برترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان در سال ۲۰۲۱ را بشناسید | instaa

جدا از فرانسوی و انگلیسی، این شبکه با سایر زبان‌ها نیز در دسترس است. Taringa یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در آمریکای لاتین است که به کاربران اجازه می‌دهد تجربیات، محتوا و … را با سایرین به اشتراک بگذارند. اسنپ چت یک پلتفرم پیام‌رسان و شبکه اجتماعی است که قابلیت چت با دوستان از طریق تصاویر را می‌دهد. این پلتفرم همچنین امکان گردش در بین اخبار و رویدادهایی که در دنیا رخ می‌دهد را فراهم کرده است. اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی خاص برای به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها ساخته شد. با این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری تصاویر، می‌توانید با دوربین گوشی موبایل‌تان بهترین تصاویر زندگی‌تان را بگیرید و آنرا به یک اثر هنری تبدیل کنید.

تحلیل سخنرانی رییس فدرال رزرو پس از افزایش نرخ بهره؛ تاثیر آن بر قیمت بیت کوین چیست؟

پیام رسان Tencent QQ که به QQ معروف است توسط کشور چین ساخته شده و در ابتدا فقط در کشور چین استفاده می شد، اما بعد در ۸۰ کشور دیگر نیز استفاده شد. این پیام رسان علاوه بر چت، امکان تماس ویدئویی و ارسال ویس را نیز دارد. قابلیت‌های مختلفی مانند stories، Discover و Memories در اختیار شما قرار دارد که استفاده از هر‌کدام از آن‌ها می‌تواند سرگرم‌کننده و جذاب باشد.

  • دراین شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام می توانید ویدیوهای شخصی خود را منتشر کنید، دوستان خود را دنبال کرده و بین میلیون ها ویدیو به جستجو بپردازید.
  • این شبکه به عنوان برترین سرویس علامت‌گذاری شناخته می‌شود که در سال 2003 راه‌اندازی شده است.
  • سروشاز جمله مهمترین پیام رسان های داخلی است که می تواند تا حدودی جایگزینی برای تلگرام گردیده و کاربران این برنامه پیام رسانی را به خود جذب نماید.
  • می توان گفت حدودا ۲٫۷۹ میلیارد از ۷٫۴۸ میلیارد نفر در دنیا به شبکه های اجتماعی پیوستند و از آن استفاده می کنند که بیش از یک سوم جمعیت را شامل می شود و نشان دهنده ی ضریب نفوذ ۳۷ درصدی می باشد.
  • در پینترست مهمترین عملکرد شما این است که محتوای مورد علاقه خود را پین کنید (با پونز متصل کنید.) و ایده آن از اتصال ورقه به تخته آمده است.
  • دویانت آرت به عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی آنلاین برای دوستداران هنر و هنرمندان در نظر گرفته می‌شود.
در سال 2016 در چین با هدف به اشتراک گذاری ویدیو های شخصی شکل گرفته است. دراین شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام می توانید ویدیوهای شخصی خود را منتشر کنید، دوستان خود را دنبال کرده و بین میلیون ها ویدیو به جستجو بپردازید. این شبکه اجتماعی طی دو سال توانست خود را به جایگاهی برساند که امروزه آن را به عنوان رقیبی برای اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و اسنپ چت یاد می کنند. همچنین پیشنهادی از سوی مایکروسافت برای خرید این شبکه اجتماعی داده شده است. این یکی از سرویس‌های محبوب شبکه اجتماعی ژاپن است که حدود ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. این سرویس شما را قادر می‌سازد تا با دوستان و عزیزان خود به‌راحتی و حتی بر اساس حوزه‌های موردعلاقه خود ارتباط برقرار کنید.

http://amoozesh-agrcs.irدر نهایت، شما همچنین می توانید در یوتیوب تبلیغ کنید تا دسترسی خود را در این پلتفرم افزایش دهید. البته برای کسب و کارهای ایرانی به آن صورت توصیه نمی شود چرا که راه های ارزان تری برای تبلیغات وجود دارد که در مقاله آموزش تبلیغات به آن اشاره داشتیم. مطابق گزارشات، صاحبان کسب و کار از تبلیغات اینستاگرام نیز بازخوردهای خوبی دریافت کرده اند. یک شبکه مجله خبری اینستا اجتماعی جهانی است که در آن کاربران پروفایل خود را ایجاد می کنند و می توانند سوالاتشان را به دیگر افراد ارسال کنند. برای اولین بار این یک نوع رسانه اجتماعی ناشناس بود که باعث شد که سوالات ناخواسته ارسال شوند. این وبسایت در سال 2010 ایجاد شد و تاکنون توانسته و روز به روز پیشرفت کند و حدود 160 میلیون بازدید ماهانه را برای خود داشته باشد.

آزمون طراحی گرافیکی یا ارسال نمونه کار

هدف کلی هر شبکه اجتماعی، ایجاد سرمایه اجتماعی و تسهیل ارتباط بین متخصصان، هنرمندان و صاحبان حرفه­های متعدد است. تبدیل سرمایه فردی به سرمایه اجتماعی، از مسائل مهم و مورد توجه تمامی حوزه‌های علمی است. از این طریق، دانش فردی به دانش جمعی تبدیل و در واقع از دانایی جمعی برای حل مسائل و مشکلات دنیای علم بهره‌برداری می‌شود. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید