دنبال کننده های ارگانیک اینستاگرام به دست آورید – مراقب اتوماسیون بیش از حد باشید

دنبال کننده های ارگانیک اینستاگرام به دست آورید – مراقب اتوماسیون بیش از حد باشید

نمی توان انکار کرد که مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی شما می تواند یک کار وقت گیر باشد. به هر حال، ایجاد محتوا و برنامه‌ریزی زمان مناسب برای پست کردن آن زمان می‌برد – و البته درگیر شدن با فالوورها و برداشتن گام‌های دیگر برای ایجاد پایگاه طرفداران خود و به دست آوردن فالوورهای ارگانیک در اینستاگرام، کار لازم است.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی مدرن می توانند صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشند و به شما کمک کنند تا عملیات رسانه های اجتماعی خود را ساده کنید و در عین حال زمان بیشتری را برای سایر تلاش های بازاریابی خود باقی بگذارید. اما آیا چیزی به نام اتوماسیون بیش از حد وجود دارد؟

در حالی که می توان به راحتی اجازه داد که اتوماسیون تسلط یابد، اگر مراقب نباشید، این می تواند به فرصت های شما برای رشد ارگانیک اینستاگرام آسیب برساند.

بیایید در مورد اینکه چرا مدیریت کردن خود مهم است صحبت کنیم. بیایید نگاهی بیندازیم.

اهمیت تعادل در اتوماسیون اینستاگرام

حفظ اصالت و در عین حال به حداکثر رساندن کارایی نیاز به ایجاد تعادل با اتوماسیون اینستاگرام دارد. کارهایی مانند نظارت بر مکالمات، زمان‌بندی پست‌ها و ارزیابی داده‌ها ممکن است با استفاده از فناوری‌های اتوماسیون ساده شوند و زمان را برای تلاش‌های استراتژیک‌تر آزاد کنند. با این حال، اتکای بیش از حد به اتوماسیون ممکن است منجر به ارتباطات سرد و شکاف میان حامیان شود. ایجاد تعادل بین اثرات افزایش بهره وری اتوماسیون و تعامل واقعی که جامعه و اعتماد را ایجاد می کند بسیار مهم است. برندها می توانند حضور خود را به طور موثر مدیریت کنند و با ادغام رویه های خودکار با پاسخ ها و محتوای شخصی سازی شده، ارتباطات واقعی را با مخاطبان خود ایجاد کنند. یک اتوماسیون متعادل اینستاگرام می تواند رشد ارگانیک اینستاگرام را برای شما به ارمغان بیاورد.

چگونه از خودکار شدن بیش از حد اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از خودکار شدن بیش از حد اکانت اینستاگرام خود، تعادل بین تعاملات واقعی با فناوری های خودکار بسیار مهم است. در حالی که اتوماسیون ممکن است به کارهای یکنواخت مانند برنامه ریزی پست و تجزیه و تحلیل اولیه کمک کند، تعامل انسانی هنوز ضروری است. با پاسخگویی واقعی به پیام ها و نظرات، مخاطبان خود را به طور منظم درگیر کنید. مطالب بداهه مانند داستان های پشت صحنه را برای حفظ ارتباط شخصی خود پست کنید. مراقب عملکرد پست‌های خودکار باشید و بسته به تعامل، تنظیمات را انجام دهید. اکنون بیایید بررسی کنیم که چگونه با یافتن ترکیبی ایده آل بین اثربخشی و واقعی بودن، یک حساب شخصی و جالب را حفظ کنیم.

ایجاد و ارسال محتوا

به نظر می رسد که این یک کار واضح به نظر می رسد که باید تحت «خودکار نباشید» ثبت شود، اما تعداد زیادی از حساب ها به اشتراک گذاری پست های دیگران برای تشکیل بخش عمده ای از محتوای فید خود متکی هستند. آنها به سادگی حساب های خوب (و مناسب) را برای به اشتراک گذاشتن پیدا می کنند و اجازه می دهند که این حساب ها کنترل شود. در حالی که ارسال مجدد می‌تواند محتوای پرکننده‌ای عالی ارائه دهد، اغلب به اشتراک گذاشتن کارهای دیگران به شما کمکی نمی‌کند تا یک تصویر برند قوی بسازید یا مخاطبان بسیار درگیر جذب کنید. به جای آن چیزهای منحصر به فرد خود را به اشتراک بگذارید.

از طرف دیگر، شرکت‌های دیگر ممکن است پست‌های اینستاگرام خود را از ماه‌ها قبل برنامه‌ریزی کنند، زمان دقیق پست شدن آن‌ها را برنامه‌ریزی کنند و سپس به سادگی اجازه دهند همه چیز درست شود. اگرچه این مطمئناً می‌تواند زمان‌بندی را آسان‌تر کند، این همیشه بهترین ایده نیست.

دو ماه بعد، می توانید متوجه شوید که یک استراتژی محتوای خاص کار نمی کند. یا ممکن است پیشرفت جدیدی در صنعت یا شرکت شما وجود داشته باشد که پیام‌هایی را که باید انجام دهید کاملاً تغییر می‌دهد. اگر مایل نیستید که پست های برنامه ریزی شده خود را به درستی تنظیم کنید، ممکن است ماه ها نوع اشتباهی از محتوا را برای مخاطبان خود ارسال کنید.

فالوورهای ارگانیک اینستاگرام را دریافت کنید

یکی از متداول‌ترین کارهای خودکار، دنبال کردن افرادی است که اکانت شما را دنبال می‌کنند یا افراد جدیدی را برای دنبال کردن پیدا کنید. این برای مدیریت رسانه های اجتماعی شما ضروری است. از این گذشته، دنبال کردن دیگران (و تعامل با آنها) یکی از بهترین راه ها برای تشویق رشد ارگانیک اینستاگرام برای حساب کاربری شما است.

متأسفانه وقتی این فرآیند را خودکار می کنید، می تواند به سرعت مشکلاتی را ایجاد کند. علی‌رغم تلاش‌های اینستاگرام برای حذف ربات‌ها و حساب‌های اسپم، این حساب‌ها همچنان در این پلتفرم باقی می‌مانند. دنبال کردن هر کسی که می توانید می توانید به سرعت فید خبری خود را با پست های هرزنامه و پورن پر کنید.

بدتر از آن، در حالی که دنبال کردن خودکار می تواند به سرعت حجم مخاطبان شما را افزایش دهد، احتمالاً با درصد زیادی روبرو خواهید شد که به هیچ وجه با محتوای شما درگیر نیستند. این می تواند به سرعت تجزیه و تحلیل شما را مختل کند و به دست آوردن بینش معنادار در مورد آنچه مخاطب هدف واقعی شما می خواهد ببیند را دشوار می کند.

با بررسی هر حسابی قبل از دنبال کردن آنها، خود را از این اتفاقات در امان نگه دارید. به این ترتیب، شما فقط کسانی را دنبال می‌کنید که واقعاً به شما در ایجاد مخاطب کمک می‌کنند و از شلوغ کردن فید شما با هرزنامه‌های بی‌ارزش جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، فالوورهای ارگانیک اینستاگرام را برای کمک به رشد برند خود دریافت خواهید کرد.

تجزیه و تحلیل

حال، ما نمی‌گوییم که باید خودتان سعی کنید تجزیه و تحلیل را اندازه‌گیری کنید. به هر حال، دریافت گزارش‌های خودکار در مورد معیارهای کلیدی مانند بازدیدها یا دنبال‌کنندگان جدید چیزی نیست که بخواهید خودتان آن را اندازه‌گیری کنید! این بهترین راه برای مدیریت رسانه های اجتماعی است.

با این حال، آنچه را که نمی‌توانید خودکار کنید، بینش‌هایی است که از تجزیه و تحلیل خود به دست می‌آورید. اعداد در ترسیم تصویری از آنچه در حساب شما اتفاق می افتد عالی هستند – اما فقط شما می توانید عمیقاً شیرجه بزنید تا متوجه شوید چرا پشت این اعداد

چگونه صفحه آمار اینستاگرام را در لپ تاپ خودکار کنیمچگونه صفحه آمار اینستاگرام را در لپ تاپ خودکار کنیم

آیا همکاری منحصر به فردی با اینفلوئنسر محبوب داشتید؟ آیا اکانت اینستاگرام شما در پلتفرم دیگری تبلیغ شده است؟ آیا از یک کمپین تبلیغاتی موثر استفاده کردید؟

درک اینکه چرا یک افزایش (یا کاهش) خاص در محبوبیت حساب شما اتفاق افتاده است بسیار مهمتر از دیدن اعداد خام به تنهایی است. بینش‌هایی که از این داده‌ها به دست می‌آورید و تنظیماتی که انجام می‌دهید چیزی است که هرگز نمی‌توانید آن را خودکار کنید.

اگر هنوز به فکر خودکارسازی مدیریت رسانه های اجتماعی خود هستید، در اینجا بهترین توصیه های من بر اساس روندها و اثربخشی فعلی وجود دارد.

اتوماسیون ارگانیک اینستاگرام که کار می کند:

ابزارهای اتوماسیون ارگانیک اینستاگرام مانند Kicksta و Flock Social بدون احساس بیش از حد مصنوعی بسیار موثر هستند. این پلتفرم‌ها بر مدیریت واقعی رسانه‌های اجتماعی و رشد فالوور از طریق تعاملات هدفمند به جای تاکتیک‌های اسپم تمرکز دارند. به عنوان مثال، Kicksta از هوش مصنوعی برای تعامل با کاربرانی استفاده می کند که واقعاً به محتوای شما علاقه مند هستند، در حالی که Flock Social بر استراتژی های ایجاد جامعه و رشد ارگانیک تأکید دارد. هر دو یکی از بهترین گزینه ها برای رشد واقعی حضور شما در اینستاگرام هستند. با این پلتفرم ها می توانید رشد ارگانیک اینستاگرام را داشته باشید و بهترین اتوماسیون اینستاگرام را داشته باشید.

نتیجه گیری

هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که شما نباید از ابزارهای اتوماسیون استفاده کنید. پس از همه، آنها می توانند راهی عالی برای کمک به شما در صرفه جویی در زمان و ساده کردن استفاده از اینستاگرام خود باشند. اما به قول معروف «اعتدال در همه چیز». با یافتن تعادل مناسب بین اتوماسیون و انجام کارها به تنهایی، می توانید فالوورهای ارگانیک اینستاگرام را برای رشد برند خود جذب کنید.

  • کاترین حرفه ای با موهای مجعد که نشان دهنده موفقیت تجاری و رشد تعامل است. با اعتماد به نفس، جاه طلب و انرژی مثبتکاترین حرفه ای با موهای مجعد که نشان دهنده موفقیت تجاری و رشد تعامل است. با اعتماد به نفس، جاه طلب و انرژی مثبت

    کاترین متخصص در تقویت تعامل واقعی در رسانه های اجتماعی است. او با تمرکز بر ایجاد روابط پایدار با فالوورها، به برندها کمک کرد تا لایک های غیرفعال را به مکالمات فعال تبدیل کنند. کاترین دوست دارد که برندها را با ایجاد تعاملات معنادار آنلاین ببیند و در زمان استراحت خود از سفر و کشف فرهنگ های جدید لذت می برد.

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

How to Keep Your Instagram Account From Becoming Too Automated

دیدگاهتان را بنویسید