دیزاین رستوران مدرن

این رستوران ما بین رستوران های کژوال و فست فود ها می باشد و یکی از پرطرفدارترین رستوران ها در صنعت رستوران در طی دهه اخیر است. با ما همراه باشید تا دلایل انتخاب آجر را برای شما شرح دهیم. اما از طرف دیگر، انتخاب نامناسب رنگ و مواد اولیه اشتباه می تواند فضای شما را ناپسند یا حتی بد و خسته کننده جلوه دهد. فضای داخلی نمونه یک رستوران شیک و مدروز بوده، اما حیاط بیرونی دارای زیبایی منحصربهفردی است. نمای بیرونی کافه شما به محض دیدن مشتری، فضای مورد نظر و فضای جلوی شما را ترجمه می کند. انتخاب های شما در طراحی داخلی بر روی زمان چرخش میزهای کافه تأثیر گذار است، بنابراین قبل از نهایی کردن مبلمان خود باید این تصمیم را بگیرید.

اما شما می توانید از هر رنگی که می خواهید مطابق سلیقه و علاقه خود استفاده کنید. ممکن است فکر کنید که موسیقی یا انتخاب آن لزوماً مهم نیست، اما این نادرست ترین تصور شما ممکن است باشد. این مکان درواقع سه رستوران در یک رستوران است که شامل بخش پیانو و تراس مخصوص قهوه است. تراس رستوران نمای بسیار زیبایی را پیش روی شما قرار میدهد. سرویسدهی بینقص بوده و کارکنان تمام سعی خود را برای کمک به شما میکنند، حتی گاهی ساعتها بعد از تعطیلی رستوران، در را برای برخی مشتریان خوششانس باز میکنند. این جواهر پنهان غذاهای سنتی خوشمزهای مانند طاجین (طاجین نوعی ظرف سفالی است که بدنهای کوتاه و سرپوشی بلند و مخروطیشکل دارد و برای پخت انواع غذاها بخصوص گوشت استفاده میشود)، و بلغور عربی (متشکل از آرد گندم و حبوبات) را با یک سرویسدهی عالی در مکانی دنج سرو میکند. مطالعه جغرافیای یک خطه در طراحی، تاثیر بهسزایی دارد و هنگام طراحی داخلی، استفاده صحیح و بهجا از متریالهای اختصاصی میتواند تاثیری خارقالعاده داشته باشد. استفاده از جوهر چاپی کمپوست سازی را قادر می سازد و هیچ تاثیری در کیفیت آن ندارد.

این نوع نرده در عین سادگی یکی از پرکاربردترین نردههای ساخته شده از چوب است که به شکل استوانهای طراحی میشود. اگر بخشهایی از چوب نرده مذکور دچار رنگ پریدگی شد، با کمی جلا آن را همچون روز اول درخشان کنید. در گذشته نرده و راه پله چوبی تنها مختص فضای درونی ساختمان بود. پنل های چوبی مدرن به خصوص در رنگ های روشن، عمق و گرمای بسیار زیادی به دکوراسیون داخلی می دهند طوریکه چشم ها از خیره شدن به آنها لذت می برند. طرح رنگ و مواد اولیه دو جنبه اصلی در طراحی داخلی رستوران و کافه است. مجموعه طراحی درخشانی، بهترین طرح ها را برای شما مشتریان به ارمغان می دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی آورد. چندین منوی سرد و گرم و مناسب صبحانه یک وعده غذایی مقوی و مناسب را برای مشتریان فراهم میکند که شروع یک روز عالی و پرنشاط خواهد بود. موضوع اول این است که راحتی مشتری ها را در الویت قرار دهید.

نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که شما باید تعادل خوبی بین جذابیت زیبایی طرح شما و جنبه عملکرد آن ایجاد کنید. باید فضای راهروی کافی (فضای بین میزها) وجود داشته باشد اما نه آنقدر که فضا کسل کننده باشد. مردم نه فقط برای غذای عالی بلکه برای یک تجربه کلی عالی بیرون می روند. به طور کلی می توان گفت طراحی چنین فضایی می تواند آرامش بخش و صلح آمیز باشد. با شناخت هر سبک و خصوصیات کلی آن می توانید تصویری کلی از اکثر رستوران ها در ذهن خود داشته باشید و در صورت تمایل برای اجرای دکوراسیون رستوران خود بهتر تصمیم گیری کنید.

آیا می دانید آمار نشان می دهد 60 درصد مشاغل جدید رستوران در سال اول خود شکست می خورند زیرا آنها برای مدیریت مکان آماده نبوده اند؟ تکیل گردیده است. شبیه سازی رنگ یکی از چالش هایی بود که معماران در طراحی داخلی این رستوران با آن مواجه بودند، زیرا بایستی در رنگ تمامی اجزای دکوراسیون مانند روشنایی های، فلز، رنگ دیوار و چاپ از رنگ آبی یکسانی بهره مند بودند. بر فرض اگر می خواهید دکور کافه و رستوران شما دنج باشد و محیط گرمی را شاهد باشید باید از تم های رنگی قهوه ای روشن و شکلاتی در کنار میز و صندلی های چوبی بهره بگیرید. تراکم و موقعیت قرار گیری سطوح چوبی علاوه براینکه در هر بخش الگوهای شیب داری را ایجاد می کند، در عین حال به گونه ای است که ورود نور را به فضا راکنترل می کند. با استفاده خلاقانه از هر فضایی می توانید جلوه و زیبایی طراحی کافه و رستوران خود را افزایش دهید. می توانید به سراغ طرح ساده صندلی میز بروید یا می توانید غرفه هایی را نصب کنید. این ایده های ساده طراحی کافه و رستوران، نکات و ترفندها را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما برای کارهای بیشتر به بازار ادامه می دهند.

• یک مرکز خرید – راه اندازی یک کافه که در داخل یک مرکز خرید محبوب واقع شده است یک گزینه عالی است. اطمینان حاصل کنید که نمای بیرونی از آن استقبال می کند و طراحی آن بیش از حد پیچیده و گیج کننده نیست. شما با چنان استقبال و برخورد گرمی روبهرو میشوید که بارهای بار به این رستوران بازمیگردید. این رستوران به قدری محبوب است که خیلی سریع پر از مشتری میشود، بنابراین سعی کنید به موقع به این مکان برسید. از سالهای بسیار دور مردم به طراحی دکوراسیون اطراف خود اهمیت میدادند و با استفاده از امکاناتی که داشتند سعی میکردند با تلفیق هنر و معماری، دکوراسیون بهتری خلق کنند.

اگر در نورپردازی فقط نور محیطی را داشته باشید، فضا کاملا یک دست شده و هیچ جذابیتی ایجاد نخواهد کرد. شما می توانید از تنظیمات نورپردازی برای ایجاد خلق و خوی مثبت، پر جنب و جوش و راحتی و تقویت اشتهای مشتریان خود استفاده کنید. رنگ های تیره و خاکی زمانی که با سایه های روشن تر روی دیوار رنگ آمیزی می شوند، موجب ایجاد آرامش زیادی به مشتریان می شود. این روزها رنگهای خاکی مانند قهوه ای، خاکستری و سایه های تیره سبز از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. این روزها دیگر کیفیت غذا تنها معیاری نیست که براساس آن یک کافه یا یک رستوران قضاوت می شود.

برج العرب دارای سوئیتهای مختلف با طراحیهای زیبایی است اما امکانات بیشتر این سوئیتها در یک سطح بالا قرار دارند و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. اگر شما بخواهید به مسافرت بروید، قطعا مقصدی را انتخاب خواهید کرد که ویژگی ها و جذابیت های گردشگری زیادی داشته باشد تا بتوانید در طول سفر به مناطق مختلف آن بروید و از دیدن مناظر متنوع لذت ببرید؛ بنابراین زیبایی و خاص بودن یک محیط، موضوع واضحی است که باعث می شود مورد توجه افراد زیادی قرار بگیرد. سقفهای ایرانی قسمتهای مختلفی شامل گنبد، کاربندی و کاشیکاری ایرانی اسلامی متعلق به دورههای مختلف است. مطلب پیشنهادی : جذاب ترین دکوراسیون داخلی رستوران های مدرن ایرانی! روی یک هدر ساده و در عین حال جذاب و یک آرم جالب با تفاوت های ظریف فرد سرمایه گذاری کنید. کارکنان خونگرم، بالکنی با منظره زیبایی از شهر و غذای خوشمزه این رستوران را به مکانی جذاب و دیدنی تبدیل کرده است.

چرا آجر نما برای طراحی دکوراسیون داخلی بهترین انتخاب است؟ چرا در طراحی دکوراسیونی زیبا و خاص به استفاده از آجر نما تاکید داریم؟ می توانند هم در دکوراسیون مدرن و هم در طراحی کلاسیک زیبا جلوه کرده و هماهنگی خوبی با سایر مصالح ایجاد کنند؛ چرا که اگر شما بعد از چند سال بخواهید سبک دکور خانه خود را تغییر دهید، دیوار آجری مشکلی برای شما ایجاد نمی کند. هم فضای درونی و هم بیرونی این رستوران بزرگ برای نشستن مناسب است. در طراحی داخلی آن تلاش شده فضای سنتی و مدرن با هم تلفیق شوند. شربتخانه یا کافه سنتی یکی از بخشهای مهم در راه اندازی رستوران سنتی است، باید به فضای آشپزخانه دسترسی داشته باشد. متراژ فضای طراحی شده تقریبا حدود ۷۰۰ مترمربع می باشد. در کل می توان گفت بهترین انتخاب برای فست فودی های دارای متراژ کم، انتخاب رنگ روشن و نور مناسب اهمیت فراوانی دارد و باعث می شود مغازه را تا حدی بزرگ تر از چیزی که هست، جلوه دهد. در یک رستوران عالی، چیزی به عنوان میز بد وجود دارد. با این وجود، هنگام صحبت از طراحی کافه و رستوران، چند “قانون طلایی” کلی وجود دارد. رستوران یکی از مکانهایی است که بسیاری از افراد در آن حضور مییابند و هیچگاه هیچ رستورانی خالی از افراد مشتاق نیست، اما رونق سکه این رستورانها، غیر از کیفیت غذا به کیفیت طراحی داخلی رستوران نیز بستگی دارد.

به همین دلیل است که صاحبان کافه این روزها تمام تلاش خود را می کنند تا اطمینان حاصل کنند که طراحی کافه و رستوران آنها کاملاً زیبا بوده و به دنبال جذب بیشتر و بیشتر مشتریان است. این رستوران زیبا و شیک تجربه شگفتانگیزی را برای مشتریان مهیا میکند. غذا را داخل باغ میل کنید تا لذتی دوچندان را تجربه کنید. بنابراین، استفاده از گلها و گیاهان در طراحی دکوراسیون رستوران ایرانی، آن را به فرهنگ ایرانی نزدیکتر کرده و برای مشتریان رستوران یک تجربه دلنشین به ارمغان خواهد آورد. بعضی از مشتریان هیزمیکس میگویند بهترین برگر تهران را همینجا خوردهاند و قیافه ساندویچها را هیجانانگیز دیدهاند. رستوران سنتی ترمه یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب میشود که در نزدیکی میدان امام خمینی و داخل هتل فردوسی قرار دارد. گزینه های بسیاری برای انتخاب وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید