در صورت ممنوعیت TikTok چه باید کرد – چگونه از نام تجاری خود محافظت کنید
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
تیک تاک ساعت است. TikTok ممکن است در ایالات متحده ممنوع شود، و اگر برای موفقیت برند خود به برنامه تکیه می کنید، با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند TikTok شگفتانگیز هستند – وقتی کار میکنند. اما حقیقت این است که آنها ناپایدار هستند. یک تغییر در سیاست، یک ممنوعیت، و شما در رحمت آنها هستید. TikTok ممکن است فردا از بین برود، و اگر تمام رشد شما به آن گره خورده باشد، چیزی جز یک پلتفرم خالی برای شما باقی نخواهد ماند.
به عنوان فردی که از رسانه های اجتماعی کسب و کار ایجاد کرده و در TikTok درآمد کسب کرده است، می توانم به شما بگویم: من به این پلتفرم ها اعتماد ندارم. و اگر هنوز تمام تخمهای خود را در سبد TikTok میگذارید، وقت آن است که بیدار شوید.
راه حل این است: شما باید ساخت و ساز در زمین های اجاره ای را متوقف کنید و شروع به ساختن کسب و کاری کنید که مالک آن هستید.
مطالب مرتبط: به گفته یکی از مدیران عامل، “موج های ارسال شده از طریق دنیای بازاریابی”: آنچه که کسب و کارها می توانند اکنون انجام دهند تا برای یک ممنوعیت احتمالی TikTok آماده شوند
چرا «زمین اجاره ای» دیگر آن را قطع نمی کند
اگر برند خود را در TikTok، Instagram یا Facebook میسازید، آن را در زمین شخص دیگری میسازید. آنها صاحب مخاطبان شما هستند، نه تو
هنگامی که الگوریتم TikTok تغییر می کند یا برنامه ممنوع می شود (و اجازه دهید با آن روبرو شویم، ممکن است رخ دهد)، توانایی دسترسی به مخاطبان خود را از دست خواهید داد. سخت کوشی شما را می توان با ضربان قلب از بین برد.
شما نمی توانید با تکیه بر پلتفرم شخص دیگری یک کسب و کار پایدار بسازید. این یک واقعیت است. اگر از قبل به این فکر نمی کنید که چگونه مخاطبان خود را خارج از TikTok داشته باشید، اکنون وقت آن است که جدی بگیرید.
5 قدمی که باید در حال حاضر انجام دهید – قبل از ناپدید شدن TikTok
زمان چرخش فرا رسیده است. اگر فقط به رسانههای اجتماعی متکی هستید، ساعت در حال حرکت است. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً قبلاً قایق را برای محافظت کامل در برابر TikTok از دست داده اید، اما این مقاله زنگ بیدارباش شما است.
در اینجا برنامه اقدام شما برای اثبات برند شما در آینده آمده است. این پنج گام است که امروز باید انجام دهید تا کسب و کار خود را در اختیار پلتفرم های رسانه های اجتماعی قرار ندهد:
1. وب سایت خود را بسازید
وب سایت شما خانه دیجیتال شماست. این تنها جایی است که شما در آن کنترل دارید. از آن برای میزبانی محتوای خود، فروش محصولات و جمع آوری داده های مخاطبان استفاده کنید. مطمئن شوید که وب سایت شما به گونه ای تنظیم شده است که همه چیز را مدیریت کند – چه یک وبلاگ، یک فروشگاه یا یک مرکز منابع. باید مرکز اصلی شما برای هر چیزی که تعامل یا تراکنش را هدایت می کند باشد.
2. لیست ایمیل خود را شروع کنید (اکنون)
اگر بدون برنامه نتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید، مهم نیست فالوورهای TikTok شما چقدر است. بازاریابی ایمیلی جایی است که پول وجود دارد. از همین امروز شروع به جمع آوری ایمیل کنید، حتی اگر تعداد انگشت شماری از دنبال کنندگان آن باشند. از GetResponse برای ایجاد فرم های انتخاب کردن استفاده کنید و در ازای ایمیل آنها چیزی ارزشمند (راهنماهای رایگان، محتوای انحصاری و غیره) ارائه دهید. ساختن یک لیست ایمیل نحوه مالکیت مخاطبان خود است.
3. از بازاریابی پیامکی برای اتصال فوری استفاده کنید
بازاریابی پیامکی یک بازی را تغییر می دهد. از طریق پیامهای متنی، مخاطبان خود را تشویق کنید تا بهروزرسانیهای بیدرنگ و پیشنهادات انحصاری را انتخاب کنند. این ابزار می تواند قدرتمندترین راه شما برای ارتباط با مخاطبان خود و دسترسی فوری به آنها باشد. یک لیست پیام کوتاه قوی همچنین می تواند نرخ تبدیل پیشنهادات شما را افزایش دهد.
4. قیف هایی ایجاد کنید که در واقع تبدیل می شوند
اگر فقط از TikTok یا بیو اینستاگرام خود برای پیوند دادن به نمایه خود استفاده می کنید، پول روی میز باقی می گذارید. صفحات فرود ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما را به قیف ها هدایت کند. به آنها دلیلی بدهید تا شما را خارج از رسانه های اجتماعی دنبال کنند – چه یک کتاب الکترونیکی رایگان، یک پیشنهاد ویژه یا فرصتی برای پیوستن به یک انجمن. از GetResponse برای خودکارسازی آن قیف ها و تبدیل فالوورها به مشتریان وفادار استفاده کنید.
5. کانال های خود را متنوع کنید (اکنون)
از قرار دادن تمام تخم مرغ ها در یک سبد خودداری کنید. پلتفرم هایی که امروز به آنها تکیه می کنید، ممکن است فردا از بین بروند. محتوای خود را در چندین کانال دریافت کنید. از حلقه های اینستاگرام، شورت های یوتیوب و فیس بوک استفاده کنید. این پلتفرم ها کنترل بهتری بر کسب درآمد و جذب مخاطب به شما می دهند. همه چیز را فقط روی یک پلتفرم شرط بندی نکنید. از اینها برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید.
مطالب مرتبط: سرنوشت TikTok نامشخص است. از این 3 گرایش برای مالکیت مخاطبان خود استفاده کنید
با شروع تحریم چه اتفاقی برای TikTok می افتد؟
اگر TikTok در ایالات متحده ممنوع شود، این اتفاق می افتد:
-
دانلود جدیدی وجود ندارد: TikTok از فروشگاه های برنامه حذف می شود، بنابراین هیچ کاربر جدیدی نمی تواند برنامه را دانلود کند. شما همچنان برای مدتی به حساب خود دسترسی خواهید داشت، اما در نهایت، غیرقابل استفاده خواهد شد.
-
بدون به روز رسانی: برنامه دریافت به روز رسانی را متوقف می کند، به این معنی که در نهایت به درستی کار نمی کند. ممکن است هنوز برای مدتی کار کند، اما انتظار کاهش تدریجی عملکرد را دارید زیرا برنامه ناپایدارتر می شود.
-
داشتن TikTok در تلفن شما غیرقانونی نیست: حتی اگر TikTok ممنوع باشد، ممنوع است غیر قانونی نیست تا آن را روی گوشی خود نگه دارید. اما بدون به روز رسانی، انتظار نداشته باشید که برای مدت طولانی تری به خوبی کار کند.
چرا باید از YouTube Shorts استفاده کنید
YouTube Shorts نهایی ترین طرح پشتیبان است. این متعلق به Google است، به این معنی که محتوای شما میتواند در نتایج جستجوی Google نشان داده شود و این امر باعث میشود افراد راحتتر شما را از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کنند.
در اینجا دلیل کارکرد آن است:
-
محتوای TikTok خود را تغییر کاربری دهید: YouTube Shorts از ویدیوهای حداکثر 3 دقیقه پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید ویدیوهای TikTok خود را دوباره در آنجا آپلود کنید. این باعث افزایش دید محتوای شما در پلتفرم ها می شود.
نکته حرفه ای: عملکرد خود را در YouTube Shorts دنبال کنید و ببینید چه محتوایی بهترین عملکرد را دارد. بهترین محتوای خود را تغییر دهید و بر اساس آن تنظیم کنید.
-
استراتژی پلتفرم خود را متنوع کنید: فقط به TikTok تکیه نکنید. برای گسترش دسترسی خود، در اینستاگرام Reels، YouTube Shorts و Facebook استفاده کنید. این پلتفرمها با کسب درآمد پایدار و فرصتهای تعامل، کنترل بهتری بر برندتان به شما میدهند.
نکته حرفه ای: از لینکدین و فیس بوک برای تغییر کاربری محتوای خود و هدف قرار دادن مخاطبان حرفه ای تر استفاده کنید. این پلتفرم ها برای ایجاد اقتدار عالی هستند.
مطالب مرتبط: تعقیب الگوریتمها را متوقف کنید – در اینجا آمده است که چگونه سازندگان میتوانند محتوای خود را کنترل کنند و بر اساس شرایط خود کسب درآمد کنند
آینده برند خود را کنترل کنید
ممنوعیت TikTok باید زنگ خطری باشد. پلتفرم های رسانه های اجتماعی هر لحظه می توانند بسته شوند یا سیاست های خود را تغییر دهند. ساخت برند خود را در زمین اجاره ای متوقف کنید. کسب و کاری بسازید که مالک آن هستید — با وب سایت، لیست ایمیل و بازاریابی پیامکی شروع کنید.
ابزارهای مورد نیاز شما از قبل در دسترس هستند. GetResponse به شما امکان میدهد بازاریابی ایمیلی را خودکار کنید، صفحات فرود ایجاد کنید و قیفهایی بسازید تا دنبالکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. زمان آن فرا رسیده است که آینده برند خود را تحت کنترل بگیرید و به پلتفرم های رسانه های اجتماعی که در هر زمانی ممکن است ناپدید شوند، اتکا نکنید.
بعد چه باید کرد
شروع به ساخت لیست ایمیل و قیف های خود کنید. شروع به استفاده مجدد از محتوای خود در چندین پلتفرم کنید. امروز برند خود را در آینده ثابت کنید و دیگر هرگز در دام رسانه های اجتماعی نباشید.
https://www.entrepreneur.com/science-technology/what-to-do-if-tiktok-is-banned-how-to-protect-your-brand/485508