تمام اطلاعاتی که باید در مورد صرافی کوینکس بدانید

مدیر عامل کوکوین خاطرنشان کرد که خوشحال است که شرکتش “به روشی باز و شفاف با این رویداد برخورد کرده است و اینکه همواره اولویت کار ما کاربران ما بودهاند. زمانی که معامله باز است این سود یا زیان با توجه به نوسانات بازار در حال تغییر است که به آن سود غیر واقعی میگویند. جزییات: کاربران میتوانند از ۱۷ دی با سپردهگذاری توکنهای BICO, DrEP و DUSK به مدت ۱۵ روز یا ۳۰ روز در صرافی بایننس در سرویس Binance Savings به ترتیب ۸۰٪، ۶۰٪ و ۱۲٪ سود سالانه دریافت کنند. اگرچه صرافی بایننس هنوز هم پیشتاز بازار ارزهای دیجیتال است؛ اما صرافی کوینکس coinex هم در راستای خدمات بهتر به کاربران این حوزه گام برمیدارد؛ همچنین هر روز بر تعداد کاربران آن افزوده میشود. کوکوین هم مانند بایننس اعلام کرده است به کاربران ساکن ایران خدمات نمیدهند؛ اما از آنجا که احراز هویت در این صرافی هنوز اجباری نیست، تعداد زیادی معاملهگر ایرانی با تغییر آیپی خود در این پلتفرم ثبتنام کردهاند.

میتوانید اطلاعیههای صرافیهای رمزارز را در این خصوص در پست زیر مطالعه کنید. سرویسهای مربوط به معاملات BTTOLD در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) بسته خواهند شد لذا از کاربران خواسته شده تا اگر معامله بازی در این خصوص دارند تا تاریخ اعلام شده تکلیف آن را مشخص کنند. سرویسهای مربوط به معاملات BTTOLD در تاریخ ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) ساعت ۵:۳۰ بسته خواهند شد لذا از کاربران خواسته شده تا اگر معامله بازی در این خصوص دارند تا تاریخ اعلام شده تکلیف آن را مشخص کنند. کد داینامیک یک کد متغیر است که در بازه های زمانی مشخص (معمولا 24 ساعته) تغییر می کند.

با توجه به حواشی ایجاد شده برای صرافی بایننس(مسدود کردن حساب کاربران ایرانی که از vps های هلند استفاده میکردند) به نظر میرسد شاید باید صرافی کوینکس(که کاربران ایرانی را به رسمیت میشناسد) را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. به این شکل که برای انجام هر معامله، درصد ناچیزی حدود 0.1 درصد به عنوان کمیسیون کوکوین برداشت می شود. صرافی کوکوین حدود ۲۳۵ میلیون دلار از ۲۸۰ میلیون دلار سرقت شده یك ماه پیش را پس گرفته است. 8. سایر واجدین شرایط به نسبت میزان خرید آنها معادل ۲۰,۰۰۰ دلار توکن GLMR بین آنها تقسیم خواهد شد. البته خوشبختانه تمام وجوه به سرقت رفته کاربران، توسط صرافی به آنها بازگردانده شد. 3. تمام کاربرانی که در طی ۲۴ ساعت اولیه این کمپین اختلاف میزان واریزی و برداشت از صرافی توکن GLMR آنها حداقل ۱ GLMR باشد، معادل ۱۰,۰۰۰ دلار از این توکن به صورت مساوی بین آنها تقسیم خواهد شد.

جزییات: صرافی بایننس توکنهای FTM و NEAR را به جمع داراییهای قابل قرض گرفتن در این صرافی اضافه کرد. جزییات: صرافی بایننس در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) معاملات توکن TRXDOWN را متوقف خواهد کرد و از موجودی حساب کاربران اسنپشات میگیرد. جزییات: توکن League of Kingdoms (LOKA) در ۲۶مین دوره از سرویس لانچپد بایننس در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) عرضه خواهد شد. چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس در توییتی اعلام کرد بیش از ۷۰۰۰ کیف پول در شبکه سولانا مورد حمله قرار گرفته است و رمزارزهایی نظیر SOL و USDC از آنها به سرقت رته است. نرخ سود، وثیقه مورد نیاز و حداکثر مقدار قابل قرض گرفتن به شرایط بازار و مدیریت ریسک داخلی بستگی دارد.

یک تیکر خود میتواند انواع مختلفی مانند بازار (Market)، مخفی (Hidden) یا کوه یخ (Iceberg) داشته باشد که هر کدام از نظر کارمزد معاملات در صرافی کوکوین، شامل درصدهای مختلفی میشوند. در آخر میتوانید مقدار کارمزد انتقال را مشاهده کنید. نسبت به پنل Spot، دو تفاوت در پنل مشاهده میشود. در این مقاله قصد داریم، آموزش ورود به صرافی کوینکس و استفاده از پنل کاربری آن را به شما ارائه دهیم. حال به منظور افزایش امنیت حساب کاربری، در صفحه باز شده نشانگر ماوس را بر روی گزینه Account نگه داشته تا پنل مربوط به آن باز شود و در این پنل گزینه Account Settings را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید. برای تکمیل فرم به این صفحه رجوع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

در انتهای کادر روی گزینه «Confirm» بزنید.

ذکر این نکته ضروری است که تنها موجودی بخش اسپات کاربران در اسنپ شات لحاظ خواهد شد. صرافی کوینکس تنها صرافی معتبر ارزهای دیجیتال است که دست به تحریم ایران نزده و ایرانیان را به رسمیت می شناسد. این نیز بعید به نظر میرسد زیرا چنین حملهای نه تنها سولانا، بلکه تمام اینترنت را تحت تاثیر قرار میدهد و دلیل دیگر این است که گزارشهایی از دستگاهها و مرورگرهای مختلف منتشر شده است. Eric Don مدیر عملیات این صرافی است و از او به عنوان یک محقق ارشد اینترنت، معمار سیستم ها و ستاره صنعت اینترنت تعبیر می شود. صرافی کوکوین هر سهماهیکبار معادل 10 درصد درآمد خود را از محل کارمزدها به جمعآوری توکن KCS اختصاص میدهد. از توکن NTVRK می توان برای تولید توکنهای غیرقابل تعویض (NFT) استفاده شود، که راه دیگری برای کسب درآمد است. برای انجام معاملات لحطه ای گزینه “Spot” را انتخاب کنید. با بعد از انجام ثبت نام چنین صفحه ای برای شما باز میشه که به معنی تایید حساب کاربری شما و موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست.

برای اطلاع از اسامی این شبکهها به این صفحه مراجعه کنید. در سمت راست در بالای صفحه اصلی کوینکس، روی گزینه ACCOUNT کلیک کرده و سپس در منوی که باز می شود روی Account settings کلیک می کنید. در بالای تصویر زیر و سمت راست، بر روی (Assets) کلیک کرده و از کادر باز شده (برداشت) را انتخاب کنید. در انتهای کادر روی گزینه «Confirm» بزنید. 4. در قسمت بعدی باید بر روی لینک Terms of use کلیک کرده و قوانین و شرایط استفاده از صرافی کوکوین را مطالعه کنید. همچنین میتوانید مقاله «تبدیل توکن های BTTOLD به BTT» را نیز مطالعه نمایید.

حساب توییتری zachxbt که در زمنیه شناسایی پروژههای اسکم فعالیت میکند و خود را کاراگاه آنچین معرفی میکند در توییتر عنوان کرده است که هکرها ۷ ماه قبل، یک تراکنش از صرافی بایننس به این آدرس داشتهاند. فعالیت ۱: در مدت برگزاری این کمپین (از تاریخ ۲۱ دی) کاربران میتوانند با یکی از روشهای زیر توکن GLMR را به صرافی واریز کنند و از جوایز بهرهمند شوند. همچنین با سپردهگذاری توکن ERN در دورههای ۱۰، ۳۰ و ۶۰ روزه در این سرویس تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه دریافت نمایند و این عدد در مورد سپردهگذاری توکن CELO در دورههای ۳۰، ۶۰ و ۹۰ روزه در این سرویس تا سقف ۸.۳۷٪ سود سالانه است. در این بخش از مقاله معرفی صرافی کوکوین، اطلاعاتی در مورد ارزهای پشتیبانی شده در پلتفرم کوکوین برای شما ارائه می کنیم. این صرافی با سازمانهای قانونی برای بررسی این پرونده همکاری کردو اندکی پس از آن، کوکوین ادعا کرد که به هویت عاملان پی بردهاند.

حتی اگر هنوز محدودیتی برای سپرده گذاری تعیین نکرده باشد ، محدودیت برداشت براساس سطح راستی آزمایی (پایه یا پیشرفته) متفاوت است. درباره برداشت یا انتقال ارزها از صرافی کوکوین، باید دقت داشته باشید که کارمزد تعیینشده برای هر ارز متفاوت است، اما در هر صورت ارقام تعیینشده توسط کوکوین، برای فرایند انتقال نیز بهمراتب از دیگر صرافیهای ارز دیجیتال کمتر است. امین گون سیرر (Emin Gün Sirer) بنیانگذار آوالانچ نیز با ابراز همدردی با جامعه سولانا عنوان داشت از آنجا که تراکنشها به صورت نرمال امضا شدهاند به نظر میرسد هکر توانسته است به کلید خصوصیها دسترسی پیدا کند. البته اون موقع فقط با ارز BTC بر پایه تتر بود اما در حال حاضر یه عالمه کریپتوهای مختلف در قسمت فیوچرز پیدا کنید و براحتی باهاش پول دربیارید. تعداد صرافیهای ارز دیجیتال فعال در سراسر دنیا به پانصد عدد میرسد، اما مسلم است که برخی از این صرافیها به دلایل گوناگون، بهوضوح از صرافیهای دیگر برترند.

صرافی کوکوین در جمهوری سیشل در آفریقا مستقر است و دفتر مرکزی بای بیت در سنگاپور قرار دارد. در زمان نگارش این خبر، صرافی بای بیت اعلام کرده است که واریز و برداشت رمزارزهای بر بستر شبکه سولانا از جمله SOL به حالت تعلیق درآمده است. در بخش Leverage ، میتوانید اهرم مورد نظرتان برای انجام معاملاتتان را در دو حالت Cross و Isolated انتخاب کنید. برای مشارکت در این رویداد KYC کامل ضروری است. کاربران می توانند با پیمودن چند مرحله ساده، امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهند و با ایمنی کامل معامله کنند. توکنهای قدیمی بیت تورنت از این پس با نماد BTTOLD و توکنهای جدید با نماد BTTC نمایش داده خواهند شد.

تیم KuCoin به طور منظم بررسی می کند که آیا گروه ها عملیاتی آن ها داده های روزانه را با رعایت استانداردهای امنیتی دقیق انجام می دهند یا خیر. در سال 2018 صرافی کوکوین توانست با جذب سرمایه ای بالغ بر 1.8 میلیارد دلار، رمز ارز اختصاصی و منحصر به فرد خود به نام Kucoin Shares معرفی کند. حساب رسمی کیف پول فانتوم در توییتر نوشت ما به صورت مستمر با تیم توسعه دهنده در حال بررسی این موضوع هستیم تا دلیل آسیبپذیری گزارش شده در سولانا را پیدا کنیم. شرکت امنیتی PeckShield در توییتی عنوان کرده است هک گسترده کیف پولهای سولانا ممکن است به دلیل اکسپلویتی در زنجیره تامین به وجود آمده باشد که در نتیجه آن، کلیدهای خصوصی کیف پولها فاش شده و به سرقت رفته است. به نظر من سرقت داراییها روی شبکه اتریوم به این دلیل آنقدر کم است که اکثر کاربران از متامسک استفاده میکنند و خارج از آن توکن کمتری رد و بدل میشود.

بیشتر کیف پولهای قربانیان در بازه زمانی ۹ ماه گذشته ایجاد شدهاند که مواردی از کیف پولهای جدیدتر هم گزارش شده است. فعالیت ۲: کاربرانی که زوج ارزهای GLMR/USDT و GLMR/BTC را در طول مدت این کمپین معامله کرده باشند، درصدی از کارمزد تراکنشهای آنها بسته به میانگین حجم معاملاتی آنها در بازه ۷ روزه بازگشت داده خواهد شد. بهعنوان مثال ۵ درصد؛ به این ترتیب قیمت ارز زمانی که به آن مبلغی برسد که باعث شود شما ۵ درصد سود کنید، در کادر کناری قرار گرفته و با رسیدن مبلغ ارز دیجیتال به آن معامله به صورت خودکار بسته خواهد شد. هر زمان ۲ نفر کلید خصوصیها را در دست داشته باشند نمیتوان با قطعیت گفت که کدام یک مالک اصلی داراییها است. حجم معاملات : با در نظر داشتن این که کاربران بیشتر به بایننس اعتماد دارند، باید گفت که بایننس در بسیاری از موارد با انتشار اخباری که در لحظه تولید می شوند، اعتماد آن ها را خدشه دار کرده است و می توان انتظار داشت در آینده ای نزدیک حجم معاملات در کوینکس از بایننس پیشی بگیرد، ولی در حال حاضر حجم معاملات صرافی بایننس بسیار بیشتر از صرافی کوینکس است، لذا برنده فعلی این مقایسه را می توان صرافی بایننس به حساب آورد.

کد تأیید شش رقمی به آدرس ایمیل شما ارسال میشود، چند ثانیه فرصت دارید تا کد را در کادر” email verification code” وارد کرده و بر روی گزینه “sign up” کلیک کنید. جزییات: Spot Grid یک ابزار معاملاتی استراتژیک است که به کاربر این امکان را میدهد تا محدودههای قیمتی را تعیین کرده و نقاط ورود و خروج به بازار را در هر یک از این محدودهها تعریف کند. این ابزار اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است. ربات این ابزار به صورت اتوماتیک این خرید و فروشها را انجام خواهد داد. صبح امروز، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت جانی لیو(Johnny Lyu) خبرهای امیدوار کننده تری ارائه داد. لیو همچنین معتقد است که این حادثه در نهایت منجر به “یک جامعه رمزنگاری قوی تر” خواهد شد. جزییات: رمز ارز INSUR در قسمت استخرهای سایراپ (Syrup Pools) صرافی پنکیک سواپ اضافه شد. جزییات: صرافی پنکیک سواپ در برنامه هفتگی سوزاندن توکن بومی خود، تعداد ۶،۷۲۱،۷۶۱ توکن CAKE معادل ۷۲ میلیون دلار را از چرخه گردش خارج کرده است.

۲.کوینکس از آن کد ۱۶ رقمی شما که بالاتر توضیح دادیم، بکآپ نخواهد گرفت (دلیلش هم واضح است، چون اگر این کد به دست شخصی غیر شما بیفتد، میتواند حساب شما را هک کند)، بنابراین اگر شما این کد را گم کنید یا فراموش کنید، قادر نخاهید بود دوباره google authenticator خود را در کوینکس فعال کرده و حساب شما تا ابد از دسترس خواهد رفت. حال برای انجام دادن معامله در محیط اسپات باید یک رمز 6 رقمی برای آن وارد نمایید، تا در هنگام برداشت و معامله کردن برای امنیت بیشتر از این رمز استفاده گردد.

این ابزار اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

🟥 اگر نمی توانید کد داینامیک کوکوین را پیدا کنید توصیه می شود مقاله توضیح کامل چگونگی نمایش این کد را از طریق لینک مشخص وبسایت ایران ارز دیجیتال شده مطالعه نمایید. میم کوین ها نیز همانند شت کوینها ارزش خاصی ندارند و هدف خاصی را دنبال نمی کنند و همچنین برای رفع یک احتیاج یا نیاز جامعه و یا حل یک مشکل به وجود نیامده اند اما تفاوتی با شت کوین ها دارند و آن این است که میم کوین ها با هدف کلاهبرداری به وجود نیامدهاند. جزییات: دارندگان توکن MATIC از این پس میتوانند از برنامههای Auto-Invest بایننس استفاده کنند و سرمایهگذاری با استفاده از استراتژی میانگین هزینه دلار (DCA) به صورت خودکار را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید