوید، احتمال این هست که بلاک اکانت اینستاگرام شما برطرف شود. پس این مورد را حتماً تست کنید.

! پیشنهاد ویژه من برای شما: بهترین تکنیک های ورود به اکسپلور اینستاگرام + ویدیو

از دیگر روش‌های بسیار خوب برای خروج از بلاک اینستاگرام می‌توان به متصل کردن اکانت اینستاگرام به حساب فیس‌بوک اشاره کرد. معمولاً این‌کار برای این مورد انجام می‌شود که به اینستاگرام ثابت کنید شما یک فرد واقعی هستید و در واقع ربات نیستید. این‌کار نیز در بسیاری از مواقع باعث رفع بلاک پیج‌تان می‌شود. البته جدا از فیس‌بوک، می‌توان اینستاگرام را به دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز متصل کرد.

۴. آیا با دی‌اکتیو (غیر فعال) کردن پیج، مشکل بلاک حل می‌شود؟

ابتدا از طریق اپلیکیشن اینستاگرام:

  • ابتدا روی سه خط بالا سمت راست کلیک کنید؛
  • سپس روی قسمت Settings (تنظیمات) کلیک کنید تا وارد شوید؛
  • در ادامه روی گزینه Security کلیک کنید؛
  • سپس گزینه Apps and Websites را بزنید؛
  • در اینجا به شما نشان می‌دهد که به چند اپلیکیشن یا وب‌سایت متصل شده‌اید. اگر در قسمت Active عددی درج شده بود، وارد شوید و دسترسی برنامه‌ها را قطع کنید.

گرچه مواردی که در بالا توضیح داده شد، در مورد رفع اکشن بلاک اینستاگرام بود، اما گفتیم این بخش را هم اضافه کنیم تا دوستانی که این مشکل را دارند بتوانند آن را حل کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شخصی را بلاک کرده باشید، اما سپس شخص مقابل هم شما را بلاک کرده باشد که در این حالت، نه شما و نه آن شخص، امکان مشاهده پیج یکدیگر را ندارید.

نوع سوم بلاک به این‌صورت است که مانند حالت بالا، تاریخی برای رفع آن مشخص نشده، اما پس از ۲۴ ساعت مشکل حل نمی‌شود، یعنی موقت نیست. این نوع از بلاک، قبلاً نهایتاً تا ۲ هفته رفع می‌شد، اما حالا در برخی موارد، بیشتر از ۲ هفته هم به طول می‌انجامد. این نوع از بلاک، بسیار آزاردهنده است و به طور معمول، علت آن نقض قوانین اینستاگرام مانند ارسال محتوای نامناسب و… است.

یکی دیگر از راه‌هایی که احتمال دارد از بلاک اینستاگرام خارج شوید، این است که از اینترنتی دیگر استفاده کنید. به طور مثال، اگر در حال حاضر از اینترنت خانگی استفاده می‌کنید، این‌بار از اینترنت موبایل (دیتا) برای واردشدن به اکانت اینستاگرام خود استفاده کنید. این مورد یکی از راه‌های مطرح شده برای خروج از بلاک اینستاگرام می‌باشد که احتمال می‌رود با اجراکردن اینکار، شما از بلاک خارج شوید. (در برخی موارد جواب می‌دهد)

۳. ثبت درخواست رفع بلاک از قسمت تنظیمات (Report a Problem)

این‌کار کاملاً اشتباه است، مخصوصاً زمانی که تاریخی هم برای خروج از بلاک مشخص نشده باشد. بهترین کاری که در این‌جور مواقع باید انجام دهید این است که به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت هیچ فعالیتی انجام ندهید تا رفته‌رفته مشکل‌تان حل شود.

من سعی می‌کنم به طور کامل، به تمامی سؤالاتی که در ذهن شماست پاسخ بدهم. پس ادامه این مقاله را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

چرا اینستاگرام اکانت ها را بلاک می‌کند؟

در برخی از موارد پیش می‌آید که زمانی که اینستاگرام یک اکانت را بلاک می‌کند، تمامی اکانت‌های دیگری هم که روی آن دستگاه موبایل بوده‌اند بلاک می‌شوند. مثلاً شما چند پیج ساخته‌اید و آن‌ها را به گوشی‌تان اضافه کرده‌اید. فرض مثال، ما اینجا درنظر می‌گیریم که شما ۴ اکانت دارید و به صورت همزمان وارد هر ۴ اکانت شده‌اید. (چون روی اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید تا ۵ اکانت را اضافه کنید)

آموزش ویدیویی خروج از بلاک اینستاگرام

۳. چیکار کنیم هیچ‌وقت بلاک نشیم؟

زمانی که شما از طرف اینستاگرام بلاک می‌شوید، بهتر است تا مدتی فعالیتی نداشته باشید، یعنی هیچ‌گونه فعالیتی در حساب کاربری‌تان انجام ندهید. مثلاً نه کسی را فالو کنید، نه پستی را لایک کنید، نه برای کسی کامنت ارسال کنید و به طور کلی، هیچ کاری را انجام ندهید تا شاید از بلاک اینستاگرام خارج شوید. البته کارهایی که در قسمت‌های بالا و قسمت‌های بعد می‌آید را انجام بدهید، اما کارهایی مثل فالو، لایک، کامنت و این کارها را انجام ندهید، چرا که باعث بیشترشدن مدت‌زمان بلاک شما می‌شود.

۵. آموزش خارج شدن از بلاک اینستاگرام با حذف دسترسی ربات

خیال‌تون از بابت رفع بلاک اینستاگرام راحت! در ادامه می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی از بلاک خارج شوید. یکی از مواردی که ممکن است برای صفحات اینستاگرامی پیش بیاید، مشکل بلاک‌شدن است. بلاک شدن اینستاگرام موردی است که احتمالاً برای بسیاری از صفحات پیش آمده و دلایل مختلفی نیز دارد.

اگر پیج شما آموزشی، فروشگاهی، خبری و… باشد، خیلی مهم است که بتوانید با مخاطبان‌تان تعامل داشته باشید. یکی از بهترین راه‌ها، لایک کردن پست دیگران و ارسال کامنت برای آن‌هاست. اگر بلاک باشید، تا چندروز نمی‌توانید با آن‌ها تعامل داشته باشید و در نتیجه، می‌تواند به کاهش نرخ تعامل پیج‌تان منجر شود. اگر پیج فروشگاهی داشته باشید و برای ارسال پست بلاک شده باشید، در این حالت فروش‌تان افت می‌کند.

نویسنده: سینا فرحی

برای این‌کارریال شما باید در ابتدا لینک تلگرام‌تان را حذف کنید، به احتمال زیاد با حذف لینک تلگرام، مشکل شما حل می‌شود. اما اگر باز هم مشکل شما حل نشد، این موضوع را از قسمت تنظیمات و بخش Report a Problem به اینستاگرام گزارش دهید.

حالت های مختلف بلاک اینستاگرام

  1. نمی‌توانید کسی را فالو یا آنفالو کنید.
  2. نمی‌توانید پست یا کامنت کسی را لایک کنید.
  3. نمی‌توانید برای کسی دایرکت ارسال کنید.
  4. نمی‌توانید برای کسی کامنت بگذارید.
  5. در برخی موارد حتی امکان ارسال پست یا استوری هم وجود ندارد.
  6. نمی‌توانید برای پست‌های‌تان کپشن قرار دهید.

۵/۵ – (۴ امتیاز)



مجله ترفندهای اینستاگرام

۱۲. تغییر یا تکمیل اطلاعات بیو و پروفایل

البته در مورد دلایل و راه‌های جلوگیری از آن در مقاله‌ای جدا توضیح داده‌ایم. اما موضوع اصلی که قصد دارم در این مقاله در مورد آن صحبت کنم، رفع بلاک اینستاگرام است که ۱۵ راه حل را برای خارج شدن از بلاک موقت در اینستاگرام توضیح می‌دهم.

دیدگاهتان را بنویسید