تبلیغات اینستاگرام: راهنمای گام به گام شما

آه، حالا قسمت خوب! مخاطبان خود را هدف قرار دهید این است که چگونه استراتژی تبلیغات اینستاگرام خود را بهینه می کنید.

اگر به دنبال سود بیشتر از بازاریابی اینستاگرام خود هستید، وقت آن رسیده است که تبلیغات اینستاگرام را امتحان کنید.

آزمایشی رایگان Sprout خود را شروع کنید

همین امروز در اینستاگرام تبلیغ کنید

پشت پست ها و محتوایی که می دانید عملکرد ارگانیک خوبی دارند پول بگذارید. همه چیز را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین عملکرد را دارد و بیشتر هزینه تبلیغات خود را به آن اختصاص دهید. اطمینان حاصل کنید که موفقیت تبلیغات خود را اندازه گیری کرده و هر چیزی را که آنطور که انتظار داشتید انجام نداده را یادداشت کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات اینستاگرام

ابتدا بین بودجه روزانه و مادام العمر یکی را انتخاب کنید. بودجه‌های روزانه به تبلیغات شما اجازه می‌دهد تا به‌طور نامحدود اجرا شوند، در حالی که هر روز تا مبلغ اختصاص داده شده خود را خرج می‌کنید (هنوز می‌توانید تاریخ شروع و پایان را تنظیم کنید)، در حالی که بودجه‌های مادام العمر برای مدت زمان مشخصی اجرا می‌شوند.

همه چیز به مخاطبان هدف شما بستگی دارد، به همین دلیل است که دانستن آن بسیار مهم است جمعیت شناسی اینستاگرام شما.

اگر بودجه مادام العمر را انتخاب می کنید، می توانید زمان بندی خاصی را نیز برای تبلیغات خود انتخاب کنید. شاید بخواهید آنها فقط در روزهای هفته یا آخر هفته ظاهر شوند. شما می توانید به صورت دستی روزها و زمان نمایش تبلیغات خود را برای مخاطبان هدف خود انتخاب کنید.

برنامه ریزی تبلیغات اینستاگرام

مرحله 6. مخاطبان خود را هدف قرار دهید

شما می توانید تبلیغات خود را طراحی کنید یا “خلاقیت پویا“، اگر می خواهید مدیر تبلیغات تبلیغات شما را ایجاد کند. اگر به این مسیر بروید، عناصر مختلف تبلیغاتی را آپلود خواهید کرد – برای مثال، تصاویر، CTAها و کپی تبلیغات – و مدیر تبلیغات طرح های مختلف را آزمایش خواهد کرد.

مرحله 4. بهینه سازی و تحویل خود را انتخاب کنید

این نیز زمان خوبی برای دادن ما است راهنمای اندازه گیری تبلیغات اینستاگرام نگاه دوم برای اطمینان از بارگذاری دارایی های تبلیغاتی با اندازه صحیح.

تا بهترین استفاده را از خود ببرید بودجه بازاریابی، فقط در صورتی به تبلیغات و کمپین ها پول اختصاص دهید که به سود شما کمک کنند.

همچنین می‌توانید آزمایش تقسیم را برای انواع مختلف تبلیغات شروع کنید، و همچنین تصمیم بگیرید که آیا بودجه خود را در مجموعه‌های تبلیغاتی بهینه کنید یا خیر.

فرمت های مختلفی بر اساس هدف تبلیغاتی که انتخاب کرده اید در دسترس هستند، اما قالب های اصلی تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:

  • تبلیغات عکس: اینها شامل یک تصویر واحد است، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که تصویر خوبی است.
  • تبلیغات چرخ و فلک: اینها به کاربران اجازه می دهد تا به صورت افقی بین چندین تصویر یا ویدیو در دستگاه تلفن همراه خود حرکت کنند.
  • تبلیغات نمایش اسلاید: اینها شبیه تبلیغات چرخ و فلک هستند، فقط تصاویر به صورت خودکار پخش می شوند (بدون نیاز به پیمایش).
  • تبلیغات ویدیویی اینستاگرام: این ها کلیپ های ویدیویی هستند که می توانند از 3 ثانیه تا 60 ثانیه باشند.

عملکرد تبلیغات اینستاگرام خود را با Sprout تجسم کنید

هنگامی که در اینستاگرام تبلیغ می کنید، کنترل کاملی بر روی زمان اجرای تبلیغات و هزینه ای که برای آنها خواهید داشت دارید.

تبلیغات IG - بهینه سازی و تحویل

استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی ارگانیک ممکن است در ابتدا مقرون به صرفه به نظر برسند، اما آن‌ها به آزمون و خطای زیادی متکی هستند و تنها زمانی می‌توانند شما را به این نتیجه برسانند که در برابر تغییرات دائمی باشید. الگوریتم های رسانه های اجتماعی.

به عنوان یک رسانه بصری، تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن محصول خود به شما می دهد. و با خرید اینستاگرام، می توانید تبدیل به مشتری را برای کاربران اینستاگرام آسان تر از همیشه کنید.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

شما تبلیغ خود را ایجاد کرده اید، اما بررسی عملکرد ضروری است.

اکنون، تصمیم بگیرید که هنگام اجرای تبلیغات چگونه هزینه دریافت کنید.

تبلیغات IG - بهینه سازی و تحویل

مرحله 5. بودجه و برنامه تبلیغاتی خود را مشخص کنید

شما تبلیغات فید اینستاگرام و تبلیغات استوری اینستاگرام خود را در داخل آن ایجاد می کنید مدیر تبلیغات فیس بوک.

تبلیغات اینستاگرام یک سرویس پولی است که مشاغل برای تبلیغ محتوای خود از آن استفاده می کنند. اینستاگرام پس از تصاحب فیس بوک در سال 2013 شروع به ارائه مکان های تبلیغاتی برای مشاغل منتخب کرد. در سال 2015، اینستاگرام تبلیغات را برای همه مشاغل باز کرد و تا سال 2017 توانست 1 میلیون تبلیغ کننده بر روی پلت فرم.

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

پس از انتخاب هدف تبلیغاتی خود، کمپین خود را نام گذاری می کنید. این بهترین راه برای پیگیری تبلیغات خود در مدیر تبلیغات است.

پس از تکمیل سه مرحله آخر، روی ادامه کلیک کنید تا به داشبورد ایجاد تبلیغات خود بروید. اینجا جایی است که محتوای خود را آپلود می کنید، نسخه تبلیغاتی خود را می نویسید و تبلیغ خود را منتشر می کنید.

برای تبلیغ فقط در اینستاگرام، تیک را بردارید فیس بوک و بررسی شبکه مخاطبان.

مرحله 8. قالب تبلیغات اینستاگرام خود را انتخاب کنید

ثبت نام برای یک آزمایشی رایگان امروز و اجازه دهید Sprout از بقیه مراقبت کند.

اگر تازه کار هستید تبلیغات اینستاگرام، این راهنما به شما کمک می کند تا شروع کنید.

هنگامی که یک کمپین جدید ایجاد می کنید، اولین قدم برای ایجاد یک تبلیغ اینستاگرام این است که هدف خود را انتخاب کنید.

برای شروع ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرام خود، وارد اکانت تبلیغاتی فیسبوک خود شوید، به مدیر تبلیغات خود بروید و یک کمپین جدید راه اندازی کنید.

مرحله 1. هدف تبلیغ خود را انتخاب کنید

اگر به دنبال نکات بیشتری برای مدیریت کل استراتژی اینستاگرام خود هستید، راهنمای جامع ما را برای بهبود وضعیت خود بررسی کنید استراتژی بازاریابی اینستاگرام.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/instagram-advertising/

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه تبلیغات اینستاگرام چیست، چرا یک استراتژی عالی برای کسب و کار شما است و چگونه اولین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را ایجاد کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی مانند دستگاه تلفن همراه مورد نظر شما، جمعیت شناسی، روز هفته و اینکه آیا تبلیغ شما در طول یک رویداد تلویزیونی بزرگ اجرا می شود بستگی دارد.

این جایی است که شما تصمیم می گیرید کجا تبلیغ خود را نمایش دهید.

قرار دادن تبلیغات IG
قرار دادن تبلیغات اینستاگرام

با گزارش عملکرد پولی Sprout برای اینستاگرام، می توانید هر تعداد از کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام را برای معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند ردیابی کنید.

اینستاگرام دارد ۲ میلیارد کاربر فعال اینستاگرام هر ماه، و کاربر به طور متوسط ​​هر روز به مدت 53 دقیقه در پلتفرم اسکرول می کند. با استفاده از آن، تبلیغات اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا دسترسی خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

اگر انتخاب کنید بودجه کمپین مزیت، پلتفرم به طور خودکار بودجه تبلیغات شما را در بین مجموعه های تبلیغاتی شما توزیع می کند. یا می توانید به صورت دستی برای هر مجموعه تبلیغاتی هزینه ها را اختصاص دهید.

مرحله 3. تصمیم بگیرید که چگونه تبلیغات خود را طراحی کنید

اگر هدفی را انتخاب کنید که منطقی نیست، مانند ایجاد یک تبلیغ ترافیکی برای یک ویدیو یا یک تبلیغ فروش برای قرار دادن اینستاگرام، فیسبوک احتمالاً تبلیغ شما را رد می کند.

مرحله 2. کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را نام ببرید

شما نمی خواهید با تلاش برای هدف قرار دادن هر کس و هرکسی پول را هدر دهید. این فرصت شماست تا واقعاً جمعیت شناسی، علایق و رفتار مخاطبان هدف برند خود را مشخص کنید.

مرحله 7. مکان های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

آیا برای شروع به ایجاد تبلیغات اینستاگرام به تنهایی آماده هستید؟ ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزی را با هم جمع می کنید.

به همین دلیل است که تمرکز بر یک استراتژی رسانه اجتماعی که هر دو را در بر می گیرد بسیار مهم است تاکتیک های ارگانیک و پولی. به این ترتیب، شما بهترین های هر دو جهان را دریافت می کنید. شما به طور فعال با مخاطبان خود از طریق پست های اینستاگرام خود درگیر هستید، و با تبلیغات، به مخاطبان بزرگتری دسترسی پیدا می کنید که ممکن است درباره برند شما ندانند.

سپس هر دسته بندی خاصی را که اعمال می شود انتخاب کرده و جزئیات کمپین را مشخص می کنید.

کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید