برندهایی که از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند: 10 نمونه تجارت الکترونیکی موفق

فهرستی از رویدادهای بزرگ، چه در داخل و چه در خارج از صنعت خود، که احتمالاً مستحق یک هشتگ پرطرفدار هستند، تهیه کنید. سپس استوری های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید که حول این رویدادها متمرکز شوند. شما می توانید بازیگوش، مفید یا جدی باشید – فقط به برند خود صادق باشید. رویدادها روشی قدرتمند هستند که در آن برندها با موفقیت از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.

6. هدف: برای فروش بروید

عکس توسط رایان کارپنتر بر پاشیدن

آیا از استوری های اینستاگرام به طور موثر برای تبلیغ فروشگاه تجارت الکترونیک خود استفاده می کنید؟  در این 10 نمونه از برندهایی که از استوری اینستاگرام استفاده می کنند، از بهترین ها بیاموزید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/brands-using-instagram-stories/

همانطور که WeWork نشان می دهد، گاهی اوقات اینفلوئنسرهایی که انتخاب می کنید می توانند مشتریان خودتان باشند. WeWork از #NationalPizzaDay برای ارائه زمینه ای برای مطالعه موردی یکی از مشتریان خود، Two Boots Pizza استفاده کرد. استوری از به موقع بودن یک هشتگ پرطرفدار استفاده می کند، به اینستاگرامرها نگاهی درونی به محتوای مرتبط با آن هشتگ (نحوه تهیه پیتزا) می دهد، در حالی که تنوع انواع مشتریانی که از WeWork استفاده می کنند را نشان می دهد – این فقط کارمندان اداری نیستند.

مربی از اینستاگرام برای گفتن داستانی در مورد کیف پارکر خود استفاده کرد. آنها با به هیجان آوردن طرفداران خود برای تعطیلات آخر هفته و تصور یک شب بیرون از شهر در نیویورک افتتاح می شوند. سپس کیف خود را برجسته می‌کنند و آن را با یک فراخوان واضح برای اقدام به «Swipe up to shop» دنبال می‌کنند.

آنها با یک بهانه معمول شروع می کنند که دونده ها را از بیرون رفتن باز می دارد (“خیلی گل آلود است”)، و سپس فوراً آن را با کفش های دویدن خود حل می کنند. نام محصول کفش به‌طور برجسته نشان داده می‌شود، زیرا خود کفش‌ها روی صفحه راه می‌روند و ردپایی گل‌آلود در پشت خود باقی می‌گذارند و به طرفداران کمک می‌کند تصور کنند که با آنها می‌دوند. آخرین شات، پیشنهاد فروش منحصر به فرد کفش را با لینک خرید، تکرار می کند.

امیدواریم در آینده شرکت شما را به عنوان نمونه ای از برندهایی ببینیم که از استوری های اینستاگرام به طور موثر استفاده می کنند!

از ویژگی های ویرایش اینستاگرام برای بالا بردن تصاویر خود استفاده کنید و به هشتگ های محبوب توجه کنید. و هر کاری که انجام می دهید، همیشه یک CTA و یک لینک داشته باشید!

در این مصاحبه برای مراسم افتتاحیه، آنها نگاهی دزدکی به مصاحبه های اختصاصی که با اینفلوئنسرها و ورزشکاران برتر خواهند داشت، همراه با پیش نمایشی از اجراهای هنری می پردازند. و با کاهش بینندگان تلویزیونی، اینستاگرام به NBC اجازه می‌دهد تلویزیون را برای طرفداران خود بیاورد – آنها می‌توانند به سادگی برای تماشای بازی‌های المپیک از گوشی خود انگشت خود را به سمت بالا بکشند.

اگر رویدادی در راه است، آن را با یک استوری اینستاگرام تبلیغ کنید! (حتی اگر آن رویداد خود یک استوری اینستاگرام یا یک رویداد لایو اینستاگرام باشد). فقط به مردم نگویید که تماشا کنند. به آنها نشان دهید که چرا نمی توانند مانند NBC رفتار کنند. به آنها ایده بدهید که چه چیزی در راه است تا دلیلی برای هماهنگ کردن داشته باشند.

5. Barkbox: روی یک روند پرش کنید

Coach یکی از برندهایی است که با ارسال این استوری در جمعه، زمانی که طرفداران آخر هفته خود را تجسم می کنند، به طور موثر از استوری های اینستاگرام استفاده می کند. آنها به جای اینکه فقط کیف خود را نشان دهند، ابتدا طرفداران را با صحنه ای از نیویورک جذب کردند و به آنها کمک کردند تا مکان هایی را که از کیف استفاده می کنند تصور کنند، قبل از اینکه برای فروش با تصویری نزدیک از خود کیف به فروش بروند.

گوگل با همین استوری اینستاگرام دستاوردهای زیادی به دست می آورد. آنها با استفاده از سگ های کارمند خود برای نشان دادن نحوه عملکرد محصولاتشان، نام تجاری خود را قابل ارتباط می کنند. آنها با یک اینفلوئنسر شریک می‌شوند تا راه دیگری برای ایجاد دیدگاه‌ها داشته باشند. در نهایت، همه محصولاتی که آنها تبلیغ می‌کنند برای افرادی که از اینستاگرام استفاده می‌کنند ارزش ویژه‌ای دارند، زیرا آنها برنامه‌های ویرایش عکس هستند.

سگ ها همیشه یک استراتژی برنده هستند، بدون توجه به برند یا صنعت شما. گوگل در استوری اینستاگرام خود با سوفی عکاس-اینفلوئنسر کار کرد تا در مورد پنج برنامه عکاسی اندرویدی خود صحبت کند.

Sephora به طور مرتب از مشتریان خود در مورد انتخاب های لوازم آرایشی و برندهای مورد علاقه آنها نظرسنجی می کند. این نه تنها به آنها اجازه می‌دهد تا تحقیقات رایگان کاربر را جمع‌آوری کنند، بلکه راهی است برای اینکه مشتری عادت کند به Sephora “بله” بگوید. روانشناسی پشت تعهدات خرد مانند نظرسنجی این است که هر چه بیشتر از این اقدامات کوچک با مشتریان خود برای بله گفتن انجام دهید، احتمال اینکه آنها به طور کلی راحت تر تبدیل شوند – شما را در فیس بوک دنبال می کنند، ایمیل های شما را باز می کنند، و البته خرید می کنند، بیشتر می شود. محصولات شما.

موارد استفاده متفاوت از محصول خود را به مشتریان خود یادآوری کنید، اما به گونه ای که برای آنها ارزش قائل شود.

استوری اینستاگرام شما چیست؟

با توجه به اینکه این روزها همه می‌خواهند یک تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی باشند، فراخوان Anthropologie برای «اشتراک‌گذاری شما» راهی مناسب برای مشتریان واقعی است تا از نوبت خود در کانون توجه لذت ببرند. Anthropologie هوشمندانه شامل نشانه گذاری است تا به کاربران بگوید چه کاری باید انجام دهند – از آنها دعوت می کند تا برای مشاهده همه ظاهرها، قبل از پایان دادن به CTA نهایی برای پیوستن به کمپین، کلیک کنند. هر تصویر شامل پیوندی به صفحه محصول ویژه است، بنابراین طرفداران می توانند ظاهر خود را شبیه سازی کنند.

از زمانی که اینستاگرام کپی شد (اهم، الهام گرفته شده بودفرمت داستانی اسنپ چت تقریباً دو سال پیش، این پلتفرم دائماً در حال نوآوری برای معرفی ویژگی‌های جدید و جذاب‌تر کردن آن برای طرفداران، تأثیرگذاران و برندها بوده است. با توجه به این موضوع، شما به درستی از خود می پرسید: آیا برندها در حال حاضر به طور موثر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند؟

از این نمونه های الهام بخش از برندهایی که به طور موثر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند، سرنخ بگیرید و آموخته های خود را در استوری های اینستاگرام خود به کار ببرید.

برندهایی که از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند که آن را می کشند

1. مربی: برای آخر هفته آماده شوید

چگونه می توانید به طرفداران کمک کنید محصول شما را در زندگی روزمره خود تصور کنند؟ محصول خود را مانند کوچ مرتبط و ضروری کنید.

2. انسان شناسی: به طرفداران خود توجه کنید

نکته مهم در اینجا آسان است: اگر می خواهید فوراً تعامل استوری اینستاگرام خود را بهبود ببخشید، یک یا دو دوست پشمالو پیدا کنید.

9. WeWork: مشتریان خود را برجسته کنید

با صحبت از ارتباط، تارگت دریافت که المپیک فرصت مناسبی برای تبلیغ محصولات طلا، نقره و برنز آنهاست. با وجود چنین کاتالوگ محصول عظیمی برای انتخاب، احتمالاً راهی وجود دارد که شرکت بتواند محصولات خود را با هر هشتگ مرتبط کند.

هدف این استوری اینستاگرام ساده است – فروش محصولات. اما کم‌کلید است و با تصاویر بازی‌های المپیک بازی می‌کند، بنابراین به جای فروش و آزاردهنده، اجتماعی و هوشمندانه به نظر می‌رسد. این یک راه عالی برای برند است تا بتواند خود را در ذهن طرفداران نگه دارد.

شما هرگز نمی توانید بازاریابی را سست کنید، حتی اگر برند شما یکی از بزرگترین رویدادهای سال را مدیریت کند. حتی NBC می‌داند که مردم نمی‌توانند بازی‌های المپیک را به طور مداوم تماشا کنند، به همین دلیل است که استوری‌های اینستاگرام را برای تبلیغ رویدادهای فردی و تشویق مردم به ایجاد هماهنگی ایجاد کردند.

اشکالی ندارد گاهی اوقات به سراغ فروش بروید. بعد از همه، برند شما می خواهد پول دربیاورد. فقط مطمئن شوید که پیام خود را طوری تنظیم کرده اید که سرگرم کننده باشد.

7. REI: راه حلی برای مشکلات روزمره ارائه دهید

Barkbox نشان می دهد که هر برندی می تواند با پرش روی یک موضوع پرطرفدار، دید بیشتری کسب کند، حتی اگر ربطی به صنعت خاص شما نداشته باشد. فقط باید خلاق باشید چگونه شما آن را مانند Barkbox به برند خود مرتبط می کنید. آنها روی تروپ فوتوبمب بازی کردند و با شراکت با یکی از بسیاری از #سگ های اینستاگرام، آن را به پلتفرم اختصاص دادند.

حتی اگر رویداد شما نباشد، همچنان می توانید از آن برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. سرویس اشتراک جعبه حیوانات خانگی Barkbox تصمیم گرفت هفته مد نیویورک را با شوخ طبعی خود بمباران کند و با یک سگ مشهور در اینستا به نام “فرن” شریک شود.

اگر فکر می کنید مطالعات موردی فقط برای فیلم ها یا کاغذهای سفید است، دوباره فکر کنید. برای یک استوری مشترک اینستاگرام با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید – این روشی قدرتمند است که در آن برندهای موفق از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند.

10. FedEx: اجازه ندهید مشتریان شما را فراموش کنند

Sephora مراقب است که نان و کره خود را برجسته کند – با استفاده از یک پس زمینه ساده اما از نظر بصری جذاب، بنابراین تاکید بر محصول آرایش است. هر یک شامل یک لینک است تا طرفداران بتوانند برای خرید کلیک کنند. با توجه به ایموجی‌ها و برچسب‌گذاری برند لوازم آرایشی ویژه، نظرسنجی اجتماعی و سرگرم‌کننده است و شاید کمی هیجان‌انگیزتر از آنچه واقعا هست.

آیا می خواهید یک راه ساده و موثر برای نشان دادن یک مورد استفاده برای محصول خود داشته باشید؟ به آنچه REI انجام داد نگاه کنید.

طرفداران منتظر شنیدن داستان برند شما هستند. محصولات خود را به نمایش بگذارید، رویدادهای خود را تبلیغ کنید و با اینفلوئنسرها شریک شوید تا محتوای جذاب و هیجان انگیز را به اشتراک بگذارید.

مطالعه بیشتر: اینستاگرام برای تجارت الکترونیک: راهنمای 8 مرحله ای برای فروش در گرام

از مشتریان خود نظرسنجی کنید از آنها سوالات مرتبط با صنعت خود یا به سادگی مربوط به یک هشتگ پرطرفدار بپرسید. از استفاده از ایموجی های زیاد نترسید.

4. المپیک NBC: رویداد آینده خود را تبلیغ کنید

کمپین #MyAnthropologie لباس ها و لوازم جانبی موبایل Anthropologie را به نمایش می گذارد، همانطور که طرفداران اینستاگرام آن ها می پوشند. این استوری اینستاگرام از چند جهت نابغه است:

  • این به Anthropologie اجازه می دهد تا محصولات خود را برجسته کند، اما به نوعی، این امر ناپسند نیست. آنها از عکس های طرفداران واقعی به جای مدل های خودشان استفاده مجدد می کنند. به علاوه، این محتوای تولید شده توسط کاربر است که منبع‌یابی و استفاده از آن برای Anthropologie کاملاً رایگان است.
  • به جای تصاویر کاتالوگ کامل، آنها از تصاویر سبک زندگی استفاده می کنند، نوع خاصی از محتوا که در اینستاگرام به خوبی کار می کند.
  • در نهایت، به طرفداران دلیلی می دهد تا در مورد آخرین خریدهای Anthropologie خود پست کنند و برند را برچسب گذاری کنند، که باعث افزایش آگاهی از برند و وفاداری مشتری می شود.

استوری اینستاگرام آنها به موقع بود زیرا فصل زمستان شرایط دویدن در فضای باز را برای دوندگان در آمریکای شمالی، جایی که اکثر مشتریان REI در آن قرار دارند، سخت تر می کند.

وقتی مردم برای خرید هدایا خرید می کنند، اغلب به بخش های فراموش نشدنی و در عین حال به همان اندازه مهم هدیه دادن فکر نمی کنند – مانند حمل و نقل و بسته بندی. درست در زمان روز ولنتاین، فدرال اکسپرس به مشتریان یادآوری کرد که چگونه می توانند به آنها در تهیه هدایایی برای همه نوع عزیزانشان، از معلمان گرفته تا پدران و دیگران کمک کنند. این یک راه صمیمانه برای برند است تا نشان دهد که به آنها اهمیت می دهد و آنها را برای هر هدیه دهنده ای که در جایی متفاوت از هدیه گیرنده خود زندگی می کند، در ذهن خود نگه دارد.

طرفداران خود را به سفیران برند تبدیل کنید. فقط از آنها نخواهید که در مورد شما در اینستاگرام پست بگذارند – با قول دادن به موارد دلخواه خود به آنها دلیل بدهید.

3. Sephora: طرفداران را با یک نظرسنجی درگیر کنید

مشکلات رایج مشتریان شما چیست – که محصول شما به طور منحصر به فردی قادر به حل آنهاست؟ راه‌های سریع و قابل برداشتی را بیابید که می‌توانید راه حل را نشان دهید، مانند برندهایی که از استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند.

8. گوگل: در صورت امکان از سگ ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید